RİFF:
Aoki'ye anlattığım gibi olup biten böyleydi.Çok kötü şeyler yapmış olabilirdim.Ama kendim istemedim.
Ani bir patlama olmuştu.Sanki kalbim yerinden çıkacak gibi hissetmiştim.
Karşımızda voidus vardı.Bişeyler konuşuyorlardı.Aokiyle ama anlayamıyordum.Bilekliği benim olduğum tarafa doğru fırlattı.
Sonra voidus gitti."Aoki" dedim."Riff herşey geçicicek sakin ol" dedi.
"Canım acıyor"dedim.Sol kolum kan içindeydi.Sonrasını hatırlamıyordum.
AOKİ:
Voidus karşımda duruyordu.Ne yapacağımı bilemiyordum.
Voidus:Görüşmeyeli nasılsın Aoki.
Aoki: Sen nasıl olur.
Voidus:Ah,aoki neden bu kadar aptalsın.
Aynı şu arkadaşın gibi" diyerek elindeki ateş bilekliğini Riff'in yanına attı.Aoki:Voidus biz seni yine durdurucaz
Voidus:Hayır bu sefer olmıcak,çünkü salak arkadaşın sayesinde herkesin zayıf noktasını öğrendim.
Aoki:Onu böyle kullanmanın anlamı yok hem o salak filan değil.
Voidus:Bu arada seni çok özlemiş.Sürekli aklındaydın.Ama artık sol kolunu kullanamaz bu da işime gelir kimsenin ona inancağınıda sanmıyorum.
Aoki:Sen ne yaptın.
Voidus:Onu sen yokken fazla bir şekilde zehirlemiş olabilirim. Gerçekten işime yarıcak.Böylece gorm'un sonu gelicek.
RİFF SAYESİNDE...Aoki:Hayır buna engel olucam
Voidus:Hayal kurmayı bırak Aoki sen kendinin kim olduğunu öğrenmeye çalışırken arkadaşın acı çekiyordu.
Aoki:Hayır göreceksin Riff'i ve gorm'u kurtarıcam
Portal açtı ve;
Voidus:Şimdi gidiyorum arkadaşın ile iyi vakit geçir seni çok seviyor.
Aoki:Beni mi "yüzümün kızardığını hissediyordum bi andan da Riff ile geçircem son zamanları.... hayır son zamanlarımız değil."
Riff'in bana seslendiğini duydum.
"Riff herşey geçicek sakin ol" dedim.
"Canım acıyor" dedi ve gözlerini kapattı..