sabahın ilk ışıklarıyla gözümü açtığımda kendimi yine karmakarışık bir dünyada buldum . Gördüklerim rüya mıydı yoksa gerçekte yaşamışmıydım bilmiyorum , ama artık insanlara bunu sormaya çekiniyordum ve beni deli sanmalarından korkuyordum. Kafamın içinde bir ses beni yönetiyor , ne yapmam gerektiğini söylüyor bazen . kafamın içi karmakarışık bilinçaltım darmaduman artık düşünmekten ve deli damgası yemekten bıktım! Hayalle gerçeği ayırt edemez hale geldim birsüre okuldan evden uzaklaşıp kafamı toparlamam lazım yoksa içimdeki ses beni etkisi altına alacak. Sahi ya biz dün jess'lerde kalmamısmıydık ? Benim evde ne işim var ? Şimdi arayıp sorsam yine kafayı sıyırdığımı düşünüp onu elde etmişken geri kaybedebilirdim ,derken telefonum çaldı.
- mina hadi uyan bebeğim okula geç kalıyoruz seni almaya geliyorum çabuk hazırlan ve in aşşağıya. Derken yutkundum beş saniye bekledikten sonra kendimi toparlayıp ;
- beş dakika içinde aşşagıdayım.
- heyy sen iyimisin ?
- evet uyuya kalmışım hazırlanıp iniyorum
- tamam geç kalma canım.
Telefonu kapattıktan sonra zor toparladım kendimi . ya dün yaşananlar ? Hayalmiydi yoksa yine bilinçaltım bana oyun oynuyordu ve ben nasıl davranmam gerektiğimi şasırmıstım . jess'i bekletmeden hazırlanıp aşşagı indim onu görünce yine elim Ayağım birbirine dolanmıştı. Onu sevdiğimi biliyordu ama ona bu kadar aşık olduğumu bilmesine gerek yoktu , onu seviyor ama güvenmiyordum.hemen arabaya atladım emniyet kemerini takınca beni izlediğini farkettim.
- neden öyle ürkek bakışlarla beni süzüyorsun jess ? Bir sorun mu var ?
- dün gece neden bianda çekip gittin bana açıklama yapmamı bekliyorum sadece.
- şeyy , dün gece birlikten kaldığımızı sanıyordum
- evet öyleydi ama sen aniden çekip gidene kadar caddeye kadar peşinden koştum ama hızına yetişemedim neler oluyor allahaşkına ?
- bak ben beraber filmden sonra uyuya kaldığımızı hatırlıyorum bundan devamı yok anladın mı bende bilmiyorum uyandım ve kendimi burada buldum.
- bu saçmalık nasıl yani gittiğini hatırlamıyor musun hayır mina sana inanmamı bekleme lütfen bir anda sinirlenip koşarak çıktın evden şimdi bana neler olduğunu anlatacak mısın ?
- offf , sonra konuşsak iyi olacak jess oldu işte bilmiyorum üzerime gelme tamam mı hatirlamıyoruummm !!!
Diye bagırırken aninden uyandım kendimi jess'in yanında buldum uyuyordu yanımdaydı allahım kafayı yiyordum daha yeni jess'le kavgamız rüya mıydı yanımda uyuyordu ve çok gerçekçiydi kafamdaki ses benimle resmen oyun oynuyordu artık buradan uzaklaşıp kafa toplamanın vakti gelmişti...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞİZOFREN
ParanormalRüyalarla gerçekleri ayırt edemeyen onsekiz yaşında bir genç kız # aklı dengesini kaybetmek üzere olan genç kızın hayalle mücadelesi # geçmişte yaşadığı olaylar peşini bırakmayan kan izleri beynindeki ses ve hayaller # bu hikaye sizi hem ürkütecek...