2

9 1 0
                                    

Hepimiz birden ayağa kalktık. Bu yeni matematik hocasıydı.

Tabi hiçbirşey çaktırmadan ona yol verdik.

"Allah belanızı versin ya duyduysa adam?"

"Offff. Nr olucak sanki sende abartma tae."

"Jimin sen malmısın acaba ne konuştuğumuzun farkındamısın. Bak bunca yıl hiç disiplin yemedim bundan sonrada yemeye niyetim yok."

"He tamam tamam."

"Jimin dalga geçme bu gerçekten ciddi bi konu sanki Taehyung hocaya aşık gibi davrandık. Ama duymamıştır duysaydı eminim çok kızardı."

"Felix? Sen ne zaman olgunlaştın."

"Ben hep olgundum zaten. Bi on yıl önce falan."

Ders zili çaldı ve tabiki sınıflara çıktık jiminle ben aynı sınıftaydık felixte bizim hemen yan sınıfımızdaydı.

"Ders ne?"

"Matematik."

"Ne!off yaaaa."

"Tae bugün üç tane mat var."

"Off cidimisin bidaki ders girmeyelim."

"Benim girmem lazım."

"Niye jimin bi anda matematiği sevmeyemi başladın?"

"Ben matematiği hep sebiyodum ki."

"Aynen aynen kesin öyledir. Asla yeni hoca için değil."

"Merak etme Tae ben arkadaşlarımınkine yan gözle bakmıyorum."

Bunu dedikten sonra göz kırptı. Ne dediği sonradan geldi tam vurucakken hoca sınıfa geldi ve herkese oturmasını söyledi.

"Geçen seneki en son konunuzdan test getirdim herkesin hangi derecede olduğunu görmek istiyorum."

İşte şimdi gerçekten sıçmıştım. Geçen sene ile ilgili hiçbirşey hatırlamıyordum. Kağıt önüme geldiğinde kağıda baka kaldım bu konuyu işlediğimizi dahi hatırlamıyorum.

Jimine döndüm kağıdın üstüne yatmış soruları çözüyordu. O bana göre matematikte baya iyiydi. Normalde salak olsada matematik zekası vardı. Şuan sınıfta soruyu çözemeyen sadece ben vardım.

Sonra birinin bana doğru eğilişini hissettim bu yeni matematik hocasıydı. Bir eliyle masadan destek alıyordu ilk önce biraz soruyu anlattı sonra çözümünü gösterdi. O kağıda birşeyler yazarken ben tamamen ona odaklanmıştım. Çok güzel kokuyordu ve bu açıdan büyüleyici gözüküyordu.

"Taehyung kağıda bak bana değil."

Hocanın dediği şeyle çok utanmıştım. Hızla başımı kağıda çevirdim ve onu dinledim kalemi bana verdi ve biraz benim yapmamı istedi hocanın anlattığı yoldan gittim ve cevabı buldum. Bu benim için otom parçalamaktan daha büyük bir başarıydı. Şuan bütün eğitim hayatım boştu onca yıl maruz kaldığım matematik ve şuan birkaç saniye yarım yamalak dinlediğim Jeon Jungkookun anlattığı matematik. İkincisi daha ağır basıyodu.

"İşte bu kadar. Teneffüste odama gel."

Kulağıma fısıldamıştı korkuyla yüzüne baktım teneffüste konuştuğumuz şeyimi duymuştu yoksa. Yüz ifademe güldü.

"Merak etme korkulacak birşey değil.

Sonra benden uzaklaştı ve masasına geri gitti. Jimine döndüm bana çok komik ve salak bir ifadeyle bakıyordu. Gülmemek elde değildi. Kafasıyla hocayı gösterdi bana garip bakışlas attıktan sonra kafasını salladı. Bu jiminin shipleme yöntemiydi artık onu kesin öldürücektim.

Teneffüs zili çaldı hoca sınıftan çıktı ve bende hemen peşine takıldım. Odasına girdik bu odayı daha önce hiç böyle görmemiştim resmen odaya renk gelmiş. Duvarda kocaman bi dünya haritası vardı benim odamdada böyle birşey vardı ama bu kadar büyük değildi.

"Demek zevkimi beğendin."

"Bu odayı ilk defa böyle görüyorum."

"Taehyung annenin numarasını verirmisin."

"Neden ki?"

"Konuşmam gereken bir konu var."

O an ilk teneffüs aklıma geldi.



Naberrrr. Beğendinizmi?
Bay bayss😻😽

DEVAM EDECEK

I love my teacher Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin