POV Haziq
Hari ini hari sabtu dan aku sedang dalam perjalanan ke rumah Lina. Sebenarnya aku menerima jemputan majlis perkahwinan dari rakan sekolah lama ku di Melaka. Mulanya aku tidak mahu pergi ke majlis itu kerana aku tiada teman dan ketika aku terima jemputan itu pula, aku masih belum berkawan dengan Lina. Namun, setelah berkawan dengan Lina, aku bercadang untuk pergi ke majlis itu dan Lina sudi untuk menemani ku. Sudah tentu Man telah membenarkan Lina untuk turut menemaniku. Dalam perjalananku ke rumah Lina, aku memang berasa gembira kerana selain ada teman ke majlis kahwin itu, aku dan Lina bercadang untuk bermalam bersama di Melaka. Teruja sungguh aku kerana akhirnya dapat juga aku tidur bersama kawan baikku Lina. Selama ini, memang aku tidak terbayang dapat tidur sekatil bersama Lina. Mana tidaknye, kawan baik ku isteri orang dan Lina tidak lah dapat abaikan suaminya untuk tumpang tidur di rumah ku. Sebenarnya Lina juga sedih sebab seumur hidup dia, dia tidak pernah tidur di rumah kawan atau pergi girls trip. Lina juga sangat teruja dengan trip kami ini kerana ini lah kali pertama untuk Lina untuk bercuti sekejap dengan kawan baiknya.
Sampai aku dirumah Lina, aku ketuk pintu dan Man yang membuka pintu. Setelah bersalam dengan ku, Man menjemput ku duduk dulu bersamanya kerana Lina masih lagi sedang bersiap di bilik.
Man: Meh duduk dulu Haziq....Maaf la, Lina tengah siap2 lagi tu
Aku: Ok2....Takpe Man. Aku tahu Lina memang bersiap kena lama.....hahaha
Man: Yelah....korang nak pergi kenduri pulak kan....memang Lina nak bersiap betul2 la.....makeup pulak kena tebal2.....kalah pengantin nanti.....haahaha
Aku: hahahaha....aku memang lagi suka macam tu Man....memang Lina cantik betul kalau dia makeup tebal2
Sambil kami berbual biasa, Lina pun muncul dari biliknya. Terpana aku melihat kecantikan Lina dengan makeup nya, tudung dan baju kebaya biru yang sendat. Lina bergerak ke arah ku sambil berjalan lenggok ala model dan membuat 1 pusingan memperagakan pakaiannya. Cukup suka aku lihat Lina memilih untuk memakai bra bercup tebal yang jelas kelihatan dibahagian dada baju kurung nya dan dan dibahagian punggung, jeas kelihatan Lina memakai selaur dalam bercorak lace. Sungguh cantik sekali aku lihat kawan baikku ini, seorang isteri orang yang tidak malu memakai pakaian ketat dan seksi.
Aku pun bangun dari sofa dan merapati Lina. Aku memberi ciuman singkat ke bibir Lina dan mula meramas lembut buah dada dan punggung Lina dari luar baju sambil memuji kecantikan Lina dan kepandainya berpakaian seksi.
Aku: Cantik nya Lina.....pandai betul Lina pilih baju. Lina memang nampak cantik dan seksi betul.
Lina: Hehe....terima kasih Haziq....pandai tak Lina pilih bra dengan seluar dalam ni? Memang boleh nampak kan bentuk bra dengan seluar dalam ni dari luar baju?
Aku: Aah Lina...memang boleh sangat....mesti ramai orang tengok Lina nanti. Pandai Lina pilih...Macam ni la kawan baik Haziq...hehehe
Man: Sayang habis siap dah? Ni korang nak gerak dah ke?
Lina: Aah bang. Lina siap dah....Kena gerak terus lah kan Haziq? Takut nanti jem pulak nak sampai Melaka
Aku: Betul2....Jom kita gerak sekarang
Man: Eh sayang,kata nak tidur sana kan? Mana beg sayang?
Lina: Eh, sayang tak bawak beg bang. Tak perlu kot... Sebab kat bilik hotel nanti, kami bogel je kot
Aku: Betul tu Man. Aku pun tak bawak beg. Ni first time aku tidur sekatil dengan Lina. Tak nak lah aku tidur dengan Lina pakai baju tidur semua.
Lina: Abang jangan risau....Baju yang tengah pakai ni Lina tak kan bagi kotor. Esok pun Lina boleh pakai lagi
YOU ARE READING
Kawan Baik Seorang Isteri
FantasyKisah seorang suami yang mengizinkan isterinya berkawan baik dengan seorang lelaki lain. Persahabatan si isteri yang 'istimewa' membuatkan si suami rasa satu perasaan yang tidak dapat ditafsirkan.