pomoc

108 9 0
                                    

-dobry wieczór pani Zofio
-dziecko jak jesteśmy same to mów mi po imieniu
-dobrze pa... Zofio
- będziesz musiała się jeszcze przyzwyczaić- po tych słowach kobieta się zaśmiała, na ten widok się mimowolnie uśmkechnełam.
- proszę dać mi rękę- powiedziała a kobieta wykonała moje polecenie-
zaraz będziemy- powiedziałam gdy byłyśmy już przy drzwiach mieszkania kobiety.

Położyłam ją delikatnie na kanapę
- zanieść panią do sypialni?- spytałam się a nauczycielka była zaskoczona moimi słowami, ale po chwili odpowiedziała.
- jeśli to nie będzie zbyt dużym problemem.
-nie, nie będzie - Powiedziałam i wziełam ją spowrotem na ręce, po krótkiej chwili byłam z nią już w sypialni.
-przyniesiesz mi szklankę wody drogie dziecko?- zawstydzona zapytała, było widać że nie chętnie prosi mnie o przysługę
- oczywiście, zaraz przyniosę tylko gdzie pani trzyma szklanki?
-na górnej szafce na wprost zmywarki
-okej, zaraz przynosę.

Powiedziałam i wyszłam. Teraz mam chwilkę żeby pooglądać mieszkanie.
Mieszkanie jest bardzo przytulne, wszystkie kolory do siebie dopasowane, sypialnia jak i salon jest w ciemniejszych kolorach z niewielką ilością bieli. Kuchnia właściwie na odwrót.

Weszłam do środka sypialni z napojem oraz z tabletkami na ból i położyłam na szafkę nocną kobiety.
- to ja już pójdę- powiedziałem nie wiedząc co jeszcze mogę zrobić.
- błagam zostań, bez ciebie nie dam rady.
- Nie mam gdzie spać- powoedziałam a ona przyciągneła mnie do siebie.
-tutaj jest miejsce- powiedziła i po chwili zasneła.

Nie mogę zasnąć. Nie chcę zasnąć. A jeśli to jest jebany sen to mnie nie budzicie z niego. Jestem w raju? Czy to niebo?

Doskonale czułam jej perfumy miały delikatny zapach lawędy a intensywniejszy cynamonu. Powiem szczerze nie typowe połączenie, ale bardzo mi się podobają.

Boję się jak nauczycielka zareaguje na uczennicę w jej łóżku napewno nie będzie zadowolona. Może powinnam wyjść. Nie nie wyjdę, co będzie to będzie trudno jestem za bardzo zmęczona żeby z tąd wyjść. Zasnęłam szczelnym uścisku wychowawczyni...

_______________________________________

Podoba sie? Jak myślicie coś się wydarzy?
Przepraszam za wszystkie błędy
Miłego dnie/wieczoru/nocy w zależności kiedy to czytasz

Będę przy tobie Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz