1

13 1 0
                                    

"Yine sıkıcı bir dönem olucak gibi he ne dersin?"

"Sabret jimin bitmesine bir yıl daha kaldı."

"Yeterince sabrettim zaten taehyung"

Yine ve yine jiminin yakınmalarını dinliyordum. Bugün üniversite 3. sınıfın ilk günü heycanlımıyım? Hayır.

"Yeni mat hocası gelicekmiş duydunmu tae?"

"Hayır duymadım geçen seneki ölmüş mü? Matematik hocaları niye bu kadar yaşlı oluyoki?"

"Hiçbir fikrim yok. Ama bu seferki ne genç diyolar."

"Minimum 50."

Dediğim şeyle jimin gülmüştü ve işte ders zili çaldı. Herkes oturmuş yeni hocayı bekliyordu. Öğretmenler zili çaldı ve çalar çalmaz hoca içeri girdi. Matematik hocaları her zaman bir tuhaf.

Bütün sınıf bende dahil şaşkın bir şekilde hocaya bakıyorduk. Yaşlı çıkmasını beklediğim adam şuan hayatımda gördüğüm en yakışıklı kişiydi. Tamam biraz abarttım ama baya iyiydi.

Tahtaya adını yazdı ve kendini tanıttı.

"Merhaba arkadaşlar ben Jeon Jungkook 35 yasındayım. Yeni matematik hocanızım ve aynı zamanda profesörüm. Sormak istediğiniz birşey varmı?"

Herkes adama hayran kalmış bir şekilde bakıyordu kızların ağzının suyu akmıştı. E haklılardı.

"Sorunuz yoksa derse geçelim."

Heekez bir ağızdan oflamıştı. Kimse 3. sınıfın ilk dersinin matematik olmasını istemiyordu. Özellikle ben matematikten nefret ediyordum,neden kimse bana içmimarlıkta matematiğin bu kadar önemli olduğunu söylemedi?

Hoca konuyu anlatmaya başlamıştı. Jimin beni dürttü.

"Hocada baya iyiymiş he."

"Evet baya yakışıklı."

"Yakışıklı ne kelime yakışıklılığın vicut bulmuş hali."

"Sen bu adama aşık oldun galiba jimin."

"Yoooo ne alakaaa."

İkimizde kısık bir sesle kıkırdadık. Hoca öksürdü ve ona döndük kalemiyle ilk beni sonra jimini işret etti.

"Bay?"

"Kim Taehyung efendim."

"Park jimin."

"Bay kim ve bay park umarım rahatsız etmiyorumdur."

Jimin böyle şeyleri çok kafasına takmazdı onun yerine ben özür dilerdim.

"Özür dileriz."

Hoca başını olumlu anlamda salladı ve konuyu anlatmaya geri döndü. Bir süre sonra tenefüs zili çaldı ve hoca sınıftan çıktı.

Hoca sınıftan çıktığı gibi herkes konuşmaya başladı. Bizde jiminle merdivenlerin oraya inip oturduk ve  Felix hemen yanımıza geldi.

"Hoca çok yakışıklıymış yalnız."

"Aynen aynen jimin baya beğendi."

Felix ile ben gülerken jimin birşey söylemisti ve şimdi ikisi gülüyordu.

"Taehyung senide gördük dibin düştü baya."

"Birkere ben erkeklerden hoşlanmıyorum."

"Aynen git bunu eski sevgililerine anlat."

"Jiminnn."

"Ne var Taehyung yalanmı kaçkere erkek sevgili yaptın."

"Onlar sadece erkeklere ilgim olup olmadığını anlamam içındi. Kendimi denedim sadece ve hepsi kısa sürdü."

"5 bence kendini denemek için büyük bi sayı sen nedersin jimin? Hem birtanesi 1 yıl sürdü bayada kısaymış."

"Felix sen başlama bari."

"Tamam Taehyung sadece söyle yeni hocayı beğendin mi,beğenmedin mi?"

"Ya tamam yakısıklı ama yani 35 yasında ve bizim hocamız. Fantezilerinizi benden uzak tutun yeter."

"Pardon gençler geçebilirmiyim?"

Hepimiz birden ayağa kalktık. Bu yeni matematik hocasıydı.


Naberrrr.İlk bolumu umarim beğenirsiniz. Bayyysss😻😽

DEVAM EDECEK...

I love my teacher Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin