První den na akademii

7.9K 225 5
                                    

Co si daná osoba myslí, bude psáno takto...
Z pohledu Hayley:
Auto mě dovezlo před akademii okolo 7 večer, a já užasla...
Hayley [čti Hejly] (H): "Bože můj.. Tady se ztratím.. Vždyť je to tu obrovský" ...
Z toho 'tranzu' mě probudil až ředitelčin milý, ale rázný hlas...
Ředitelka (R): "Vítejte, slečno Piercová.."
H: "Děkuji paní ředitelko... ale jen Hayley ..."
R: "Dobře, Hayley... Teď se mnou půjdeš do kanceláře, kde dostaneš rozvrh a klíče od tvého pokoje.."
H: "Dobře." Přikývla jsem..
Když jsme došly do její kanceláře, lekla jsem se ... Bylo to tam OBŘÍ..
R: "Takže, tady jsou klíče od tvého pokoje, máš pokoj číslo 206 ... Na klíčích od pokoje máš i klíče od skřínek, pokaždé je to č.206 a taky klíče od šaten.."
H: "Dobře.. Děkuji.." řekla jsem nejistě..
R: "Ještě něco Hayley .. Vyučování začíná zítra slavnostním zahájením od 9 do 11 hodin.. Potom máte do 15 hodin čas pro sebe a v 15 hodin se sejdete na hodinku v baletním sále...
A teď už můžeš jít...
H: "Děkuji.."
Vyšla jsem z kanceláře na rušnou chodbu... Uviděla jsem hromady studentek a studentů stejného věku jako já... Taky přijeli na akademii studovat...
V tom spěchu (i když vlastně nevím, kam jsem spěchala) jsem narazila do urostlého kluka.. Potom jsem spadla na zem..
Ten kluk měl světle hnědé vlasy, a hnědé oči...
H: "Jejda... Moc se ti omlouvám.. Promiň.. Já, já.. Já jsem nechtěla, jen jsem.... Jen jsem přemýšlela kde budu mít pokoj... Promiň...."
No jasný.. 1. den a hned se musím ztrapnit -.-
Kluk: "Né :) ... To je vpohodě.. Vidím, že jsi tu nová :) .. " Potom mi podal ruku a zvedl mě .. "A jak se jmenuješ? .. Já jsem Matthew [čti Metjů] .. Ale říkej mi Matt [čti Met].."
H: "Já jsem Hayley :).. A jak vidím .. Ty se tu už asi vyznáš.."
Matthew (M): "Jo :) Letos začínám 2.ročník .. "
H: "Doufám, že se na nějakých hodinách budeme potkávat.. " Usmála jsem se na něj a on mi úsměv oplatil..
M: "Nechceš se jít kouknout do pokoje a odnést ty kufry?" Zasmál se...
H: "To bych mohla.. Jen nevím ..Mám 206..."
M: "Za mnou :)" potom mi vzal oba kufry a já si vzala svoji tašku přes rameno a šla jsem za ním...
Vyšli jsme o 2 poschodí výš ... Vešli jsme do dlouhé chodby... Došli jsme až k 206 ..
M: "Tak, tady máš svůj pokoj..."
H: "Díky moc :)" potom jsem odemkla a vešla dovnitř.. Byly tu 2 postele, 2 veliké skříně a další místnost byla koupelna... Matt šel přímo za mnou a dal mi kufry ke skříni..
M: "Víš čemu se celkem divím??"
H: "Ne.. To nevím.."
M: "Ředitelka většinou dává nově příchozí do 1.patra.. od 100 dál...
A tebe dala do 2.patra... Ale asi v 1.nebylo místo.. 2.patro je stejně lepší :))"
H: "Aha ... A kde máš pokoj ty?"
M: "My máme 207.." řekl a rozesmál se..
H: "Cože ?? Takže bydlíš naproti mě ? "
M: "Jop.. Už to tak bude :)"
H: "Tak já se vybalím.."
M: "Hayley ? Až se vybalíš, přijď k nám .. Kluci tě rádi poznají :)"
H: "Dobře .. Do hoďky jsem tam :)"
M: "Budu se těšit Hay" a políbil mě na tvář .. Potom cvakly dveře ... Odešel..
Už mi dal i přezdívku.. To je super
Tak 'hurá' do vybalování..
