Kapitola 3

4 3 0
                                    

Kráľ a kráľovná začali zvolávať služobníctvo a krštiny malého Rosa sa tak skončili o trochu skôr ako bolo plánované. Museli byť opatrní odstrániť všetko tŕnie spáliť to na ohni len,aby sa dieťa nepichlo. Vysekali všetko čo mohli hlavne ruže len,aby sa dieťa nepichlo.
Ľudia v dedinách posekali ostružinu všetky trnky a agáty a tiež angreš. Spálili to na ohni len sa mladenec nepichne.

Ako Rose rástol rástla s ním aj túžba po chlapcoch tajne chodil po večeroch do dediny prezlečený za chudobného dedinčana,aby mohol pozorovať mestských chlapcov pri práci. Vedel,že jeden si ho všimol a usmial sa na neho nič iné však neurobil.,,Vidí snáď,že nie som odtiaľto,že som princ?" Pomyslel si Rose a ďalej mládenca pozoroval ako pasie ovce.
Keď hradná vež odbila polnoc Rose sa s dediny vyparil a tešil sa na ďalší večer kedy zase uvidí pastiera pásť svoje ovce. Vedel však aj,že u takého chudobného pastiera moc šance ako princ nemá a tak sa zapozeral aj do pár rytierov, ale tí si ho vôbec nevšímali. Vedel,že jeho prejavy cítiť niečo k rovnakému pohlaviu zo strany rytierov to nie je vzájomné,ale u toho pastiera tam predsa len niečo iskrilo. ,,Páčim sa mu tiež alebo to bola len náhoda? Zajtra večer na tú lúku kde pasie svoje ovce musím ísť znova a presvedčiť sa o tom či sa na mňa znova usmeje." Pomyslel si Rose a zaspal vo svojej kráľovskej posteli.

Disney story: Sleeping beauty (Larry) Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang