"O zaman bana daha fazla yaklaşma! Öpüşeceğiz yoksa."

"Öpüşelim?"

"Ne-"

Leon az önce bana öpüselim mi demek istedi? yanlış anlaşılma diye umuyorum. Ona karşı birsey hissediyor muydum ki? Sanırım evetti. Onu kıskandırmak, bana yaptıklarının aynısını ona yaşatmak istemiyorum. Suan içimdeki duygular aşktan nefret ve intikama doğru gidiyordu. Kafamı çok karıştırıyordu. Leon saçımla oynamaya başladı ben bunları düşünürken.

"Gay yapıcasksın beni, yapma."

______________
Leon pov

"Seni istemiyormuş kanka anla işte. Uzak dur."

Maxin dediklerini kulağı duymuyordu herhalde. Sandy beni mi istemiyormuş? En yakın arkadaşını, sırdaşını.

"Neden?"

"Olduğun kişi yüzünden leon."

Başım öne eğildi. Gözlerim doldu. Hatta ağlamaya başladım. Sonra içeri Sandy girdi. Yüzüme bile bakmıyordu. Dur bi dakika. Suan yanlış görmüş olmayı umuyorum. Sandy maxi öptü. Dalgaydı herhalde. Öyle olmalıydı değil mi? Kalbim parçalanıyordu. Teker teker bütün anılarımız gözümün önünden akıyordu. Birdaha asla hatırlamayacağım bir boşluğa.

"Sandy?"

Azımdan sadece bunlar çıktı. Yerde oturmuş ağlıyordum. Ellerim titriyor. Bu duruma düşmek yüzümü kızarttı. Şuan iğrenç bir haldeyim. Bir anda kafama dank etti. Bende sandye bunları yaşatmıştım. Max odadan ayrılmıştı. Sandye yaklaştım ve sarıldım.

"Özür dilerim."

Sandy geri çekildi

"Ben birsey yapmadım Sandy."

Sandy kafasını kaldırdı

"Hiçbir şey yapmadığın gibi yapanları da yaftalaman ağırıma gitti biraz."

Gözlerimiz birleşti. Jessieden bahsettiğini anladım. Basım öne eğildi ne dese haklıydı. Onu çok üzmüştüm. Hatta büyük ihtimal uyku probleminin sebebi de bendim.




Yb atmaya çok useniyom bitti sanırım

leon x sandy Where stories live. Discover now