O an ilk teneffüs aklıma geldi. Duymuşmuydi ki? Ama tepkisi çok sakindi konu hakkında hiç söz etmemeye karar vermiştim. Telefonu bana uzattı ve numarayı yazmamı bekledi.
"Tamamdır. Sağol."
"Birşey değilde hocam bir sorun yok dime sizi rahatsız edicek birşey yaptıysam özür dilerim."
"Hayır yok. Sadece matematikte çok geride kaldığını görüyorum iç mimarlık çizim ağırlıklı olsada matematikte çok önemlidir bu konu hakkında konuşucaktım."
"Peki hocam iyi dersler."
Tam arkamı döndüm çıkıcaktımki.
"Dersim sizinle."
Lafını duymuştum. Mutlu olmuştum ilk defa ders matematik olduğu için mutluydum veya ders için değil derse girecek kişi için mutlu olmuştum. Kendimi bastırdım. Daha çok erken tae kendine gelll. Hiçbirşey demeden odadan çıktım.
Sınıfa girdiğimde en arkada jimin ve felix bana olan bakışlarını gördüm yanlarına gittiğimde yer cücesi jimin söze atladı hemen.
"Noldu Tae çıkma teklifi falanmı aldın."
"Jimin boş yapma."
"Noldu lan niye bu kadar sinirlisin."
"Ya beni gördüğünüz herkesle shiplemeyi bırakırmısınız en azından her erkekle hoşlanmıyorum diyorum. Hem o bizim hocamız daha önce okuldan kimsenin bi hocayla çıktığını gördünüzmü. Yakında yanımdan geçen erkek sinekle shipliceksiniz diye korkuyorum."
"Tae sen erkeklerden bal gibide hoşlanıyosun gel sen onu benim götüme anlat. Tabi okuldan kimse bi hocayla çıkmaz aşırı yakısıkli ve seksi Jeon hoca dışında hepsi 50 yaş üştü amk. Ayrıca ultra yakışıklı Jeon hocanın belliki talibi çok sen bilirsin yaniiiii."
"Off tamam. Kesin artık."
"Tamam lix sakinnnn."
Zil bütün ortamın içine sıçmıştı lix kendi sınıfına gitmişti. Zil çaldığı gibi sınıfa girmesine alışmıştık biraz geç kalmıştı bu sefer.
"Tae seninki niye gelmedi lan."
Jiminin omuzuna bir tane yapıştırdım.
"Sesiz olsana mal. Ben nerden biliyim annemin numarasını almıştı acaba onunlamı konuşuyo."
"Ooooo seni kendine isticek herhal"
"Jimiinnnn."
"Tamam be."
Biz konuşmaya devam ederken içeri girdi. Herkes selam verip oturdu.
"Çocuklar geç kaldığım için özür dilerim önemli bi işim vardı."
Sonrasında konuyu anlatmaya başladı.
Jimin kolumu dürtükledi.
"Önemli dediyse kesin senin hakkındadır."
"Jimin okul çıkışı başına geleceklerden ben sorumlu değilim."
"Senin başına geliceklerden yongicimmm sorumlu olabilir amaaa."
Tek kaçış noktası buydu evet abimle çıkıyordu bu ilk başta pek hoşuma gitmesede en yakın arkadaşımla bu sayade daha da yakınlaşmıştım.
"Valla seninde abiminde aşkınızında içine sıçıyım tamammı."
"Tamam Taecim tamam sen ultra yakışıklı kocanı dinle."
"Abim biliyomu böyle başka larına ultra yakışıklı ultra seksi dediğini?"
"Tae bak valla döverim çıkıp yattığın herkesi söylerim."
Bunu söylerken sesi biraz yüksekti ama hocanın duyabilceği kadar değildi ama hoca tam arkamızdaydı kesin duymuştu.
"Yatış kalkış şeylerini bi tarafa bırakıp birazda dersi dinleseniz nasıl olur gençler.'
Bunu söylerken sesizdi kafasını jiminle benim kafamı ayırıp aramıza girmişti. O kadar utanmıştımki yanaklarımın kıpkırmızı olduğundan emindim yanıyorum şuan. Şuan konuşucak gibi değildim sadece kafamı salladım Jimin hallerime kıkırdayıp beni dürtüklüyodu.
"Bu kötü oldu kocan uzaklaşıcak senden."
"Lan ya kocam şeysinide duyduysa sıçtım ben."
Sonraki dakikalarda ful derse ve Jeon Jungkooka odaklandım. Gerçekten kalemle çizilmiş gibiydi. Matematik dersi bitmişti artık hergün üçtane matematik işliyecekmişiz bu bi yandan güzel bi yandan bok gibi bi haberdi.
Sonraki dersler su gibi akıp geçmişti Jimin abimle buluşucağını söyleyip benden ayrılmıştı telefonuma birlirimler gelmeye başladı.
---------------------------------------------
IM A MISSI KORIA
wp gurubu
Yer cücesi 🐣
Gencolar hayırlı olsun Taeye talip bulduk. Ama nasıl bi talip offf offf.Felix🐣2
Salak. Ama cidden adam taş yani.
Hyunlix
Burda tek taş var oda benim lixcim.
Hansu
Şu çocuga asılmayı bırak iştemiyo mal.
Hyunlix
Sen karışma hem felix istiyo dime lix.Felix🐣2
Bilemiyorum hyunjincimmm düşünmem lazımmm.Hyunlix
Sen yeterki düşün ben seni beklerim.ÇAY ☕
İğrenç bir flörtleşme şekliniz var.Hyunlix
KıskanmayınBaby bread🍞
Ya tamam bi durun yaaaa offff. Şu guruptaki en küçük kişiyim hepinizden olgunum amk.
Jimin sen anlatmaya devam et kim bu çayın kocası.Çay☕
Ya bana çay demeyin artık yeter.Hansu
Tae çok geç aramızda anlaştık hepimiz seni "Çay☕" böyle kaydettik.Çay☕
Vay oclarr.
Ama takıldığim tek birsey var neden kahve koydunuz amk.Hyunlix
Çaya en benzeyen buydu.Çay☕
Neyse ben eve geldim size anlatır Jimin abimle randevudalar bakamıyo zahmet edipte ve o benim kocam değil min ve lix biliyonuz beni her erkek varlıkla şhipliyo.---------------------------------------------
Kapıyı açtım ve salona doğru ilerledim.
"Anne ben geldim."
"Gel oğlum."
İçeri girdiğimde annem ve bay Jeonu otururken gördüm.
Heyyoooo nasılsınızzzzz.
Ben beğendim gibi siz nasıl bildunuz sizce güzel olmuşmu ?
Görüşmek üzereeeee😻😽DEVAM EDECEK...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I love my teacher
RomanceÜnüversite üçüncü sınıf öğrencisi Taehyung okula yeni gelen matematik hocası Jungkook'a aşık olur ve Jungkook'ta ona karşı boş değildir. Hatta Jungkook ona karşı daha derin duygular besliyordur.