2. Bölüm 『James'in Kehanetleri』

159 21 134
                                    

Sabrina tekrar nota bakmak için kafasını indirdiğinde not yok olmuştu. Gryffindor masasına tekrar baktı Lily ile Marlene'in arkası dönüktü. Dorcas hala Slughorn'un yanındaydı üstelik tekte değildi yanında Slytherinli birisi vardı.

Yemeğin sonlarına doğru Sirius James ve Remus ayaklandı. Büyük salondan çıkarken Sirius sırıtarak baş selamı vermeyi ihmal etmedi.

Onlar gidince Sabrina masadan kalktı. Gryffindor masasına Lily ile Marlene'in karşısına oturdu. Notu anlattı.

Marlene merakla "E hadi gidelim." dedi. Lily de onaylamaz şekilde "Bence boşverelim tuzak bu belli." Dedi.

Sabrina "Tabiki de tuzak Lils. Sohbet etmeye çağırmadı ya" dedi.

Lily "Yani gitmiyorsun." Dedi.

Sabrina "Saçmalama Lils tabiki de gidiyorum. Korkak gibi davranmıycam." Dedi.

Lily "Yani aptal gibi davranıcaksın." Dedi.

Marlene "En fazla ne olabilir ki Lils?" Dedi.

Lily "Bir kere yasak saatte dışarıda olucak. Ceza alacak." Dedi.

Marlene "Yakalanmayız. Ben Sabrina ile gidiyorum." Dedi.

Sabrina Marlene'e baktı "Lupin ile flört etmek yok ama." Dedi.

Marlene bozulmuş gibi "Söz veremem orasını." Dedi.

Lily saatine baktı "Hadi gidelim o zaman. " Dedi sıkıntıyla. Sabrina ile Marlene göz göze gelip sırıttı.

Hep birlikte Gryffindor masasından kalkıp Büyük salondan çıktılar. Astronomi kulesinin merdivenlerinden çıktılar. Yolun yarısında hepsinin soluğu kesilmişti. Marlene Sirius ve merdivenleri yapan kişilerin de geçtiği küfürler ediyordu.

Yukarı çıktıklarında Lily ile Marlene duvarın arkasına geçtiler. Sonuçta James ve Remus'un orada olduklarından emin değillerdi.

Sabrina kulenin dışında ki gözlem yapılan yerine doğru ilerledi. Black oradaydı duvara yaslanmış bir eli cebinde diğer elinde ise sigara vardı. Sabrina'yı görünce bir sırıttı. sonra sigarasından söndürüp kuleden aşağı attı. Sabrina gıcık olmuştu şimdiden. üstelik henüz daha 3 dakika geçmişti.

Lily ile Marlene arkada onları izliyordu sonra yan duvarda onlar gibi izleyen james ile Remus bunları farketti.

James fısıltıyla "Ne işiniz var burada? "dedi.

Lily de fısıldayarak "Kurdun yanına kuzu gönderecek kadar akılsız değiliz." Dedi.

James yine fısıldayarak "Kurt değilde köpek desek olmaz mı?" dedi.

Marlene "Cümlede tek oraya mı takıldın Potter?" Dedi.

James "Önemli bir detay ama." Dedi. Remus hafif sırttı.

"Burada olmamanız gerekiyor." James fısıldayarak.

Marlene "sizinde olmamanız lazımdı ama ne ironik ki dördümüzde buradayız." dedi.

Remus "bence kimsenin şuan burda olmaması lazım da neyse " dedi.

Haklıydı kesin bir kavga gürültü olacaktı.

Sirius Sabrinaya baktı. Sabrinada bakışına ksrşılık verdi. İki dakika birbirlerine öldürecekmiş gibi baktıktan sonra "Zihinbend yapmamı isted misin? Yoksa konuşacak mısın? Neden çağırdın beni ?" Dedi Sabrina.

Sirius sinir etmek ister gibi -ki istiyordu - omuz silkti. Önce kuleden aşağı baktı sonrada gökyüzüne baktı.

Sabrina ne yapıyor bu salak der gibi bakıyordu. Ama James ile Remus işareti almıştı. İkiside asalarını çıkardılar. Onları gören Lily ile Marlene de asalarını onlara doğrulttu. James tam bir büyü gönderecekken Lily onu silahsızlandırdı. O sırada heycanla Marlene James'e beden kitleme laneti atınca baya bir gürültü koptu.

Dark Paradise 『Sirius Black』Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin