من نتركهم خلفنا يتركون فينا مآسي أو خيبة أمل ومن نحبهم يكون مقدراً لنا أن نلتقي بهم مجدداً في حياة أخرى ونقع في حبهم من جديد .. مقولة بمسلسل فندق ديل لونا
(وحشتوني يا حلوين ❤️ بصراحة مبسوطة إن عدد المتابعين بيزيد وبتتفاعلوا بكلام جميل ولطيف زيكم رغم إنه قليل بس أحسن من مفيش ويلا ندخل بقى البارت الجديد وكفاية رغي مني 😂💖 بسم الله)
©©في سيارة فريد الچي كلاس ...
#كانت سهيلة تجلس في مؤخرة السيارة هي وزوجها وعابدين يقود السيارة وبجانبه نوران تضع سماعات في هاتفها تستمع للموسيقى حتى يصلوا للمارينا ..."سهيلة" بابتسامة :- عربيتك تحفة يا فريد عجبتني أوي ورقم لوحتها مميزة كمان 34KRH1144 چي كلاس وكنت بحلم أشتري زيها زمان .
"فريد" إبتسم بخفة وقال بجدية :- إذا تريدين غداً ستملكين أفخم منها حبيبتي وتتعلمين القيادة عليها وإعتبريها هدية زواجنا أيضاً .
"سهيلة" / لأ لأ لأ مش للدرجادي يعني تشتريلي زيها أنا قصدي إنها حلوة أوي وخطيرة ومش أي حد يقدر يجيبها وإتمنيت أجيبها بس طبعا أنا مش عايزة لأني بخاف من العربيات ومعرفش أسوق خالص .
"فريد" بتساؤل :- ولماذا تخافين من السيارات هكذا وتخشين قيادتها هل حدث معكِ شيء وأنتِ بمصر .
"سهيلة" / بصراحة أيوة عملت حادثة خبطتني عربية وأنا صغيرة كنت بجري الشارع ورا الكلب بتاعي إللي مات ومشوفتش العربية غير لما وقعت على الأرض مغمى عليا ومن ساعتها مش بحبها .
"فريد" بإستغراب :- وهل كنتِ تحبين الكلاب للغاية هكذا لتركضين خلفه بإندفاع ودون إنتباه للشارع .
"سهيلة" بابتسامة وناولته هاتفها :- بعشقهم أوي كان عندي واحد مات والتاني كلبي ناغيش غالي عليا أوي كان هدية من صديقي التركي ومات برضو من فترة قصيرة قبل ما نيجي تركيا .
"فريد" بغيرة وقال :- ومن هو هذا صديقكِ التركي ومن أين تعرفتي عليه ومتى وهل عمي يعرف ذلك .
"سهيلة" شعرت بغيرته وقالت بمرح :- بصراحة أكين كان معجب بيا أوي وشايفني أكتر من صديقة لكن أنا بعتبره صديقي المقرب بس وعرفته يوم فرح سيران وطارق صفوت لأنه من عنتاب زي طارق وبعدين لما عرف إني بحب الكلاب جابلي ناغيش .
"فريد" بفتور :- اممم هكذا إذن ومن الجيد أنكِ ترين هذا الشخص صديقاً مقرباً فقط وليس شيئًا آخر .
"سهيلة" بضحك عليه :- هههههه ااااااخخخ لو تشوف ملامح وشك وهو مقلوب ومتعصب كده يا فريد يوه يجنن والله ههههه عيونك بتطق شرار وأنا حاسة إنك بتتمنى تقابله علشان تضربه بس kıskanıyorum sen yaaa Ferit معقول غيران .
أنت تقرأ
الطائر الرفراف (التؤامان)🫂
De Todoبطلتنا هيحبها اتنين والاتنين توأم بس لون عيونهم مختلف وده هو الفرق الوحيد بينهم غير الشخصية بقى 😂 بس هي إختارت الطائر الرفراف حبها الأول من طرف واحد وهي عايشة في مصر قبل سفرها ياترى البطلة هتعمل إيه مع الطائر الرفراف؟ وهتعامله إزاي وهي مخبية عن عي...