hayali arkadaşım sera

92 6 0
                                    

Serayla iletişimimiz beni gün geçtikçe ürkütmeye başlamıştı.Sanki beni ele geçirmiş gibi hissediyordum.Kafama yerleşen sesiyle beni yönetiyor,kendim düşünmeme izin vermiyordu.artık istemediğim şeyler yaşiyor farkında olmadan hayalle gerçek arasında gelip gidiyordum.

Sabah uyandığımda jess'i yanimda göremeyince merak ettim.
Aşşağı inip yanına oturdum.ona olanlardan bahsetmek istiyordum ama bana inanmayacağından endişe ediyordum.Tam söyleyecekken kendimi odada seranın yanında buldum . yeni uyanmıstım .bir şekilde ya hayaldi aşşağıya inmem ya da sera anlatmamı istemiyordu.Korkuyordum.ama bunu seraya çaktırmamam gerekirdi.

    

                                  *********       

Bugün jess'le ödevi bitirir bitirmez eve dönmeye karar vermiştik.Bu tatil bize iyi gelmedi . yakinlasmak icin çıktığımız tatilde daha fazla mesafeler koymuştuk aramızda birbirimizi sevmemize rağmen bi türlü ısınamamıştık beraberliğe.Bunun en. Büyük nedeni hastalığım tabiiki onu suçlayamam.

Ödevi bitirip yola çıktık.Jess beni eve bırakıp evine gitmisti .çok yorgundum ama tatilkde olanlardan sonra duş almaya bile korkar olmuştum.Ben güçlü bi kızım korkularımla her zaman yüzleşirim bu kafamda olanlar sadece kafamın içindeki hayaller, hayal gücümün bana bir oyunu olduğunu biliyorum o yüzden korkmamam için hep kendimle konuşuyordum öyle yapınca da sera'nın yanımda olduğunu biliyordum.yine banyodaydım aynada kendime bakınca arkada seraya görünce ürkmüştüm . o benim aynadaki yansımamdı ama yüz ifadelerimiz bir türlü uyuşmuyordu.Ben ürkünce o gülüyordu ağlamamdan zevk alıyor gibi sanki kaçmak isteyipte aynı karanlığa yakalanmak gibi bir şey sera.

Duştan çıkıp karnımı doyurdum,uzerime bir ağırlık çöktü, uyudum.
Uç saat uyumuşum.uyandığımda hava karamıştı,yine karanlıktaydım . Karanlık beni ürkütüyordu . Hemen kalkıp ışıkları yaktım karşımda jess

- sen nasıl girdin içeri jess ?

- kapı açıktı mina uyuyordun uyandırmak istemedim nasılsın ?

-  iyiyim.

Ağzımdan yanlız bi kelime çıkabilmişti , çünkü o gerçek değildi bunun farkındaydım aklım benimle oynuyordu.Geçmişte yaşadığım herşey geleceğimi de mahvediyordu.tekrar uyudum sabah oldu psikolog randevumu birgün daha erteleyemezdim.Hazırlandım ve yola çıktım.

ŞİZOFRENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin