"Kıskanıyorum "

6 2 8
                                    

Sabah uyandığım gibi mutfağa indim.Dün akşamda bir şey yemediğim için karnım deli gibi gurulduyordu.

Mutfağa girdiğimde içeride bir silüet gördüm.Barlas o mükemmel ötesi yakışıklılığa sahip olan adam.

*Ahh ne düsünuyorsam ,adam şuan sebepsiz yere bana soğuk yapıyor.*diye geçirdim içimden.

"Ne dikiliyorsun orada gelsene"dedi.Cidden bana neden soğuk davrandığını bilmiyordum.Bilmeden bir şey mi yapmıştım.

Kafamdakileri geçistirerek masaya oturdum."Ellerine sağlık çok güzel görünüyor."dedim.O da duymazdan gelerek masaya oturup yemeye başladı.

+++++++++++

Kahvaltıdan sonra odama çıkıp hazırlanmaya başladım.Elbisemin güzel durduğunu biliyordum o yüzden mükemmel olmalıydım.

Hazırlıklarımı tamamladiktan sonra gitmek için aşağıya indim.

Barlas hiç bir tepki vermeden" Güzel hadi gidelim"dedi.Açıkcası üzülmüştüm ondan daha iyi bir yorum bekliyordum.

Arabaya bindiğimiz de hiç konuşmadan partinin olduğu yere gittik.
+++++++
Partinin olduğu yere gelince hemen Aksele sarıldım."Kızım taş olmuşsun"dedi.Barlasdan beklediğim cevabı Akselden alıyordum.

"Teşekkürler ama sen benden daha iyisin"dedim sevecenlikle."Eee Barlas abi ne dedi"diye sordu." Sadece güzel dedi"dediğimde.

"Odun ya Barlas abi, harbi odun"dedi ve bu gulmeme neden oldu."

"Ayy neyse güzellmiyim güzelim yani"dedim."Aklıma bı fikir geldi tabii sende kabul edersen"dedi.

Bu fikirde kesin Barlas'ın gıcık olucağı şeyler vardı ama yine de kabul edicektim.

"Şimdi ben Göktuğ la konuscam ve siz çift gibi davrancaksiniz ,Barlas abide kriz gecircek."dedi.

Aslında bu fikir kulağa güzel geliyodu ama evde yasicaklarim hiçte güzel olmicakti.Yine de kabul ettim.

"Harika"dedi Aksel sevinçle."Ben Göktuğ ile konusim o zaman" dedi ve yanımdan ayrıldı.

++++++++++

"Off bu Aksel nerde kaldı ya ağaç oldum"dediğim gibi Barlas'ın gözleri ile gözlerim buluştu.

*Off bu niye bu kadar güzel bakiyo* diye geçirdim içimden.Ne düşünüyordum ben. O bana bakarmiydi.

Bunları düşünürken kizardiğimi hissedip lavaboya gittim.

Barlas'ın güncesinden

Ona neden bok gibi davrandığımı bilmiyorum.Yalnız kalmak istediğim için mi yoksa kafam da kurduğum için mi.

Konuşmak dışında sadece bakıyordum.Konuşamiyodum.
Eski yaşadıklarım aklıma geldiği zaman hep yalnız kalırdım.

Başka seçeneğim yoktu.

Ama şimdi yanımda delicesine güzel olan bir kadın varken bunu yapmak daha da zorlaşıyordu.

Bugün benle dans bile etmeyeceğine emindim.Kim benim gibi bir adamla dans etsin ki.

Küçüklüğümden beri sevilmezdim.Beni tek seven kişi toprağa gitmişti.

Annem beni babamdan sonra sevemedi.Çünkü hep babam gibi olmak istemiştim.Ama babam gibi sonumun olmasını değil.

Annem hep asker olucam diye beni sevmedi.Anlam veremiyordum.Sonucta vatan için savasmicakmiydim.

Babamı unutmak için başkasıyla evlendi.Daha doğrusu beni değiştirmek için.

Sönük KibritHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin