Wstęp

703 13 2
                                    

   Jestem Aurora Dark.
Mam blond włosy, jasno niebieskie oczy,jasną karnację i szczupłą sylwetkę.
Jestem raczej nieśmiałą osobą,chociaż czasami potrafię również być wredna.
Mieszkam w Korei Południowej i jestem pół koreanką - pół japonką.

Jak się już pewnie domyślacie mój ojciec to Rey Dark.
Moja matka to sławna koreańska projektantka mody - Lilith Dark.
Moi rodzice postanowili,że będę uczyła się w domu, przez co jak do tej pory nie miałam żadnych przyjaciół.

Mój ojciec od zawsze był strasznie oziębły i wymagający za to matka zawsze mi wszystko odpuszczała i praktycznie nie zwracała na mnie uwagi.

Przez moje całe dzieciństwo rodzice tylko pracowali więc zawsze kiedy zostawałam sama mogłam robić w domu co tylko mogłam.
Mój tata ma własną akademię w Japonii dlatego często tam wyjeżdża.

Pewnego dnia powiedział mi i mojej mamie, że musi się przeprowadzić do Japonii na stałe ze względu na akademię i na to, że zamierza być trenerem klubu piłkarskiego.

Miałam wtedy tylko 5 lat ale nadal pamiętam jak mama była na niego bardzo wkurzona dlatego, że nas zostawia dla swojej akademii.
Od tamtego dnia rodzice się rozwiedli.

Nadal nie potrafię stwierdzić czy mama kochała ojca czy tylko poleciała na jego pieniądze,ale wiem ,że nie mają kontaktu odkąd ojciec poleciał do Japonii na stałe.

Od tamtego momentu nie zobaczyłam się z ojcem ani razu, nawet nie raczył do mnie zadzwonić albo napisać.
W sumie nie spodziewałam się czegoś innego po ojcu,mówiąc krótko miał gdzieś co robiłam.

Moja mama mówi, że lepiej by mi było gdybym po prostu zapomniała o ojcu i nigdy o nim nie wspominała, ale ja nie potrafię o nim tak zapomnieć, no bo jednak to jest mój ojciec prawda?  

Mam już teraz 13 lat i nadal mieszkam w Korei i uczę się w domu.
Mój ojciec jest teraz sławnym trenerem który trenuje najlepszą drużynę w Japonii - Akademię królewską.

Nie jestem taka jak myślisz |Inazuma eleven|Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz