Ultraviolence | SUNGHOON

129 10 1
                                    

Park Sunghoon as SunghoonYou as Julia 13+

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Park Sunghoon as Sunghoon
You as Julia

13+

He hit me and it felt like a kiss,
He hurt me but it felt like a true love.

_____

"Stop it!"

Sunghoon terkaku buat seketika. Tangannya turun ke bawah lalu menapak ke arah aku.

"Sayang, maafkan saya"

Aku menolak tubuh Sunghoon apabila dia cuba memeluk tubuhku.

"Sayang, saya tak sengaja pukul awak" tangannya lembut menyentuh wajahku. Matanya memandang ke arah pipiku yang mula lebam.

Satu ciuman jatuh di situ.

"Sorry sayang"

"Don't call me sayang kalau awak tak nak berhenti buat kerja gila ni"

"Kerja gila? What do you mean kerja gila?"

"Awak pukul saya. Awak ingat saya objek ke?" balasku geram.

"Shhhh diam.. Saya tak akan buat semua tu kalau awak tak uji kesabaran saya" balasnya sambil letak jari telunjuknya di atas bibirku.

"Saya pun ada kesabaran"

"Ya sayang. Saya tahu, tapi awak kena faham. Dalam kes ni saya sentiasa menang, dan awak sentiasa kalah"

Aku ketawa halus.

Lelaki ini memang gila. Aku cuma merungut tentang perkara kecil saja, itupun boleh buat dia marah.

Setiap apa yang Sunghoon lakukan aku tiada hak untuk pertikaikan. Sekali saja aku katakan tidak, seluruh tubuhku menjadi mangsa.

"Saya benci awak"

Sunghoon menarik tangan aku kasar sehingga aku merasa sakit. Matanya memandang tepat ke arah aku.

"Awak tak dapat bencikan saya.. Biar saya ingatkan awak, awak yang cari saya dulu. Awak yang mula cintakan saya. Takkanlah semudah itu awak benci saya"

Aku larikan pandangan.

Aku benci perasaan ini.

Walaupun hubungan aku dan Sunghoon tidak sempurna tetapi aku tidak dapat nafikan. Aku sangat cintakan dia.

PUZZLE PIECE | ONE SHOT Where stories live. Discover now