Arkamı döndüm, oradaydı. Ben ona yaklaştıkça o uzaklaştı.
Terleyerek uyandım her zaman olduğu gibi. Komodinin üzerinde olan suya baktım, yoktu. Ayaklarımı yataktan dışarı sarkıtıp yavaş adımlarla ilerlemeye başladım. Aşağı kata doğru inerken tabandan gelen soğukluk tüm vücuduma yayılıyordu. Bu koca ev beni yapayalnız hissettiriyordu. O olmadan ben bir hiçtim. O bana aşıktı, bunu iliklerime kadar hissediyordum. Keşke hissetmeseydim.
Ben sıradan biriydim, fazlasıyla sıradan. Notlarım ortalamaydı, ailem ortalamaydı, maddi durumum ortalamaydı, hayatım tamamen ortalamaydı. O da ortalama birisi sayılırdı. Hayatı kötüye doğru giderken birden ben çıkmışım karşısına, o böyle der en azından. Benim haberim olmadan takip etmeye başlamıştı beni. Bu aşk olamazdı, bu takıntıydı. O da bunun farkındaydı. Ailemle konuşmuş haberim olmadan, ikimizde reşittik ve birbirimize uygunduk. Onu tanımadığımdan ve çevrem de çoktan bu iş oldu gözüyle baktığı için onayladım ailemi.
Evlendik... Bana dokunmadı, onu tanımam için bana yardımcı oldu. Tesadüfen her şeyi öğrendim. Ondan korktuğumu düşünüp uzaklaştı benden, uğraşacak çok şey buldu. Askerlik zamanı gelince bu onun için bir avantajdı, benden olabildiğince uzaklaştı. Daha onu tam tanımamıştım ama iyi biri olduğu kesindi, askerliği bitse bile geri gelmedi. İyi bir dereceye ulaşana kadar askerlik yapmaya devam etti, hâlâ ediyor. Bu esnada ne olursa olsun, ne kadar uzak olursa olsun benim için her şeyi yapmaya hazır olduğunu biliyordum. Beni pamuklar üzerinde tutuyordu.
Şimdi karşımda durmuş soğuk suyunu içiyordu. Beni rahatsız etmemek için odamıza gelmemiş, mutfak lambasını açmamıştı. Bardağı bırakıp yanıma geldi hızlı adımlarla. Elini saçlarım hizasına kaldırdı ama dokunmadı. Bana bakarken gözleri parlıyor, içi gidiyordu.
"Sevdiğim, neden uyandın?"
Sıkıca sarıldım ona, o da bana sarıldı. İznim olmadan bana dokunmazdı.
✓
Arkadaşıma okuttum, beğendi attım. Eğer bir ara aklıma eserse uzun bir hikaye yaparım. (asla yapmam)
Beğendiyseniz bunu belirtmeniz ve eğer hatam varsa düzeltmeniz, eleştirilerinizi buraya bırakmanız beni çok mutlu eder.İsim veya cinsiyet yok, tamamen size kalmış.
hobimosa_🖤
(Blackley için green flag ve mutlu son.)