Po půl hodině jsem měla vybaleno.. A protože jsem vypadala příšerně, dala jsem si na sebe mé oblíbené ryfle, vyslíkla koženou bundu a převlíkla se do tílka, na nohy jsem si dala conversky... Trochu jsem si rozčesala vlasy a šla jsem k pokoji 207..
Zaklepala jsem..
Skoro ihned se otevřely dveře a stál v nich Matt..
M: "Hayley :) Konečně jsi tady .. A moc ti to sluší .."
H: "Děkuju :)"
M: "Pojď dál a nestyď se :)"
Když jsem vešla tak jsem se samozřejmě rozhlídla. . Byly tu 4 postele... Na 2 postelích seděli 3 kluci a Matt si k nim přisedl..
M: "Kluci... Tohle je Hayley :)..." představil mě...
"Hayley.. Tohle je Luke .." řekl, a ukázal na vysokýho blonďáka..y
M: "Tohle je Dave" řekl a ukázal na nižšího kluka s hnědými vlasy..
M: "A jako poslední je tu Paul [Pól].." a ukázal na krásnýho kluka s oříškově hnědýmy vlasy a hnědýma očima :)
M: "Tak to by bylo seznamování .." :)
Když v tu chvíli zaklepal někdo na dveře..
M: "Už jdu..." řekl polootráveně..
Když otevřel, stála tam ředitelka...
R: "Matthew... Není tu náhodou Hayley Piercová? .."
M: "Ano... Proč?"..
Potom jsem se zvedla a přišla ke dveřím..
R: "Hayley.. Chtěla jsem ti říct, že možná dostaneš spolubydlící, měla by dojet za chvíli.. To je vše.. "
Matt zavřel dveře a já si šla sednout...
H: "To né... Já chtěla být sama :/ .. "
P: "To zvládneš :)"
H: "Díky :).. Tak já půjdu.. Zítra :)"
M,D,L,P: "Tak ahoj :)" ..
Když jsem přišla na pokoj... Do dvou minut někdo klepal na dveře .. Byla to ředitelka...
R: "Hayley.. Tohle je tvoje spolubydlící.. Jmenuje se Kate .. Bude sem také chodit první rok.."
Pak se otočila na tu holku .."Kate, tohle je Hayley.."
Potom odešla a já konečně Kate uviděla... Měla hubenou postavu, blond vlasy a zářivé modré oči... Ona si pak pohledem změřila moji hubenou postavu, mé hnědé vlasy a oříškové oči....
H: "Ahoj, já jsem Hayley.."
Kate (K): "Já jsem Kate :)"
Dlouho jsme si ještě povídaly ... Ale potom jsme usly..
Ráno nás vzbudil nějaký budík... Byl to rozhlas v každém pokoji.. hlásila do něj ředitelka...
R: "Dobré ráno žáci.. Toto je ojedinělý začáteční budík. .. Jinak bude tento rozhlas používán jako klasický rozhlas.. Připomínám vám, že v 9:00 budete v tělocvičně na zahajovacím ceremoniálu.."
H: "Ó můj bože .... "
K: "Moje slova.. Ale asi bysme se měly nachystat... "
Jen jsem přikývla .. Bylo 8:30...
Než jsme se nachystaly a upravily se, bylo 8:55 a my jsme se setkaly venku s kluky z 207, kteří taky právě odcházeli..
P: "Dobré ránko Hayley.. Nepředstavíš nás?" Řekl s úšklebkem ...
H: "Kate :) Tohle je Paul, Matthew, Dave a Luke..." řekla jsem.. "Kluci, tohle je Kate.."
Došli jsme do tělocvičny a našli si místa, potom vše proběhlo a my se vrátili na pokoje... Když bylo před 3, vyšli jsme z pokoje do baletního sálu.. Tak nás uvítala nějaká učitelka.
Učitelka (U): "Vítejte studenti ... Chtěla jsem vám oznámit, že na tréninky ať tance nebo gymnastiky budete ve dvojicích.. A proto tu jsou i kluci z vyššího ročníku... Takže utvořte dvojice... Když se Matthew zvedl a mířil ke mě a Kate, říkala jsem si, že to mám jasný.. Ale on si vzal Kate...
Najednou se mě někdo dotkl.....
-----------------------------------------
Tohle je 1.díl mého nového příběhu
Votes a commenty potěší :3
Lucy♡

AkademieKde žijí příběhy. Začni objevovat