Merhabalar hepinize...hayalimin shipini sonunda sayfalara daha sonra buraya yazmaktan zevk alıyorum..
Angst olmucak büyük ihtimal ben de sevmiyorum çünkü
Ama bir az sad love story vibe'ı var yani
Hepinize iyi okumalar...
🥀🥀🥀
Güneş yine her tarafı ışıklandırıyordu önceki günlerde.. ama bu gün..
Bu gün çok farklıydı
Güneş vardı ama hava buz gibiydi sanki. İnsanlar pek yoktu etrafta. O da ıslak çimlerin üzerine yığılmış düşmek isteyen damlaları güçlükle tutan büyük gri bulutlara ve onların esir aldığı güneşe bakıyordu hiç bir şey ifade etmeyen gözleriyle..
Eskiden hep bu çimenlerde örtü serer, eşyalar ve yemekler gətirer kenardakı çinarın kölge salan budaklarının altında otururdu hep ama 'onunla'
Şimdi yoktu o..bırakıp gitmişti belki
Ya da kendisi bırakmıştı. Kim bilir..Yine de öyle böyle yalnızdı. Çinarın altında bu sefer mutlu kahkahalar yerine onun hönkür hönkür ağlama sesleri geliyordu. Yağmur da onun acısına eşlik ediyor durmadan yağıyordu üzerine doğru..
"Hani seviyordun beni! Ha!"
"Noldu fazla mı geldi sana olan aşkım!"
Sessizlikte ağlıyor hem de bağırıyordu ağlamaktan titreyen sesiyle
"Bu aşağılık dünyadan da sikik insanlardan da nefret ediyorum!"
"Nefret ediyorum"
"Nefret ediyorum"
"Nefret ediyorum"
Diye bu cümleyi her tekrarladığında kendine bir tokat atıyordu.
Gözünün önüne hep dünkü olay geliyordu...
Flashback
"Üzgünüm seung gerçekten üzgünüm"
"Ne için?"
"Her şey için"
"Hah doğru ya..hıh..her şey.."
Gözleri ağlamaktan şişmiş ve kızarmış çoçuk önündeki ona kıyasla daha büyük bedene bakıyordu kırgın gözlerle...
"Yalvarırım böyle yapma seung.."
"...."
"Böyle yaparak acıma acı katıyorsun sade-"
"Ne acısı be ne acısı?! Seninki acı mı ya?"
Seungmin üzüntüyle karışık alaycı bi şekilde söylemişti bu kelimeleri..
"Bak güzelim inan bana en kısa sürede geri dönmeğe çalışıcam söz veriyorum"
"Sus artık sus chan!"
Küçük beden yaşlar içerisinde bağırmıştı çaresizce. Dizlerinin üzerine çöküp iki eliyle başını tuttu ve hönkür hönkür ağlamaya başladı.
"Seni sevdiğim için kendimden nefret ediyorum! İğreniyorum senden!"
Bu kelimeler chanın kalbine bi ok gibi saplanmıştı sanki. Çarpılan kapı sesiyle gelen kişini gördükte gitmek mecburiyetinde olduğunu anladı..
Son kez yere çökmüş seunga sarıldı ve ağlayarak kokusunu içine çekti.
"Mutlaka geri dönücem güzelim seni asla bırakmıcam"
"Söz veriyorum seung..söz veriyorum"
Diyip solgun dudaklarına ufak bi öpücük kondurdu. Zorla ayağa kalkıp küçüğü kucağına alıp yatağa bıraktı ve ve yanağından öpüp odadan çıktı
"Yeniden görüşücez seungmin"
Uykuya teslim olmadan önce yalnızca bunları duya bilmişti..
Flashback sonu
🥀🥀🥀
"Hey seung!"
Başını kaldırıp arkasına baktı. Gördüğü yüzle biraz da olsun gülümsemişti
"Jisung?"
"Hah! Sonunda buldum seni neredesin sabahtan beri ya"
"Oturuyorum işte"
Jisung tek kaşını kaldırıp ciddi misin dercesine seungmine baktı.
"Oturuyon di mi kodumun çoçuğu"
"Ağlamaktan şişmiş gözlerinden ve solgun teninden bi tek sen haberdar değilsin"
Seungmin cevap olarak olarak sadece derinden nefes vermişti. Bu jisungtu. Ondan bi şey saklamak imkansızdı
"Felix ve jeongin iti bizden habersiz buluşmuş clupteler gidelim mi diye sorucaktım"
"İyi de bunu bana mesaj atarak da sora bilirdin jis"
Bu sefer derin nefes veren jisung olmuştu.
"Sen sevdiceğini düşünürken dünyayla olan tek bağlantını da kesiyon ya ondan yazamadım"
Seungmin göz devirerek ayağa kalkıp üstünü düzeltti.
"Nerede şu clup?"
"A101-in karşısında kardeşim"
Tek kaşını kaldırıp karşısında onunla alay eden çoçuğa bakıyordu dik dik.
"Bakma öyle..geçen sefer de önündən geçtik felix defalarca söyledi hem de geçenki clup yok mu hani adı da 'red clup' tü ya"
"Oh..hatırladım evet..o clup mü?"
"Yok diğer clup bunu öylesine tarif ettim- Ahhğ"
"Ne vuruyon be!"
"Alay etmeden düzgün konuş bi sefer de sincap suratlı"
Dudağını öne doğru büzüp ona bakan yüze göz devirip önüne döndü ve yürümeğe başladı
"Hey nereye!"
"Cehennemin dibine"
"Ya doğru düzgün cevap versene"
"Sen söyleyince oluyor ama..neyse gel hadi bizimkilerin yanına gidiyorum"
"Hay hay efendim!"
İki gençte artık diğerlerinin yanına dönmüştüler. Onları izleyen bir çift gözden habersizdiler ancak...
🥀🥀🥀
Oh...ne bölümdü ama..yaşlandım amk
Neyse iyi okumalar
Yeni bölüm ne zaman gelir bilmem
Hadi bye bye👋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
hep eskiler..../ chanmin
Fanfic"sana verdiyim bunca yıl bir hiçe fedaymış meğer.." "üzgünüm seung..bu yüzden gidiyorum artık"