HEYYY!!BU ÇOK İSTEDİĞIM BİR KİTAP SERİM OLAN "SVİNEYA" SERİSİNİN İLK KİTABI!!
(KİTAPTA BAHSİ GEÇEN HER ŞEY, NOKTASINA KADAR HAYAL ÜRÜNÜDÜR!!)
Keyifli Okumalar!
Yıl 1302, Bluskar Krallığı.
Yıllardır, kudretini son kralından sonra yitirmiş ve zayıflamış olan Bluskar toprakları yoksullukla mücadele veriyordu. Kral Liam'ın hükmü altında olan bu kuru topraklar, sakinlerini yeterince memnun edecek kadar bereketli değildi.
Yıllardır süren savaşlar Bluskar sakinleri, bluskları ailelerinden etmişti. Çoğunun oğlu, babası, abisi, kardeşi düşmanlar tarafından yıllardır sürgün edilmiş ve daha bulunmamıştı. Halk isyanları gittikçe artıyordu.
Kral Liam ve güzeller güzeli karısı Sima tehlike altındaydı, onlara ölüm tehtidleri savuran blusklar durmak bilmiyordu. Hepsinin yaraları vardı ama savaşlar devam ediyordu. Bluskar Krallğında erkek kalmamıştı ve kadınların savaşması yasaktı. Buydu işte onları zayıflatan, kadınları da orduya bıraksalar daha güçlü ola bilirdiler ama artık umut yoktu.
Aslında var olan tek umut yeni doğan vâris olacak prensesti ama o zamana kadar Krallık kalacak mıydı bilmiyorlardı. Sefillik baş alıp gidiyordu, onlar için hayat zorlaşırken, yeni prenseslerinin onların kahramanı olacağını bilmiyorlardı.
Günler birbirini ötüyor, hayat çok çabuk geçiyordu. Herkes işbaşındaydı ve prensesin doğumu bir hafta öncede kalmıştı.
Bir kan donduran soğuk gecede krallığa dahil olan düşman topraklarının askerleri acımadan evleri yakmaya insanları öldürmeye ve esir götürmeye başlamıştı.
Kadın çığlıkları, çocuk sesleri, bebek ağlayışları etrafa yayılırken, Kral ve Kraliçe sarayda kalmış muhafızların onları koruyacağı umudu ile saklanmıştılar. Keş istedikleri gibi olsaymış ama artık çok geçti. Hain düşmanlar içeri dalmış onları kılıçla öldürmüştü. Yerde inleyen Kraliçe Sima çocuğunun sesini duyup zorla bir çığlık attı ve hayata gözlerini yumdu.
Acımasız düşmanlar prensesi alıp esir olarak kendi yurtlarına götürmek istediler fakat onların dikkatine çeken şey prensesin saçları oldu gri saçlı güzel bir kızdı o.
Bu Prensesin kaderinin başlamasıydı. Şimdi her şey başlamak üzereydi. Bu hadiseden sonra geriye kalan yok olan bir krallık ve nesli kesilen blusk sakinlerinin izleriydi..Prenses Verena düşman krallıkta hayatına sıradan biri olarak devam ederken, kim olduğunu ona öğretecek bir şöleye dahil olur.
Kendisini zindanda bulan Verena, her zaman güçlü olmaya çalışır...Batı'nın tek hükümdarı Gümüş Kraliçe'nin buz gibi soğuk hikâyesi bundan sonra başlıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KRALLIĞIN TEK HÜKÜMDARI: VERENA RAVENNA
Romance{Bu kitap SVİNEYA serisinin ilk kitabıdır. Seri iki kitaptan oluşmaktadır.} Bir Krallık düşünün yıllardır zayıflayan ve düşmanlardan asılı hâlde olan. Bir kadın düşünün tüm topraklara hükmeden. Bir saray düşünün Kral bile karanlıkta kaybolan. Bir K...