Felix'e açıklama yapmam gerekiyordu çünkü ben evden çıktığımda o uyuyordu🥰
Kapıyı çaldığımda yeni uyandığı belli olan bir yüz ifadesiyle saçları dağınık Felix karşıladı beni.
"Benim kelebeğim!" Dedim ve ona yalakalık yapmaya başladım.
"Oy çillerini yedikim"
İçeri geçtim ve kucağına atladim.
"Kurban verenem benim"
"Jisung" dedi.Kucagindan indirdi."Hiç yağcılık yapma çok kızgınım sana"
Parmaklarımı birleştirdim.
"Yahu tamam,sevişmeye gidiyorsun anladık.Ama insan bir haber verir yahu!"
Dedi.Aslında haklıydı.
"Özür dilerim askm.Bir daha yapmam" dedim.
Tek kaşını havaya kaldırdı.
"Yani...Belki"
Elini yüzüne vurup mutfağa gitti.
**
Yemeye gideceğimi Felix'e söylemistim o yüzden kızmamıştı.
Jisung'un kombini;
Minho'nun kombini;
Evden çıktım ve Minho'nun attığı konuma doğru gittim.Lüks bir restoran çıktı önüme.Arabamdan indim ve restoran a girdim.
İlginç bir kaos var gibiydi.Bir kaç kişi daire oluşturmuştu.Bir kaçı videoya çekiyordu.
Ne olduğunu anlamamıştım.
İlerledim ve kaosun içine girdim.
İki kişi kavga ediyordu.Daha çok biri öldüresiye dövüyordu.
Gözüme tanıdık biri girdi,Jeongin.
Adamı yumruklayan kişiyi tutmaya çalışıyordu.Jeongin'in yanında biri daha vardı ama onu tanımıyordum.
Yumruklayan kişi ayağa kalktı ve yüzü netlendi.
Bu...
Minho.Beni gördükten sonra bir kaç saniye bakıştık.
Herkes yerine oturmaya başlarken biz hâlâ ayaktaydık ve birbirimize bakıyorduk.
Böyle biriyle birlikte olamazsın Jisung.
Bir kez olsun beynimi dinleyecektim.Arkamı döndüm ve yürümeye başladım.
"Jisung dur"
O kadar olaydan sonra sakin çıkan ses beni şaşırtmıştı ama yürümeye devam ettim.
Restoran dan çıkıp arabaya doğru yürümeye başladım."Jisung!Dur diyorum sana!Eğer durmazsan-"
"Beni de mi döveceksin?" Dedim arkamı dönüp.
Kaşları havaya kalktı.Öne bir adım attı yavaşça.
"Hayır,Eğer durmazsan kucağıma alıp götürecektim."
Gözlerine baktım.Kırmızıydı.
Öfkeliydi.Öfkeden elleri titriyordu.
"Sonra konuşalım" dedim arabanın kapısını açarken.Son kez arakmı döndüğümde bakışlarını gördüm.
Hay sikeyim.
Arabadan indim ve onun yanına gittim.Yüzünü avuçladım ve bir anda kendime çekip dudaklarımı dudaklarına bastırdım.
"Bir daha" dedim."Böyle bir şey görmek istemiyorum"
"Özür dilerim.Ofke sorunlarım var" dedi.
Hadi canım
Hiç belli olmuyo ya"Tamam,bu sorunu çözeceğiz." Dedim.
Kollarımı açıp ona sıkıca sarıldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kelepçe-Minsung +18
FanfictionTek gecelik ilişki yapan Minho,son yattığı kişi Jisung'a takıntılı kalmıştı...TAMAMLANDI