Kapitola 2

7 3 2
                                    

Keď sa krštiny začali k Rosovej postieľke po jednom chodili sudičky a dávali mu do vienka svoje vzácne dary. Pristúpila k postieľke prvá a povedala,,Ja som prvá sudička a zo srdca prajem ti nech tvoje zdravie trvá od teraz až do smrti." Po nej nasledovala jej sestra.,,Ja som tá sudička druhá, ktorá ti zaveští buď krásny ako dúha čo býva po daždi." Náhle zahrmelo a prišla zlá čarodejnica, ktorá spustila. ,,Som tu aj ja zlá čarodejnica, ktorú ste nepozvali smolu vám primešam do krštin, šťastie zakalím, až budeš rúžičko v rozkvete ostrý tŕň pichne ťa v tú chvíľu dáš zbohom svetu. Stane sa to v lete." Prianie zlej sudičky prerušila kráľovná Veronica.,,Odstúp ty krutá ešte je sudička, ktorá je dobrá aj keď je chudobná."
K postieľke princa Rosa pristúpila posledná sudička.,,Úbohí rodičia zlatí, bude to bolieť. Nezomrie musí však spať po celé stoleti. K životu vrátiť sa môže za sto rokoch len keď by získal pravého muža, ktorý ho pobozká." V sále sa strhol nepokoj. ,,Ako môžete sudička povedať,že náš syn je gay keď sa sotva narodil? Nemôže ho vyslobodiť nejaká odvážna žena?" Povedal kráľ, lebo si nechcel priznať,že aj taká možnosť ako,že jeho jediné dieťa,že jeho jediný syn bude raz vládnuť po boku muža a nie ženy. ,,Môže sa to stať,ale takto som to ja videla vo svojich snoch,keď malý Rose uzrel svetlo tohto sveta."

,,Je to vylučné." Zakričal kráľ a odišiel zo sále. Malý Rose sa v postieľke zobudil a začal plakať.

Disney story: Sleeping beauty (Larry) Donde viven las historias. Descúbrelo ahora