חזרתי😅
===============דניאל
"כן~~שה~שם!~" המשיך לגנוח וגמר. אני אחריו. הוא נעץ את ניביו בצווארי והתחיל לשתות תוך כדי שעצם עיניים. לבסוף נרדם..
קילחתי אותו מהר, הלבשתי אותו ושמתי אותו במיטה. פאק בא לי להיכנס אליו שוב..
עליתי לידו אך לא הצלחתי להרדם.. החלטתי לעשות הזמנה מסויימת.....-בוקר-
צלצול הפעמון נשמע ולקחתי את החבילה שהגיעה. "בני!" צעקתי לו כדי שישמע אותי אותי. "מה?" הוא ירד ושאל. "בוא" תפסתי בידו בחזרה לחדר שלי והתחלתי לנשק אותו. "ממממ" הוא מלמל-גנח לנשיקה ואני הורדתי ממנו את הבגדים. התנתקתי ממנו ופתחתי את החבילה. הוצאתי ויברטור. הכנסתי אותו בזהירות לחורו ואז הדלקתי על מהירות נמוכה "ד-דן.. מה זה..?" הוא שאל מהוסס מוציא אנחות שקטות מפיו. "זה משהו שקניתי במיוחד בשבילך. רוצה לצאת לטייל?" "עם זה?" הוא שאל תוך כדי אנחה והנהנתי.. "אני לא אפעיל את זה" אמרתי והוא הנהן.. "תכבה.." כיביתי. דחפתי את הויברטור עוד קצת לחורו והוא גנח. "יהיה לך יותר קל לזוז שזה בפנים. ככה זה לא יחליק או משהו או יתקע לך יותר מידי ברגליים" אמרתי ודחפתי את זה עד הסוף והוא גנח והנהן. "קום להתלבש" אמרתי ויצאתי גם אני להתלבש. לקחתי איתי קפוצ׳ון עם השלט של הויברטור..
היינו בפארק,במסעדה,אצל צ׳ארל, אפילו הספקנו להיות בקולנוע ובקניון. ומידי פעם לחצתי על חורו מעל המכנס והוא גנח חלשות..
כבר ערב ועשינו טיול ביער השומם שבדרך כלל באור יום יש פה מלא אנשים. יער לא מפחיד, זה לא בהכרח יער גם. יש פה פשוט מלא עצים אז קוראים לזה כך. אך יש פה גם אורות ופנסי רחוב, כך שהכל טוב. המשכנו ללכת ואז ראינו מישהו מרחוק. הפעלתי את הויברטור והוא התכווץ לריצפה לשניה, "הבטחת.." אמר ואז האיש התקרב והוא נעמד וניסה ללכת כרגיל. למרות שהוא קצת דידה. דחפתי אותו מאחורי עץ והוא נישען עליו. היה חשוך מאחורי העץ אך עדיין יכולתי לראות אותו מוריד את מכנסיו ומנסה להוציא את הויברטור אך לא מושך במהירות. העלתי מהירות ל3. שזה בטח איזה שישים אחוז כי יש כאן מספרים רק עד 5. נשימותיו החלו להגיע במהירות והוא התנשף מהר יותר. העלתי ל5.
ראשו עף לאחור ורוק החל לצאת מפיו בזמן שגנח בחזקה.הוריד את ראשו והוציא את הויברטור במהירות אך שניה לפני שזה יצא לגמרי דחפתי את זה לתוכו שוב במהירות. לשונו יצאה מחוץ לפיו בצורה מעוגלת וראשו עף שוב. הוא המשיך לנסות להוציא ואני המשכתי לדחוף והוא המשיך לגנוח ואז עבר מישהו והוא ניסה לחסום את גניחותיו רק שבאותו רגע החלטתי שאני מוציא את הויברטור ומכניס את הזין העומד שלי. עיניו התגלגלו לאחור והוא היה נראה כאילו איבד שליטה, "תמשיך לגנוח חתיך" ביקשתי והוא דחף אותי לריצפה והחל לרכוב עליי. פאק בחיים לא ראיתי אותו מאבד שליטה ככה. "אלוהים" גנחתי, נשענתי על מרפקיי ידיי והוא מצץ את דמי לאחר שתקע את שיניו החדות בצווארי והמשיך לזוז, והוא גנח ושתה וקצת נחנק. "אהה!!" צעק וגמר, לאחר מכן נחנק. וגם יצא מצידיי פיו הוא התנשף והתנשם וניסה להסדיר נשימה כמוני, "וואו" אמרתי והוא הוריד ראש ואיגרף את ידיו. "ס-סלי-" קטעתי אותו בעזרת נשיקה שוב. והוא זרם. החלפתי איתו באיטיות מקומות כך שאני מעליו עכשיו.
"אה~"אה~ל-לאט~לאט יותר!~" גנח וגמר שוב.
הלכנו לבית ואז קרה משהו שלא חשבתי שיקרה אף פעם. הוא הוריד ממני את הבגדים והכניס לתוכי את הויברטור "פאק" גנחתי. עכשיו שמסתכלים עליו.. הוא נראה גברי יותר.. הוא גדל.... ואת האמת.. קשה להיות טופ.~~~~~~~~~~~~
פרק קצר יחסית. וקיבלתם תפנית בעלילה😉
YOU ARE READING
Sweet Blood🩸(Hebrew) B×B
Vampireבכל סיפור על ערפדים הערפד הוא התופ. החזק. השולט. כביכול הגברי, בין זוג בנים. טוב.. בסיפור הזה, הוא לא. או שאולי הוא כן? ⚠️מכיל תכנים מיניים⚠️ ⚠️אלימות⚠️ ⚠️ גייז⚠️ ⚠️ מילות גסות⚠️ ⚠️ערפדים⚠️ ⚠️אונס⚠️ הומופובים תשרפו בגיהינום✊