O Benim Minniem~5

24 3 1
                                    


Minhonun ağzından :

Sıramda oturmuş öylesine birşeyler karalıyordum. Öğle tenefüsüne girecektik ama takılacak kimsem yoktu. Aman ne güzel ne güzel ders ve tenefüs..

Benim için zaten aynıydı, sadece hocalar vardı. İşte ben rastgele yuvarlaklar karalarken zil çaldı kalktım ve en azından seungmine bakmak için 11/B'nin önüne geldim.

İçeri baktığımda kimse yoktu, sadece yerde duran seungmin ve başında birkaç çocuk vardı. endişelenip içeri koştum ve seungminin yanına geldim

-seungmin?

Soru sorar gibi ismini söyledim bir gariplik olduğunu farketmiştim.

?- Pst sal seungmini daha çok döveceğiz onu intikamımız daha bitmedi

-Pst sal boş lafları daha çok döveceğim seni intikamım daha bitmedi

Çocuklara side eyes attım boyları zaten kısaydı birde unutmadan seungminin kolunu tutup onu kaldırdım.

-seungmin gel gidiyoruz

Ben seungmini alıp gidecekken çocuk koluma minik bir falçata ile bir çizik çizdi ve kolumdan yakaladı

-kimi oluyorsun da seungmini böyle götürüyorsun?

Anlık kendimden emin bir kararla konuşmaya başladım. Sinir olmuştum bu veletlere..

-sevgilisiyim ama sizin eceliniz olabilirim çok zorlarsanız!

Çocuk bana 'çok korktum' der gibi bir bakış atınca seungmini bıraktım ve çocuğun yanına gidip bileğini bir tur çevirip incittim ve dirseğim ile göğüs kafesine baskı uygularken karın bölgesine tekme attım. Yere düşmesi çok sürmedi, diğer çocuklar korkmuş bir ifade ile arkadaşını kaldırmaya gitti bende seungminin yanına döndüm.

-Eğer şikayet edersen seninle disipline seve seve gelirim.

Sınıfıma geldik ve seungmini sırama oturttum. Bende yanına oturdum konuşmasını istedim ve bana sadece şunu dedi.

-Ciddimi söyledin?

Beklenti dolu sesi kafamı karıştırdı neyden bahsettiğini anlamamıştım.

-Ha? Neyi?

-Şey 'sevgilim' sözünü..

Bunu bana biraz utanarak söyledi. Kalp atışlarım hızlandı ama emin değildim istediği için mi soruyordu rahatsız olduğu içinmi..?

-İstermiydin?

Heyecanımı belli etmemeye çalıştım ve oldukça normal bir tonda konuşmaya çalıştım ama avuç içlerine terlemişti beni gerçekten seviyor olabilirmiydi acaba?

-y-

tam bu anın üzerine changbin orospusu koşarak seungminin yanına geldi..

-Seungmin bugün neden öğle tenefüsü sınıfa gelmedin seni çooook özledimm

Changbin birşey demeden seungmini kaldırdı ve sıkıca sarılıp boynunu öptü evet bu cidden fazlaydı, seungmin birşey yapmadan changbini omuzlarından geriye doğru itip seungmini kendime çektim.

-Yeter artık Chang seungmin rahatsız oluyor!

-Minho senin aptal aşkın ile uğraşamayacağım, açık açık söylemenin vakti geldi seungmin beni seviyor tamam mı dünki sadece anlık bir tepkiydi şaşırdığı için seungminin peşini bırak artık.

Seungmin birşey demeden sinirli bir şekilde beni ayağa kaldırdı ve dudaklarımı dudaklarına sert ve nazik bir şekilde bastırdı.. Evet aynı anda hem acı hem mutluluk hissediyordum, hem gariptim hem içimde kelebekler uçuşuyordu bu duygular yaklaşık sadece beş saniyede yaşanmıştı ardından seungmin benden ayrıldı.

-Gerekli cevabı verdiğimi düşünüyorum chang.

Chanbinin surat ifadesine sırıtarak neşeli bir şekilde baktım

-O benim minniem:)

------------------

WAOAOAOWE BÖLÜME BAK BEE İLK BASLARDA BİRAZ KLASİK AMA SONLAR EYİMİS👍🏿👍🏿🤭

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 11 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Difficult lovers..                                                 hyunin/2min°Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin