AOKİ
Olup biteni anlamaya çalışıyordum nasıl olurdu böyle bişey.
Aoki:Bu ne zamandır bileğinde
Riff:Aoki herşeyi en baştan anlatıcam
Ben ateş krallığında otururken bi anda bilekliğim kendi kendine bişeyler olmaya başladı.Tek kuleyi gösteriyordu.İlk başta buna anlam veremedim.Sonra onu Bileğime takıp payro'yu çağırdım.
Tek kuleye gittim. İçeri girdiğim zaman
Bi anda bi patlama oldu sanki benim ya da birinin içeriye girmesini bekliyordu.Sonra bi anda kendimden kontrol dışı komutlar almaya başladım beni her zaman uçuruma çağırıyor esen rüzgar bişeyler fısıldıyor dediğini sadece bi kaç kelimesini anlıyordum sonra hepsini bi anda kendimden bağımsız bir şekilde hareketler yapmaya başladım...
Gözleri dolmuştu. Ağlamak üzereydi.
Ben kimseye zarar vermek istemedim.
Olup biteni algılamaya çalışıyordum.Ne olmuştu böyle Riff'e dicek bişey bulamıyordum sanki biri yada birileri onu kontrol ediyordu.Aynı beni önceden kontrol ettikleri gibi yoksa.... hayır biz onları yok ettik nasıl olur.
Aoki:Neden bana karşı kötü davranmı- yorsun.
Riff:İlk önce iyi davranıyorum bi anda arkadan bıçaklıyorum.
Aoki:Bilekliği çıkarmayı denicem.
Riff:Hayır canım çok acıyor.
Aoki:Riff hadi ama.
Riff:Tamam sen kazandın.
Bileğini tutup ışık gücümle darkanlarının etkisini geri çekmeye çalışacaktım.İlk başta herşey iyi gidiyordu ama Riff bileğini bi anda çekti.
Aoki:Riff?
Riff:Canımı yakıyor yapma kızmaya başlıyorum.
Aoki:Dayanman lazım
Riff:Ben senin gibi değilim ben gormluyum sen.... kimsin ki
Bu dediğine çok darıldım.Daha kim olduğumu öğrenememiştim.
Riff:Aoki özür dilerim bi anlık oluyor.
Aoki:Anlıyorum Riff
Dedikten sonra dışarı çıkıp etrafta gezinmeye başladım.
Nasıl Riff'i kurtarcaktım tek kuleye gidip bir kaç kitap bulup okumam lazımdı.
Sonunda tek kuleye varmıştım. İçeri girip kütüphaneye doğru gittim. Kütüphaneye girince şok oldum her yerde bir kitap açıktı. Masanın üstü kitap dolmuştu.
"Denemediği mi sanıyorsun"arkamı dönünce Riff'in olduğunu gördüm.
"Aoki şunu tekrar yap."dedi Hayır canının acıdığını söyledin"dedim."Aoki
o güç dedirtiyor canım acımıyor kendim demek istemiyorum zorla diyorum aoki lütfen"dedi."Tamam diyip" hemen aynı şekilde gücümle bileğindeki karanlığı çekmeye çalıştım.
Bi anda bi patlama oldu. Ben başka bir tarafa Riff başka bir tarafa savruldu.
Gözlerimi açınca gördüğüm şey karşısında şok olmuştum.
Bunun olması imkansızdı....