Bună tuturor! Voiam să vă readuc aminte că mai sunt câteva zile și se termină Cercul cu numărul 2 din Camera de Lectură. Doar voiam să atrag atenția celor care încă nu au citit, să se apuce curând ca să avem voturile de sfârșit de cerc. Voi da tagg tuturor pentru a evita diferențele. Acesta e un FRIENDLY REMINDER – Anunț prietenesc de amintire – și trebuie tratat ca atare.
Voturile primite pentru cărticelele din primul Cerc se vor ad=una cu cele pe care le-am oferit în Cercul curent, iar ele vă vor fi aduse spre cunoștință abia atunci când toată lumea va fi finalizat munca din Camera de Lectură.
1) „Definind Iubirea " : 11 p + 8 p = 19 p
2) „Iubește trecutul din mine" : 8 p + 5 p = 13 p
3) „Doar pentru inima ei" : 18 p + 9 p = 27 p
4) Enzo-umbra răzbunării" : 20p – Pauză –
5) „Fum, Praf și Foi" : 19 p + 8 p = 26 p
6) „Războiul Inimilor" : 2 p + 7p = 9 p
7) „Un simplu te iubesc" : 2p + 10 = 12 p
8) „Fluturi pictate" : 2p + 7p = 9 p
LISTA REZIDENȚILOR :
Din păcate am și câteva vești proaste. Iosif Periade nu a anunțat citirea.., așa că va intra automat în Listă
La fel și Sabrina, care m-a anunțat abia aseară că își dorește să iasă deoarece timpul nu îi permite să citească tot
Așadar, pentru cunoștința tuturor, NEÎNDEPLNIREA SARCINILOR DIN CADRUL CAMEREI DE LECTURĂ, se sancționează cu minusul de puncte și la cele 3 abateri (nu se citește, votează și așa mai departe), se vor introduce subiecții (autorii) în Lista Neagră, nemaiavâdn NICIODATĂ ocazia de a intra în Camera de Lectură!
Cum avem egalitate în acest Cerc, pentru departajare, o să las săptămâna aceasta să vă gândiți serios – pentru cei mai vechi din Cameră care cunosc cele două cărți aflate la egalitate – cum departajăm Cartea Specială. Pentru a nu munci mai mult decât e necesar și pentru un ajutor oferit tuturora!
Mult succes tuturor și vă mulțumesc pentru că faceți parte din micuța mea lume de lectură!
De reținut, acest Cerc s-a încheiat la 16 Iunie, urmând ca săptămâna de pauză 17.06-23.06 2024, să fie săptămâna în care vă puteți relaxa și finaliza lecturările dacă acest lucru nu s-a întâmplat încă. De asemenea, această Carte Specială pe care v-am menționat-o mai sus, o să fie citită, „jurizată", votată și comentată de toată lumea din Cameră cu trei capitole. Mult succes tuturor și abia aștept să începem Cercul cu numărul 3!
De reținut, fetele care nu au mai mult de 2 puncte sunt fete ce abia au intrat în Camera de lectură. Însă, da. Acest lucru nu înseamnă și că ele nu ne pot ajunge din urmă, ori chiar depăși la numărătoarea punctajului final.
YOU ARE READING
Camera de Lectură
Action*Camera de Lectură* #resuscitămwattpadul Această carte este dedicată tuturor acelor care vor să-și facă vocile auzite pe această platformă. Dacă ești un scriitor incipient, sau ai o oarecare perioadă de activitate în domeniu, atunci...