Barlas'ın güncesinden
Filmi açtığından itibaren sanki yakınlaştığımızı hissediyordum.O güzel buğday teni beni alevlendiriyodu.Niye böyle hissettiğimi bilmiyordum fakat içimden bir ses onu istiyordu.Yanıp tutuşan bir tutkuyla.
+++++++++++"Eee beğendin mi filmi?"diye sordu.O bilmiyordu ki sadece ona odaklandığımı ama bunları söylemeden lafı çevirmeye çalıştım."Sıkıcıydı , benlik değil."dedim.Büyük ihtimalle inanmadı fakat bozuntuya vermedi.
Saate baktığımda görev saattimin
yaklaştığını görünce odama çıkıp hazırlanmaya başladım.Hazırlıklarımı tamamlayıp aşağıya indim.Tam evden çıkacakken Lavin'in tacizci bakışlarına mağruz kaldım."Ne o çok mu beğendin?"dedim ve yanaklarının domatese dönmesiyle gülmeye başladım."Kızarınca çok tatlı oluyorsun"deyip evden çıktım.Lavin'in güncesinden
Barlas evden çıktıktan sonra film izlemeye devam edicektim fakat evde abur cubur kalmadığını görünce markete gitmeye karar verdim.Odamda hiç kıyafet olmadığından Barlas'ın dolabından giyinip yedek anahtarı alıp evden çıktım.
Bu mahallede market olmadığından aşağıdaki markete doğru gitmeye başladım. Yoldayken sebepsiz yere garip hissediyordum.Takip edilebilceğimi sanmadığım için umursamadım.
Markete gelince bütün ihtiyaçlarımı alıp kasaya gittim.Gerekli gereksiz her şeyi almıştım sonuçta Barlas'ın kartından gidicekti.Aldıklarımı ödeyip evin yolunu tuttum.Neredeyse eve varmak için yarım saatim kalmıstı.Niye bir mahalleye market yapmazsınki diye söylenirken kendimi evin önünde buldum.
Eve gelene dek toplamda bir buçuk saat geçmişti.Sonuçta eve geldim diyerek eve girdim.Eve girmemle karşımda birini gördüm.
Eski sevgilim Volkan tam karşımda duruyordu." Vay benim güzellik demek buradaymış."dedi.Bu adamdan çok tırsıyodum.Garip bir havası vardı."Hâlâ konusamiyormusun oysa ki haberlerde sular seller gibi konusuyodun."Haklıydı onula hiç konusmazdim ama karşısında eski Lavin durmuyordu."Ne istiyorsun Volkan."dedim ve cevabı pek şaşırtmadı."Tabiki de seni istiyorum başka ne isteyebilirdim ki."
Korkutuğum noktası buydu acayip takıntılı bir insandı."Biz ayrıldık Volkan her şey bitti beni isteyince gelip alamazsın"dedim fakat keşke demeseydim diye düşündüm.Çünkü her böyle karşı olduğumda tacize uğramıştım ve yine öyle oldu beni taciz etmeye başladı.
Tam bağırmaya başlıcakken kapını önünde biri durdu.Barlas.Çok şükür ki tam zamanında geldi."Napiyorsun lan sen"diyip Volkana yumruk attı."Benim olanı almaya geldim karışma git evine." dedi ve işler daha da kızışmaya basladı."Yalnız buradi benim ve kız da benimle "dedi.Bunu soylememeliydi çünkü Volkana gore ben biriyle olamazdım."Bu orospu her zaman benim di ve benim olarak kalıcak."dedi.Bu sözler Barlas'ın sinirine daha çok dokunmuss olmalıydı ki silahını Volkana doğrulttu."Benim sevgilime orospu demeyi hangi aklın soyledi.Olacaklari düşünmedin mi." dedi.
Silah mermisini kontrol etti ve bir numarayı arayarak konuşmaya basladı."Ben Yüzbaşı Barlas Öztürk.Burada kadına taciz eden bir it varda ne zaman gelirsiniz."dedi ve konumu gönderip tekrar Volkana döndü."Eee bir Yüzbaşı'nın sevgilisine taciz etmek nasılmış öğrendin mi?" dedi.Bu durum Volkanin hiç hoşuna gitmediği belliydi fakat Barlas'ın bakışlarına yenik düşüp teslim oldu.
Beş dakika sonra polisler gelip.Volkani goturmuslerdi.Artik rahattım yani öyle düşünüyordum.Bunlari düşünürken yanıma Barlas geldi."İyimisin?"dedi.Aslinda bir şey yapamamisti o yüzden kötüyüm diyemedim."İyiyim tam zamanında geldin."dedim .Pek inanmısa benzemiyordu ama bir şey demedi."Özür dilerim seni koruyamadim"dedi acayip kısık bir sesle."Niye özür diliyosun ki senin bir suçun yok" dedim ama bu olanlardan kendini sorumlu tuttuğu belliydi."Ben yoruldum uyumak istiyorum." dedim.O da itiraz etmedi." Benim odamda yat orası daha güvenli"dedi .Onun bu halini görmek istemiyordum bu yüzden ne kadar utansam da bir teklif te bulunmaya karar verdim.
"O zaman benle birlikte yat " dedim.İlk başta inanmamısti fakat sonradan gerçek olduğunu anlayınca dudakları yukarı doğru kıvrıldı."Bana uyar" dedi ve odaya geçtik.
Bu bölümü olabildiğince uzun tutmaya çalıştım ama benden bu kadar.Diğer bölümde görüşürüz 💙