- Don't go to sleep!
- *gözlerini aralar* TÖVBE BİSMİLLAH!!! YAW SİZİN AMACINIZ NE!?! GECE GECE GELİYORSUNUZ!!!
- Ha?
- Anlaşılan anlama kıtlığı yaşıyorsun... Tamam, bekle baştan anlatayım. BEN, SENDEN, KORKMAMAK. BENCE, SEN, SAPIK, OLMAK.
- Yoo, onu kastetmemiştim. Yaa be ne diyorum!? Seni öldürmem lazım!
- Demek anladın... Devam ediyorum. SEN, BENİ, ÖLDÜREMEMEK. ÇÜNK--
- Ben mağara adamı değilim! Öyle konuşmayı kes!
- Keşke devamını dinleseydin... Nedenini anlardın.
- Ha? Niye ki?
- Şu an babam arkanda...
- A oww...
- Bence hemen kaç.
- Ama...
- Tamam tamam sonra söz öldürürsün. Ben bir yere kaçmıyorum. Adresi de biliyorsun zaten. Ama şimdi sen ölmeden kaç...~ Sonraki Gün saat 11:15 ~
- Azra! Hadi yatağa!
- Yaa, anne saat daha on bir! Bare sahura kadar oturayım!
- Hayır! Baban evde, biliyorsun.
- Pff... Tamam...***
- Don't go t--
- Off her gün her gün... Onu geçtim, niye hep aynı söz!?!
- Ne fark eder? Sonuçta öleceksin.
- Hiç sanmıyorum.
- Sen sadece bir insansın. Ben ise bir katil...
- Hayır, yanıldın. Ben bir TÜRK' üm! Arada çok fark var... Ve sen... Sahi sen nereliydin?
- Ben--
- Boşver! Ama annem on beş dakika sonra beni sahura uyandıracak...
- Sahur?
- Yaa madem Türkiye'ye Ramazan'da geleceksin, araştır biraz! Onu geç, sen saklan bence...
- P-peki nereye?
- Ne biliyim? Filmlerde yatağın altına saklanılır ama... Gördüğün gibi, burada genellikle baza kullanılır.
- Eee?
- Yani sen anlama kıtlığı yaşıyorsun! Anlasana! Başka bir yere saklan! Veya şu anlık git.
- Nereye gidiyim?
- Jeff seni beklediğini söylemişti.
- Nerede?!
- Bak şimdi, önce otoparka iniyorsun, sonra orada merdivenler var. merdivenlerden aşağıya inip bakkala gidiyorsun ve bana bi çikolata alıp geliyorsun. Metro olsun ama.
- Neden ki?!
- Jeff'in yerini öğrenmek ister misin?
- Off tamam...
- İşte aldıktan sonra, tabii bana veriyorsun. Ve sağa doğru gidiyorsun. Taa ki Saftrikistan tabelasını görenek kadar. Biraz uzak olduğu için yol uzun gelebilir. Sen hiç durmadan yürü.
- Tamamdır! Bekle beni Jeff! Ben geliyorum Saftrikistan!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CreepyPasta' lar & Ben
RandomCreepyPastalar ve ben buluşursam... Nasıl olur? Bunun cevabı bu kitapta!!!