🔞 အကိုငယ်

18.3K 29 0
                                    

🔞 အပိုင်း ၂ : အကိုငယ် 🔞

"လာ..သမီး ဒါ အန်တီလေးတို့အိမ်"

"ဟော ...ရောက်လာကြပြီလား?"

"အင်း ..မောင်" "သမီး ..ဦးကို နှုတ်ဆက်လိုက်ဦး"

"မဂ်လာပါ ..ဦး"
"မဂ်လာပါကွယ် ..လာထိုင် သမီး"

"သားငယ်ရော ..မောင်?"

"အိပ်တုန်းပေါ့ ..မင်း သား ဘယ်တုန်းက ဒီအချိန်ထလို့လဲ"

"ကဲ လာ သမီး .. သမီး အခန်းလိုက်ပြမယ် .. ခရီးပန်းနေတာ နားလိုက်တော့"

ဂျူဂျူးလဲ အဝတ်အိတ်လေး သယ်ကာ တီလေးနောက်က လိုက်လာခဲ့သည်!

"ဒါ သမီး နေရမယ့် အခန်း"  "ဘေးက ကိုကိုငယ့် အခန်း" "ဟိုဘက်က ကိုကိုကြီး အခန်း"
"တီးလေးတို့က အောက်ထပ်မှာပဲ.."
"ကိုယ့်အိမ်လို သဘောထားပြီး လွတ်လွတ်လပ်လပ်နေနော်" ...

ဂျူဂျူး လဲ အဝတ်တွေ သိမ်းကာ တရေး တမော အိပ်လိုက်သည်! ပြန်နိုးလာတော့ ညနေ ၃ နာရီ ..

"ဝှား .. ငါတော်တော် အိပ်လိုက်တာပဲ"

ရေမိုးချိုး ... အောက်ဆင်လာတော့ တီလေးက ညနေစာအတွက် ပြင်ဆင်နေသည်!
မီးဖိုချောင်ထဲမှာ တီလေးကို ဝိုင်းကူ .. TV ကြည့်
ဦးပြန်လာတော့ ညစာ အတူတူ စားဖြစ်ကြသည်!

ညစာစာပြီး .. ဦးနဲ့ တီလေး ဧည့်ခန်းမှာ ထိုင်နေချိန် ဂျူဂျူးလဲ ခြံထဲမှာ လမ်းခဏလျှောက်ကာ .. အိမ်ပေါ်သို့ တက်လာခဲ့တော့သည်!

အချိန်က ည ၁၀ နာရီခွဲ ..
ဂျူဂျူး နေ့လည်က အိပ်ရေးဝထားတာကြောင့် မအိပ်နိုင်သေးပဲ wattpad မှာ fic တစ်ပုဒ် ဖတ်နေလိုက်သည်!
Fic ဖတ်ပြီး ရေဆာလာတာကြောင့် အောက်ထပ်သို့ ရေသောက်ရန် ဆင်းလာရင်း .. တီလေးတို့ အခန်းဘက်မှ ညီးညူသံ သဲ့သဲ့ကို ကြားလိုက်ရသည်!

ဒါဘာအသံလဲဆိုတာ ဂျူဂျူး သိတာပေါ့ ..ခုနကမှ အမှောင် fic ဖတ်လာတာလေ ..
ဘေးဘီဝဲကြည့်တော့ မှောင်မှောင်မည်းမည်း .. ဘယ်သူမှ မမြင်နိုင်တာကြောင့် တီလေးတို့ အခန်းနားကို ချဥ်းကပ် လာပြီး လိုးပွဲကြည့်၍ တံခါးလေးကို အသာဟလိုက်သည်!

မြင်နေရတဲ့ မြင်ကွင်းကတော့ အားရစရာ ..

ပက်လက်လှဲနေသော တီလေးကို ဦးက အပေါ် က အုပ်မိုးကာ အားရပါးရ လိုးခွဲနေလေသည် ..

Jujue Where stories live. Discover now