Beyninde yankılanan karma karışık seslerle uyanan mina birden yatağından kalktı isteksiz bir şekilde. Banyoya geçip küveti soğuk suyla doldurken hayattan gezdiğini farkedip içindeki sıkıntının sularla beraber uçup dalgalar arasında gideceğini umud etti. suya girerken soğukluğunu yeni farketmiş olacak ki birden sudan irkildi. Tüylerini dikenleştiren suyu biraz ılıklaştırıp kendini suyun engin kollarına bırakırken , birden boğulup ölmek istediğini düşündü. Kafasındaki sesten , kabuslardan , hayallerden kurtulmak istercesine tuttu nefsini. Ciğerlerindeki son nefesi kullanırken ağzından çıkan su baloncuklarını seyredirken çektiği acıdan bir an olsun zevk aldı. Nefessiz kalınca çırpınmaya başladı. Öleceğini bilmekten haz duymasa da sudan çıkmak yerine çırpınıp boğulmayı tercih etti. Ölüyordu. Gözlerinin önünden geçen geçmişini düşünürken birkez daha ölmek istediğini farketmişti. Son çırpınışlardan sonra bilinci kapanmıştı.
Uyandığında hastane odasında olduğunu anlamıştı. Hem ahşap renkli boyadan , hem de kolundaki serumdan. Yanı başında ağlayan halasını görünce ona birkez daha nefret duydu.
Yaptığı şeyden dolayı utanç duysa da bunun onun için doğru bir seçenek olduğunda ısrarcıydı. Uyandığını belli etmek için öksürmüştü mina söyleyecek birşey bulamadığından.
- ohh tatlım uyanmışsın kendini nasıl hissediyorsun . derken halasının sesindeki tedirginliği sezmişti.
- neredeyim ben ?
- hastanedeyiz bebeğim sakin ol.
-ne oldu bana ? En son duştaydım.
İlk başta yaptığı şeyden utanç duyduğunu sanmıştı halası.
- intihar etmeye kalktın mina hatırlamıyor musun biraz daha geç gelseydim ölmüş olabilirdin tanrı aşkına sen ne yaptığının farkında mısın ?
Bağırmıştı halası biran hastanede olduklarını unutarak.Etraftaki insanların baktığını farkedince başını önüne eğerek konuşmaya devam etti.- sen delirdin mi kızım kendini suda boğmakta neyin nesi !
Bu sefer sesi daha durgun çıkmıştı sanki hatasını anlayıp onu kaybetmekten korkarcasına.- ne intihar mı ?!! Sen ne dediğinin farkında mısın hala ben nasıl kendimi boğabilirim tanrı aşkına nefessiz kalırken nasıl kendi çırpınışlarımı görmezden gelerek boğulmaya devam edebilirim?
Halası biran dalgaya vurduğunu düşünsede dinlemeye devam etti.- birinin beni suya girerken tuttuğuna yemin edebilirim,bak belki inanmayacaksın ama yemin ederim hatırladıklarım bu kadar duştaydım küveti doldurunca suya girdim tamamen ve sonra çıkmak isterken iki el buna izin vermeyerek beni suya doğru itti çırpındım ama bırakmadı sonra tamamen nefessiz kalınca bayılmışım işte.
Tüm bunları ağlaya ağlaya anlatıyordu mina, bu yüzden halasının inanmamasına imkan yoktu.
- ohh tatlım sakin ol , gel buraya şşt tamam ağlama. Sarılmıştı ailesinden kalan son hatıraya :
- inanıyorum sana tamam mı geçecek hepsi atlatacaksın bu hastalığı.
Mina olayları böyle hatırlasa da kendinden habersizce intihar ettiğinin o da farkındaydı. Ama tek sorun , kontrol onun elinde değildi.
Haberi halasından alan yakın arkadaşı çat , çoktan jessin'a haber vermiş , ve beraber gelmişlerdi hastaneye.
Odada olduğu için rahatça içeri girdi ikiside. Mina'nın solmuş yüzünü gördüklerinde hem ürkmüş, hemse endiselenmişlerdi her ikiside. Jess dayanamayarak sarılmıştı sevgilisine.
- bebeğim iyisin değil mi neden yaptın bunu kendine senin için çok endişelendik. Çoğulluk ekini duyunca çoktan kafasını kaldırıp bakmıştı bile cat'e . beraber geldiklerini düşünerek kıskanmadan edemedi birden. Cat ;
- evet canım çok endiselendik senin için.
Derken mina arkadaşının yüzünde bir umursamazlık sezmişti bile. Sanki cat ,mina'nın intiharından çok jess'le beraber bir yolculuk yapmakla ilgilenmişti.
Mina bir an saçmaladığını düşünerek arkadaşının sarılmasına karşılık vermişti.
Hastane işlemlerini halleden halası çıkacağını söylemiş ve hazırlanması gerektiğini belirtmişti. Mina toparlandı ve eve geçtiler. Bir hafta sonu daha zehir olmuş, hastalığından bıktığı için elinde olmayan intihar girişimini birkez daha denemeyi düşünmüştü içten bir off çekerek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞİZOFREN
ParanormalRüyalarla gerçekleri ayırt edemeyen onsekiz yaşında bir genç kız # aklı dengesini kaybetmek üzere olan genç kızın hayalle mücadelesi # geçmişte yaşadığı olaylar peşini bırakmayan kan izleri beynindeki ses ve hayaller # bu hikaye sizi hem ürkütecek...