Ceremonia Rogatej Gwiazdy
Rogata Ściółka wyruszyła na spotkanie z Klanem Gwiazdy. Zamknęła swoje oczy, natychmiastowo będąc otoczoną przez swoich ukochanych, przyjaciół oraz pobratymców, którzy zmarli. Gwiazdy mieniące się w ich futrach, a ich spojrzenia ciepłe spoglądając na nową przywódczynie.
Rogata Ściółka ognoruje wątpliwe spojrzenie Przepiórczego Ognia gdy przechodziła obok kotów by podarować pierwsze życie. Z wahaniem, Przepiórczy Ogień daje jej życie w imię jedności.
Żołędziowe Ucho schyla głowę w przywitaniu. Energia przechodząca przez futro Rogatej Ściółki dostając życie instynktu.
Młoda kotka przechodzi obok gwieździstych kotów by podarować życie. Światło gwiazd, błyszczące w jej młodych oczach. Kwiecista Łapa rozciąga się by dać życie szczęścia.
Żółwia Kita krzywi się na pytanie zadane przez Rogatą Ściółke, ogon nisko przez wstyd z drugiego pazura. Niemniej jednak daje życie pewności.
Puchata Łapa delikatnie popycha Rogatą Ściółke łapą, z rozbawionym gardłowym mruczeniem. Rogata Ściółka nie potrzebuje więcej przyjaźni, ale Puchata Łapa żartuje i mówi, że trochę więcej nie zaszkodzi.
Bagnista Łapa krzywi się na pytanie zadane przez Rogatą Ściółke, ogon nisko przez wstyd z drugiego pazura. Niemnien jednak daje życie akceptacji.
Czosnkowa Cętka podchodzi do Rogatej Ściółki, oferując życie determinacji. Uśmiecha się i mówi, że klan będzie miał się dobrze pod jej przywództwem.
Stokrotkowa Pręga wstaje i podchodzi do nowej przywódczyni, delikatnie dotykając swoim nosem jej głowy. Daje jej życie ochrony.
W końcu, Żółta Gwiazda wychodzi naprzód. Z dumą patrząc w oczy Rogatej Ściółki. Daje jej życie wytrwałości w obliczu trudności.
Żółta Gwiazda jako pierwszy woła Rogatą Ściółke jej nkwym imieniem, Rogata Gwiazda, mówiąc, że jej dawne życie to już przeszłość. Została jej powierzona opieka nad Klanem Szeptu i musi używać swojej władzy mądrze. Grupa gwieździstych kotów woła jej nkwe imię, a Rogata Gwiazda budzi się, wracając do Klanu Szeptu jako nowa przywódczyni.
Księżyc
- Rogata Ściółka zostaje Rogatą Gwiazdą
- ogon Winoroślej Plamy został mocno zraniony przez lisa
- Szczurza Szczędność ogłasza oczekiwanie kociąt, nie przenosząc się do żłobka
- Kacza Kałuża nie ma już ranki po cierniu
- Oszczędny Świst została ugryziona przez węża i cudem przeżyła
- Brązowa Łapa zostaje pełnoprawną medyczką o imieniu Brązowe Serce, honorując jej pasję
- Korzenna Łapa ma zielony kaszel
- Orlicza Łapa otrzymuja imię Orlicze Odbicie, honorując jego determinację
- Nawałnicza Łapa zostaje uczniem Liściastej Cętki
- Nawałnicza Łapa był widziany w poważnej rozmowie z pieszczochem, który uciekł gdy pojawił się patrol
- Nawałnicza Łapa zostaje wyzwany by polować na Śnieżnej Lini, po czym wraca z laurem w futrze
- Paczula Łapa zostaje uczniem Sadzawkowego Serca
- Takowa Łata czuje się już lepiej
- Pumba ma żółty kaszel i zwichnęła łapę
- Winorośla Plama jest zdruzgotana śmiercią pobratymców
- Rogata Gwiazda wybiera Liściastą Cętkę na zastępcę
Patrol- Paczula Łapa zostaje zabity przez dużego psa
[...]
CZYTASZ
| ClanGen | Klan Szeptu
FanfictionWitam i zapraszam zainteresowanych do mojej rozgrywki w ClanGen, witajcie w Klanie Szeptu~