Uyanmıştık . Ama ben hala kendimde olduğumdan emin olamıyordum . kendimi hep rüya da gibi hissediyor neye inanacağımı bilmiyordum . düşündüm ve bi psikologa gitmeye karar verdim . bu yaşadıklarımı herkesten gizleyecek iğleşene kadar tedavi görecektim . evet , en iyisi buydu . hayatımı hayallerin içinde geçirip kafayı sıyırmamdan iyidir bu .
Kahvaltı yapıp dışarı çıktık . bi kafede oturup kahvemizi yudumlarken jess'in dikkatle dudaklarımı izlediğini farkedince gülumsedim.- böyle hep beni mi izleyeceksin ? :)
- dinle mina , sana bi teklifim olacak , beraber tatile çıkmaya ne dersin ?
- tatil mi ? Sen ve ben öyle mi ? Ya sunum ne olacak biliyorsun biz sunum için beraberiz herşeyden önce.
- ne yani benden hoslanmıyor musun ?
Ne söyleyeceğimi bilemeden söze devam etti jess
- hadi ama mina ikimizinde bi tatil yapmaya ihtiyacımız var bu yaz bi planın yoksa şehir dışında bir yerlere gidebiliriz , öncelik sunum olacak söz :)
Ben bu teklife sevinçten uçarken ona elimden geldiği kadar belli etmemeye çalıştım
- tamam ne zaman çıkıyoruz yola ?! :)
Hemen toparlandık ikimizde beni eve bırakıp, hazırlanınca almıştı. Bu tatil benim için çok büyük bir fırsattı , kafamı toparlamak için çok iyi bir zamanlama .
Yola çıktık.ilk nereye gideceğimize karar veremedik sonra lasvegas ' ta bir otelde kalmaya karar vermiştik . iki saat sonra otele vardık aynı odada kalmaya karar vermistik otel fiyatlarından dolayı . odamıza çıkıp dinlenmek için uyumaya karar verdik . Duş alıp uyumuştum hemen yorgun yolculuktan sonra uyuya kalmıstım . jess hala duştaydı onu beklemeden uyumuştum , bi saat kadar uyuduktan sonra uyandım . yanımda jess'i göremeyince ürkmüstüm . Banyoya gitmek için yataktan adım attım ve banyoya doğru ilerledim.- heyy jess duştamısın hala !!? Cevap yok .
- jess uyuyamı kaldın ses ver duştamısın ? Yine cevap gelmeyince daha çok korkmaya başlamıştım .
- bak giriyorum duşa ses ver jess !?
Duşa girdim vee..
- aaaaaaaa jeessss !!Çocuk kanlar içinde banyoda yatıyordu , mina çılgına dönmüs gibi çığlık atıyordu bağırıyor sesi avazından çıkana kadar şoke olmuştu mina kendine gelemiyordu . icerden jess çığlık seslerini duydu ve banyoya koştu
- mina delirdinmi neden bağırıyorsun sakın ol ben yanındayım hayatım sakin ol
Çocuğu sapa sağlam yanında gören mina bir süre kendine gelemedi ,hıçkıra hıçkıra ağlarken hala olayın sokundaydı.
- aman tanrım mina ağlama artık ne hale geldin böyle neyin var senin bişeymi gördün banyoda neden bagırıyordun ?
- şeyy be.. ben jess ben özür dilerim seni orada kanlar içinde yatarken göedüğüme yemin edebilirim jess ohh çok şükür iyisin ben çok korktum seni öyle görünce.
Ağlamaya devam etti bir süre sarıldılar jess onu sakinleştirmeye çalışıyor bir yandan da olay mantığına yatmıyordu şaşkınlığını kız sakinleşene kadar saklayama çalıştı .
Kızı bırakıp yerdeki yüzüne eliyle kaldırıp gözlerinin içine baktı.- mina anlat bana neler oluyor ?
- jess ben hic iyi değilim özür dilerim ama bu Aralar sürekli hanisünasyonlar görmeye başladım delirdiğimi düşünüyorsun biliyorum ama yemin ederim gördüm sen sen.. Ağlamaya devam etti bir süre üzerine gitmemek için tamam gel buraya deyip konuyu kapattı jess .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞİZOFREN
ParanormalRüyalarla gerçekleri ayırt edemeyen onsekiz yaşında bir genç kız # aklı dengesini kaybetmek üzere olan genç kızın hayalle mücadelesi # geçmişte yaşadığı olaylar peşini bırakmayan kan izleri beynindeki ses ve hayaller # bu hikaye sizi hem ürkütecek...