Definiția Cercului : Un CERC înseamnă perioada de două săptămâni pe care le veți avea la dispoziție să vă terminați lectura și comentarea cărticelelor colegilor voștri.
Cerințe :
1) Ca să vă fie mai ușor, o să am pretenția ca fiecare dintre noi să-și facă o listă de lectură denumită #cameradelectură, în care va trebui să atașăm toate cărțile din grupul nostru, care sunt 13 la număr ( fără a încadra și povestea voastră, evident ). Ca să vă fie și mai ușor, lista de lecturi este deja făcută de mine și o găsiți la profilul meu – puteți lua de acolo cărțile și copia într-o nouă listă a voastră, pe profilul vostru.
2) Vom fi împărțiți, după cum am zis deja, în echipe de câte doi sau trei membri. Fiecare dintre noi trebuie să citească două capitole din fiecare carte a colegului de echipă – dacă vorbim de o grupă de doi membri – și să lase un comentariu pertinent după fiecare capitol de vreo 10-15 rânduri (cât simțiți voi, doar să nu vă bateți joc) cu sfaturi, păreri oferite din onestitatea și plinătatea inimii sale. Nu vreau să criticați neapărat doar lipsa alineatelor sau coperta, ci mai degrabă stilul exact de scris al scriitorului respectiv, acțiunea și personajele, imaginația de care scriitorul a dat dovadă.
Fiți creativi!
3) Lectura va începe de la capitolul pe care nu ați apucat să-l citiți în cercul anterior.
4) Îmi doresc să folosiți cu atenție desăvârșită hashtag ul clubului nostru de lectură #Cerc6cameradelectură – și să-l utilizați oriunde doriți în comentariul vostru, cu specificația clară ca acesta să existe. Altfel, nu vă iau în considerare lectura și / comentariul lăsat.
IMPORTANT : Mesajele privind finalizarea lecturărilor vor fi lăsate în secțiunea comentarii, specifică fiecărui Cerc în parte, iar voturile voastre le vreau în privat, pe instagram
5) Dacă cumva ați citit din una sau mai multe dintre cărțile cercului, REGULILE RĂMÂN ACELEAȘI – adică trebuie să lăsați o părere la următoarele capitole necitite. Și dacă se întâmplă să fi citit deja o carte integrală a colegei/colegilor de echipă, atunci vreau să citiți o altă carte. Iar în cazul în care nu există o altă carte pe profilul respectivei persoane, o să vreau să mă anunțați în privat, acolo unde vom discuta și ajungem împreună la un numitor comun.
6) Dacă cumva vreți să vă retrageți – în orice moment – din Camera de Lectură, vă rog anuntați ca să-i pot anunța la rândul meu pe ceilalți cititorii să vă scoată cartea din lista de lecturi și DACĂ cumva cineva a apucat să citească la voi, vă rog citiți înapoi numai persoanei/persoanelor respective și după aceea vă retrageți, așa cum ar fi și corect.
7) Dacă cumva nu terminați la timp activitatea din primul cerc, sau oricare altele ce vor urma – adică aceste două săptămâni – , nu veți fi eliminați, doar că nu vă voi încadra în cercul următor, fiind trecuți automat într-un capitol dedicat Rezidenților, din care veți fi împărțiți iarăși în noul cerc abia după ce vă veți fi terminat activitatea în cercul anterior.
8) Dacă cumva aveți vreo problemă cu comentariile lăsate de unul dintre colegii voștri – adică dacă vi se pare că nu s-a citit cu atenție, vi s-a lăsat un comentariu ce nu e pe gustul vostru, etc – vă rog, anuntați-mă doar pe mine și nu încercați să rezolvați problemele între voi. De asemenea, dacă aveți o problemă mai veche cu oricare din colegii voștri, membri ai Camerei de Lectură, vă rog să mă anunțați ca să putem rezolva cumva acest mic incident. Dar vreau să știți că în orice moment v-aș putea băga laolaltă cu membrul respectiv, deoarece nu vă pot evita la infinit și chiar îmi doresc să nu existe vreodată astfel de evenimente.
YOU ARE READING
Camera de Lectură
Action*Camera de Lectură* #resuscitămwattpadul Această carte este dedicată tuturor acelor care vor să-și facă vocile auzite pe această platformă. Dacă ești un scriitor incipient, sau ai o oarecare perioadă de activitate în domeniu, atunci...