Dvojice, a .. MINULOST :/

3.9K 186 2
                                    

Když jsem se otočila, stál tam Paul..
P: "Budeš se mnou ve dvojici ?"
H: "S radostí !!" Potom jsem se na něj usmála a objala ho..
Možná je i dobře, že pro mě přišel Paul... Matt je stejně divnej.. Paul je takovej.. KAMARÁD :)
Potom se dvojice rozdělily...
U: Takže, jak vidím, jste ve dvojicích... A když jste tu už teď, tak vám dám váš 1.úkol.. V těch dvojicích se seznámíte a ukážete co umíte, abyste mi zítra mohli něco předvést.. To je asi vše, takže můžete jít" ...
P: "Hayley, nechceš se jít projít? :)"
H: "Dobře, půjdu ráda.. Dej mi 5 minut :).."
P: "Budu čekat ;) "
Když jsme vyšli z akademie, šli jsme takovou stezkou, která vedla do lesa.
P: "Pověz mi o sobě něco :)"
H: "Co přesně ?" Zeptala jsem se a pozdvihla obočí..
P: "O svém dětství,minulosti,gymnastice..."
H: "Tak dobře..." vzdychla jsem.. "Když mi bylo 6... Rodiče mě dali na gymnastiku... V 10 mě poslali na nějakou školu, na které mě to vůbec nebavilo.. Potom jsem šla zpátky na základku, kde jsem se učila a chodila do gymnastiky... Je to takový, odreagování.. " Usmála jsem se na něj.. " a teď přichází ta horší část ... :/ "
P: "Co?"
H: "Asi před 4 měsíci mě otec zavolal do kuchyně... S matkou si sedli každý z jedné strany, chytili mě za ruce a podívali se na mě... Začli se mi hrozně omlouvat, ale já netušila za co.... Potom mi otec řekl následující věty.. Hayley, stěhujeme se do Ameriky...
Já jsem mu samozřejmě nedokázala odpovědět jinak než COŽE?!.. Potom mi řekl, že se tam stěhují jen oni dva, beze mne... Potom jsem se jich samozřejmě zeptala kde budu já... Řekli, že mi nechali peníze a že budu u babičky... Bohužel babička pár dní na to zemřela a naši mi jen řekli ať se držím....
P: "Bože... Chudáku :( "
H: " Už jsem se s tím smířila...."
Najednou jsem se zděsila a začala se příšerně klepat... Nezmohla jsem se ani na slovo...
P: "Co se děje Hayley ??? "
H: "M..M...Ma...Matthew !!!!"
P: "Co tu chceš Matte ?!?!?!!!???"
Najednou jsem se zděsila... Byl celý od krve a v náručí držel bezvládné tělo... Najednou se ozval výkřik a to tělo se vymrštilo...
---------------------------------------------
Takže tady máte 2.díl :)
Commenty a votes potěší :)
Co se stalo s Matthewem? Co to držel?
Díl byl kratší, zacož se omlouvám, ale 1.díl měl přes 1000 slov :)
Lucy♡

AkademieKde žijí příběhy. Začni objevovat