Ağzım acık kalmıştı.Tanrı şahit bu sefer sıçanzi Jisung.
Belli etmemeye çalışıp hepsiyle el sıkıştım.
Aklıma yemek yerken soracak fikirler gelmişti bile.Yemek masasına oturduk hepimiz.Önümde patates kızartması, tavuk,salata ve Şarap vardı.Böyle sofraların sonunun...Nerde olduğunu biliyorsunuz🥰
Çatalımı patetese batırdım ve yemeye başladım.
Minho tam karşımda oturuyordu.Bir sandalye ötemde Jeongin,masanın başında Chan,karşı başta ise Hyunjin vardı.
Kot şortla gelmiştim ve ayağıma değen şeyi hissedebiliyordum.Minho ayağını benim ayağımda gezdiriyordu gizli gizli.Ayağına tekme attım.
"Eee.Siz ne zamandır sevgilisiniz?" Dedi Jeongin.Minho'ya baktım.Daha üç hafta olduğunu nasıl söyleyecektik...
"Üç hafta"
Dedim.
Jeongin gülümsedi."Güzelmiş"
"Nerede tanıştınız?" Dedi Chan.
Başladık sorulara..
"Barda" dedi Minho.
Chan 'belliydi zaten' gibi bir bakış attı.
"Sizin ilişkiniz var mı?" Dedim.
Sorum Hyunjin içindi.
Chan'a baktım."Nişanlıyım,Altı aydır."
"A a.Çok güzel" dedim.
"Ben de ki daha flört" dedi Jeongin.
Gülümsedim.Hyunjin'e baktım yavaşça."Hyunjin?"
"Var diyebiliriz.Daha yeni."dedi.
"İyiymiş.Hepinizin ilişkisi var." Dedim.
Chan gülümsedi.
Bir kaç dakika sonra Chan'ın telefonu çaldı.
"Alo,Efendim aşkım?" Dedi.
Bir kaç saniye durdu.
"Aaa.Dur sakin ol.Geliyorum ben"
"Ne olmuş?" Dedi Hyunjin.
"Seungmin merdivenden düşmüş." Dedi Chan.
Herkes ayaklandı.
Aslında sadece Chan gidecekti ama Hyunjin ve Jeongin'de bir anda kalktı.
"Jeongin, Changbin'e haber ver" dedi Hyunjin evden çıkarken.
Masada değildik,Kapının önündeydik.Onlar gittikten sonra derin bir nefes aldım.Birden ayaklarım yerden kesildi.
"Minho!"
Sıkıca tutarak masaya oturttu.
"Kendimi dudaklarına yapışmamak için zor tuttum!" Dedi ve masaya oturduğum an dudaklarımı doya doya öpmeye başladı.
Masadayken ondan uzundum.
Ellerimi saçlarına götürdüm.Elimi,Siyah gömleğinden içeri geçirdim.Soğuk ellerim göğüslerine dokunuyordu.
Eliyle şortumu kaldırdı ve bacaklarım daha çok göründü.Avucuyla okşadı bol bol.
Eğildi ve dudaklarını iç bacaklarıma kondurdu.
Parmaklarım kemerine gitti direkt.
Tekrar kucağına aldı ve merdivenlere doğru ilerlerledi.
ULAN KUCAGİNDA BEBEK DEİL İNSAN TASİYOSUN İNSAN BİRAZ YORULUR ADAM DURMADAN DEVAM EDİYO YOLUNA
Üst kata çıkardı ve bir kapıyı açtı.Banyoydu burası.
Duşakabini açtı.İkimizde içeri girdik ve kapıyı kapattık.Dizlerini açarak önümde durdu.
Kemerini çözdüm ve sıyırdım.Onu duşakabinin camına ittirdim ve elimi külotunun içine daldırdım.
Eliyle boynuma baskı yaptı.Yalatıyordu.
Eğildim ve dilimi erkekliğinde gezdirdim.Ağzımı araladım ve dişleyerek emdim.
Tekrar kalktıktan sonra hızlanmaya başladı.Tüm kıyafetlerini çıkarttı ve karşımda çıplak kaldı.
En sevdiğim görüntü...
Elleri T-shirtümü buldu.Beni de hızlıca soydu ve beni kucağına aldı.
Elleri belimi sıkıyor,kollarım boynunu kavrıyordu.
Dilimi ağzına geçirdim.
Diziyle emeklemeye çalışarak duşakabinin duvarına yapıştırdı.Yere bıraktı ve bacaklarımı kaldırıp boynuna dolattırdı.
"Becer beni bebeğim." Dedim.
"Büyük bir zevkle" dedi.
Penisini yavaşça anüsüme geçirdi.
İlk geçirdiğinde acımadı ama sonrakilerinde baya bir inlemiştim.
Elimi uzatıp suyu açtım ve ıslanarak sikiştik...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kelepçe-Minsung +18
FanficTek gecelik ilişki yapan Minho,son yattığı kişi Jisung'a takıntılı kalmıştı...TAMAMLANDI