Nová akademie

3.4K 151 4
                                    

H: "Co se to děje Dave ?"
D: "Hayley... Vezeme vás dva do nové akademie.. "
H: "Cože ?!"
R: "Párkrát se nám to už stalo.. Ale nikdy vlkodlaci neudělali toto.. " řekla a ukázala na Paula...
---------------------------------------
Okolo půlnoci..  
Asi jsem usla... Když jsem se probudila .. Vjížděli jsme do nějakého střeženého prostoru..
Když jsme dojeli k bráně.. Uvítala nás velká cedule na které bylo napsáno:
"Vítejte na Walstmoorské akademii"
pod tím bylo malým písmem napsáno..
Akademie pro upíry...
H: "Co děláme v Akademii pro upíry ??"
D: "Klid Hayley... Tady vás ochrání..."
H: "Cože ?!.. Jak jako ochrání?? "
D: "Takže ti to vysvětlím takhle... Ředitelka je upír.... a.."
H: "Cože?? JAK JAKO UPÍR ?!"
D: "Chvíli mě poslouchej.." oddechl.. "Ředitelka je upír, je upír už 40 let... a já jsem přišel sem na akademii protože se mi stalo něco jako Mattovi.."
Už jsem se nadechovala že něco řeknu ale Dave se na mě koukl a já zase vydechla...
"Jeden potulný upír mě proměnil... Ředitelka mě našla a zachránila, naučila mě co potřebuju... Jsem upír rok..  Ale díky ní jsem na tom dobře.. A proto vás vezeme sem... Upíři vás tady ochrání..."
H: " A co bude s Paulem ?? Vždyť ho kousl vlkodlak !!" Zděsila jsem se...

Z pohledu Paula:
Když jsem se probudil, vjížděli jsme do nějakého areálu...
P: "Kam to jedeme? A co se to děje?  A AUUUUUUUU" Vykřikl jsem..
R: "Klid Paule.. S tou rukou nehýbej.. Tady se o tebe postarají ..."
Jakmile to dořekla, kývl jsem a pak se mi začly zavírat oči a usnul jsem.

Z pohledu Hayley:
H: "A co tu s ním udělají?? "
D: "Dají mu speciální lék.. V nejlepším případě se změní zase na člověka což není pravděpodobné.. Ale v lepším se změní na upíra.. v nejhorším na vlkodlaka... to je taky možnost ..."
H: "Jen to ne !!" Vykřikla jsem zděšeně...
D: "Klid.. Už jsme tady.."
-----------------------------------------------
Vešli jsme do školy, Dave Paula podepíral, ředitelka šla tak abych nebyla na boku a rozešli jsme se.. Když jsme šli tou dlouhou chodbou do kanceláře, tak se najednou ozval řev a ředitelku někdo shodil na zem.. Když se to stalo, Dave mi hodil Paulovi ruku kolem krku, a začal nás bránit... Na ředitelce ležel nějakej kluk a smál se, ona se smála taky a Dave se začal smál a zase přebral Paula...
Kluk slezl a oprášil se... Měl hnědé vlasy i oči...
Kluk: "Čau Dave... paní ředitelko .. " :)
R: "Víš jak jsi mě vyděsil ? " zeptala se se smíchem...
Kluk: "Stálo to za to... A kdo ta kráska za tebou Dave?? " a koukl se na mě..
D: "Ehmm.... Jacku to je Hayley.. Hayley, Jack :)"
Jack (J): " Rád tě poznávám Hayley..."
Jen jsem kívla a pak jsem ukázala na Paula, který začínal usínat na Davově rameni...
J: "Vlkodlak?"
Ředitelka jen kývla..
R: "Byl to Matthew.."
J: "Matt??"
H: "Jo..  Paul mě zachránil... Jinak bych takhle teď vypadala já..." řekla jsem smutně...
J: "Šlechetné" ušklíbl se...
D: "Pomůžeš mi Jacku??"
Jack přichytil Dava a vyrazil k ošetřovně...
Když jsme dorazili, byl tam ředitel a doktorky...
Ředitel (Ř): "Ahoj Anno (R), tak co tentokrát? "
R: "Ani se neptej ... Vlkodlak..."
Ř: "Kdo?"
R: "Matthew"
Ředitel nic neřekl a pokynul klukům aby Paula položili na lehátko...
Doktorka (Dok): "Ráno v 8 mu donesu prášky... Připravte se že váš kamarád to má tak 50 na 50... Upír nebo vlkodlak..."
Já jsem se zmohla jen na povzdychnutí.. 
Ř: "Hayley... Jack ti ukáže tvůj pokoj..."
H: "Dobře..."
D: "Hayley.. My s ředitelkou pojedeme... Odpoledne se tu stavíme.."
H: "Dobře :)"
Když jsem s Jackem došla před můj pokoj, tak mi Jack ukázal abych vešla.. Pokoj byl prostorný... A moje kufry byly tady ...
Co tu dělají moje kufry???
J: "Donesl je sem Dave..."
H: "Jak jsi to?"
J: "Tu otázku si vyslala ke mně :D .. Upíři dokážou takhle komunikovat a nechápu jak to děláš ty, ale funguje to...
Jen jsem tam stála a koukala...
J: "Ve skříni máš oblečení na tréninky... Jsou to černý tepláky (na léto kraťasy, třičko - na léto tílko, a pak tenisky... Na zimu tam máš mikinu ..
Musí být na léto kraťasy?? Takhle před klukama.. :/
J: "Na to si zvykneš :)"
H: "Na kraťasy jo :D ale na to že mi čteš otázky z hlavy... na to si nezvyknu.."
J: "Tak já jdu .. Pokoj mám hned naproti.. :)"
H: "Díky :))"
Jack potom odešel...
Dala jsem si na sebe pyžamo... Skládalo se ze stejných částí jako tréninkový oblečení..
Na léto jsem měla volný kraťásky s tílkem... na zimu tepláky a nějaký triko/tílko ..
Když jsem se oblíkla, hned jsem se zase vyslíkla a šla do sprchy.. umyla jsem si i hlavu .... pak jsem vyšla ze sprchy na hlavu jsem si udělala turban a dala si ručník okolo sebe... Potom jsem si vyčistila zuby.. Dala na sebe pyžamo a natáhla jsem se do postele...
Nahednou jsem uslyšela výkřik...
To je Paul!!!!
Hodila jsem na sebe mikču, vyběhla jsem ze dveří a málem se srazila s Jackem..

Z pohledu Paula:
Najednou se tady objevil Matt ...
Vykřikl jsem...
M: "Pššt.... "
P: "Co tu děláš ?! A co chceš ?!"
M: "Kvůli tobě zabili Kate !!"
P: "To je mi líto.. " Zašklebil jsem se..
M: "Proto si vezmu tebe"
Najednou se mi Matt zakousl do toho stejného místa ... Vpustil do mě jed...
Asi do 5 minut doběhli Jack a Hayley...
H: "Nech ho být !!!!!!!"
Jack skočil na Matta, ale Matt ho odhodil...
Najednou mi někdo podkopl nohy a shodil mě na zem....
H: "Matte !!! NECH MĚ BÝT !!!
----------------------------------------------------
Takže tady máte 4.díl příběhu  :)
Tenhle příběh má bez mých keců 891 slov :D :)
Tak snad se líbí, votes a commenty potěší :))
☆chci vám poděkovat za už 5 votes...
☆A za 39 reads ♡♡
Lucy♡

AkademieKde žijí příběhy. Začni objevovat