[10] FINAL

4.2K 449 417
                                    

⋆。˚ ❀ * ࿐ ࿔ ˚:⋆ ✧・゚

Normal şartlarda, mantıklı bir şekilde düşündüğünde Hyunjin'in teklifinin hiç mantıklı bir yanı yoktu.

Tüm ailesini, arkadaşlarını, 20 yılını geçirdiği şehri ve hayatını geride bırakması, ne olacağını bile bilmediği riskli bir maceraya çıkması gerekiyordu.

Hiç mantıklı değildi yani.

Ama Felix de mantıktan çok uzaktaydı şimdi. Başını ellerinin arasına aldı, öne doğru eğildi. "Benim hiç param yok."

Hyunjin bu cümleye gülmüştü. "Sorun değil, bende var."

"Ama bu senden çok fazla şey istemek olur."

"Kazandığında geri ödersin. Borç gibi düşün."

"Ama... Hiç kazanamazsam?"

"Bu sesle mi? İmkansız. Benden onlarca kat daha fazla kazanacaksın Felix. Belki tarzlarımız aynı olmayacak, belki ileride yollarımız ayrılacak-"

"Hayır." Felix kafasını kaldırdı, çatık kaşlarla Hyunjin'e baktı. "Yollarımız ayrılmamalı."

Hyunjin gülümsedi, Felix'in saçlarını karıştırarak sevdi. "Doğru, ayrılmamalı."

"Peki nasıl çıkış yapacağım?"

"Yarınki konserde benimle sahneye çık. Mutlaka birilerinin ilgisini çekersin. Sana bir sahne ismi, güzel de bir sosyal medya hesabı açarız. Ardından bir single çıkartman lazım. Eğer turnem bitmeden yetiştirirsen, solo söylemeni sağlayacağım."

"Ama bu çok hızlı... Yani her şey... Çok hızlı ilerliyor."

"20 yaşındasın, biraz hızdan zarar gelmez. Hayat hızlı yaşandığında tadı çıkar."

Felix sonunda sırtını koltuğa yasladığında, artık kararını vermişti.

Hayır, zaten en dipteydi, daha da dibe batamazdı. Bir şekilde tek başına da kalsa hayatta kalabilirdi.

Ama Hyunjin'in ona vaadettiği şey... Dudaklarını uçuklatacak kadar güzel bir hayaldi, Felix'in saf kalbi buna hemen inanmıştı.

Zorlu bir yolu olacağını, belki de daha kötü çakılacağını biliyordu. Ama denemek istiyordu.

Yüzüne bir gülümseme takındı. "Geleceğim."

Hyunjin rahat bir nefes vererek aynı gülümsemeyle Felix'e baktı. "Akıllı bir çocuk olduğunu biliyordum."

"Ama... Nasıl tanıştığımızı kimseye söyleme olur mu?"

Hyunjin güldü. "Elbette. Ayrıca... Bundan da kimseye bahsetmeyelim."

"Neyden?"

Hyunjin Felix'i ensesinden tuttu, kendisine doğru çekerek bir anda dudaklarını buluşturdu.

Felix nefesi kesilmiş gibiydi. Hyunjin dudaklarına bastırırken, bir otel odasında, ünlü bir idolle öpüştüğünü sindirmeye çalışıyordu.

Öpüşmekte çok beceriksizdi, zaten ilk defa öpüşüyordu.

Filmde gördüğü bir şey geldi aklına. Hyunjin'in dili ağzının içinde dolanırken, o da karşılık vermeye karar verdi. Hyunjin'in ağzına diliyle alfabeyi yazmaya başladı.

Hyunjin dudakları ayrıldığında güldü. "Hangi harfte kaldın?" Diye sordu.

Felix kıpkırmızı kesilmişti. Hyunjin'in bunu anlayacağını hiç tahmin etmiyordu. Ama sorun o bile değildi, az önce Hyunjin'le öpüşmüştü.

NudeBuddy | Hyunlix ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin