P-1အာ့... အင့် ကို..ကိုကြီး....ဖြေးဖြေး..အရမ်းမလုပ်ပါနဲ့.....အရမ်းနာနေပြီ....
အခန်းထဲမှာ ညီးသံသဲ့သဲ့တို့ပျံလွင့်လို့နေသည်
..အာ့..ဇွဲ... ကိုကြီးကို အရမ်းညှစ်မထားနဲ့.....
"ဟင့်... ကိုကြီးက အရမ်းဆောင့်တာကိုးဗျ....အာ့..
ခန္ဓာကိုယ်ကို ခပ်မြန်မြန်လှုပ်ရှားရင်း.. ဇွဲ့ရဲ့ နားရွက်ရဲရဲကလေးကို အပေါ်ကနေကိုက်ထားလိုက်သည်
သီဟတစ်ယောက် မိမိရဲ့အောက်မှာ အော်ငြီးနေတဲ့ ဇွဲရဲ့ အသံကြောင့် စိတ်တွေက ပိုမိုကြွလာရသည်
"အာ့...အာ့ ထိတယ်..ကိုကြီး...ခပ်ပြင်းပြင်းဆောင့်ပေးပါ...
"ဘယ်..လိုလဲ ကောင်းလား...ကိုကြီးဟာကိုကြိုက်လား...
သီဟရဲ့ဆောင့်ချက်တွေအောက်မှာ ဇွဲတစ်ယောက် စကားပင်ပြန်မပြောနိုင်လောက်အောင် နှုတ်ခမ်းတွေကိုသာတင်းတင်းစေ့ထားရသည်
သီဟရဲ့..အသက်က၃၀ပြည့်ပြီ...
အသက်ကြီးသလို..သီဟရဲ့တန်ဆာဟာလည်း စံချိန်မှီဆိုတော့ ဆယ်ကျော်သက်ကောင်လေးတွေရဲ့အသဲစွဲပေါ့...
သီဟက Homoတစ်ယောက်.. နောက်ပြီး sexဖြစ်ရတာကြိုက်တယ်
ပြောရမယ်ဆို ေစာက်ရမ်းထန်တဲ့ကောင်ပေါ့
သီဟရဲ့ချစ်သူကောင်လေး နာမည်က ဇွဲခန့်. အသက်က အခုမှ ၁၈နှစ်ပြည့်ရုံပဲရှိသေးတယ်..
အခုလည်း သီဟရဲ့ လိုးချက်တွေအောက်မှာ မျော့မျော့သာကျန်တော့သည်
သီဟက sexလုပ်ပြီဆိုရင် ဘယ်တော့မှ မညှာတာတတ်သလို
ညှာညှာတာတာလုပ်ရတာကိုလည်း လုံးဝfeelမလာ..
ဇွဲခန့်က လုံးဝ လူပျိုစစ်စစ်လေးဆိုတော့ သီဟရဲ့လိုးဒဏ် ဆောင့်ဒဏ်တွေကို ဘယ်ခံနိုင်ပါဦးမလဲဗျ...
ဒါပေမယ့်.. ချော့ပြီး ဆက်ဆံဖို့လုံးဝစိတ်ကူးမရှိ..."ကိုကြီးပြီးတော့မယ်..ဇွဲ...ခဏလောက်သည်းခံလိုက်နော်...
ပြောပြီးတာနဲ့.. သီဟ မိမိရဲ့ တန်ဆာကို ဇွဲရဲ့ အတွင်းထဲသို့ အဆုံးအထိ ဖိသွင်းလိုက်သည်
ထို့နောက် ဇွဲရဲ့ခါးသိမ်လေးကိုကိုင်ကာ အားအပြည့်ဖြင့်ပင့်ဆောင့်တော့သည်.
"အာ......ကို..ကြီး......
"ကောင်းလား.ဟင်..ကိုကြီးလုပ်တာကြိုက်လား....
"အင့်......အာ့..အာ့...
သီဟရဲ့ တရစပ်ဆောင့်ချက်တွေကြောင့် ဇွဲရဲ့ တန်ဆာလေးကနေ ပြီးမြောက်ခြင်းအရည်တွေ ထွက်ကြလာသည်..
တစ်ချက်ဆောင့်လိုက်တိုင်း... တစ်ချက် ပန်းထွက်လာသည်..
"ဇွဲ...ပြီးသွားပြီပေါ့... ကိုကြီးလုပ်တာ ကြိုက်တယ်မို့လား..
"ကြိုက်...တာပေါ့ ကိုကြီးရာ.... ထုစရာမလိုဘဲနဲ့တောင် ပြီးသွားပြီ...အာ့....
"ဟုတ်ပြီ..ကိုကြီးလည်းပြီးခါနီးပြီ.....
ပြောရင်း..အချက်နှစ်ဆယ်ေလာက် ဆက်တိုက်ဆောင့်သွင်းလိုက်သည်
"အာ့....အာ့...ပြီးပြီ ဇွဲ.....အာ့..ကိုယ့်ရဲ့ သုတ်ရည်တွေ အကုန်ယူလိုက်...အာ့ ကိုယ့်အတွက် ကလေးမွေးပေးနော်....
"ဟာ့..မွေးပေးမှာ....ကိုကြီးရဲ့ရင်သွေးကို မွေးပေးမှာ.....
ပြီးသွားတဲ့အထိ သီဟရဲ့ စံချိန်မှိတန်ဆာက အခုထိ မာန်မချသေး... မာနေသေးသည်..
"ဇွဲ....ထတော့ ရေသွားချိုးရအောင်..ပြီးရင် ကိုကြီးပြန်လိုက်ပို့ပေးမယ်...
"ဟုတ်ကိုကြီး... အာ့.."ဘယ်လိုနေ လို့လဲဇွဲ အဆင်ပြေရဲ့လား...
"ခြေထောက်နည်းနည်းကျင်နေလို့..ကိုကြီးရ..ဆီးစပ်လည်းအောင့်နေတယ်...
"ဟား..ဟုတ်လား ကိုကြီးနည်းနည်းကြမ်းလိုက်လို့... ဖြစ်မယ်...လာ ကိုကြီး ရေချိုးခန်းထဲပွေ့သွားမယ်...
သီဟတို့နှစ်ယောက်ရေမိုးချိုးပြီး.. ဇွဲကိုပြန်လိုက်ပို့လိုက်သည်...
ဇွဲခန့်က သူဌေးသားတစ်ယောက်ပေါ့ တက္ကသိုလ်တက်နေတာ.
သီဟနဲ့လိုင်းပေါ်မှာခင်ခဲ့ကြပြီး...အပြင်မှာ ပထမဆုံးဒိတ်ကြတာပေါ့...
တစ်နေ့လုံးအတူတူ နေပြီးတော့ ညနေစောင်းပြီမို့.. ဇွဲကိုပြန်လိုက်ပို့ပေးရမည်..
နောက်ကျနေရင် ဇွဲအဆူခံထိနေလိမ့်မယ်
ဇွဲအိမ်ရှေ့အထိ ဆိုင်ကယ်မောင်းပြီးလိုက်ပို့လိုက်သည်..
"ဇွဲ...
"ဗျာ...
"ညကျရင် ဆေးသောက်အိပ်ဦး....
"ဟုတ်..ကိုကြီး... အိမ်ကိုတန်းပြန်ဦးနော် ဟိုဟိုဒီဒီလျှောက်ဝင်မနေနဲ့ဗျ..
"အင်းပါ.....သွားတော့လေ..
ဇွဲအိမ်ထဲဝင်သွားတော့ သီဟလည်း ဆိုင်ကယ်ပြန်မောင်းထွက်လာခဲ့လိုက်သည်
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
ကိုကြီးနဲ့..အပြင်မှာဒိတ်ထားတာကြောင့် ဇွဲတစ်ယောက်ပင်ပန်းနေသည်
ခန္ဓာကိုယ်တစ်ခုလုံးလည်းကိုင်ရိုက်ထားသလိုဖြစ်ပြီးကိုက်ခဲနေသည်
ဇွဲတစ်ယောက်လမ်းလျှောက်ရင် တင်ပါးကို လိမ်ပြီးလျှောက်နေရသည်
တစ်ချက်တစ်ချက်နာနေပေမယ့် အိမ်ကသိသွားမှာဆိုးတာကြောင့် ဘာမှမဖြစ်သလိုဟန်ဆောင်နေရသည်..
ဒါကိုသတိထားမိသွားတဲ့သူက ဇွဲတို့အိမ်က ခြံစောင့်ဦးစိုးပေါ့..
ဦးစိုးက မုဆိုးဖို တစ်ယောက်
အထာနပ်တဲ့စားဘဲကြီး
ယျောက်ကျားရော မိန်းမရော ဘာလာလာဒေါင်းသည်
ရွာမှာနေတုန်းကဆို ရွာထဲက မနူးမနပ်လေးတွေကို လှည့်ပတ်ပြီးစားလာတာ...
အခုလည်း ဇွဲရဲ့ အထာကို သိနေသည်မို့ စားရဖို့ကြံနေတော့သည်...
ဖြစ်ချင်တော့.. ဒီနေ့ ဇွဲရဲ့ အဖေနဲ့အမေက ရွာက အလျှူတစ်ခုကို ညအိပ်ခရီးသွားကြတော့ ဇွဲ နဲ့ ခြံစောင့်ဦးလေးသာကျန်ခဲ့သည်....
"ဦးလေးကျော်စိုး..
"ဟေ.. လာပြီဇွဲလေး... ဦးဘာလုပ်ပေးရမလဲ...
"ဟို.. ကျွန်တော်အပြင်ခဏသွားလိုက်ဦးမယ် ညနေကျမှပြန်လာမယ်...
"ဟုတ်ကဲ့ပါ ဇွဲလေး...
YOU ARE READING
ကျွန်တော်နှင့် ယောင်္ကျားသုံးယောက်
Short Storyရည်းစားရဲ့ အကို, ခြံစောင့်ဦးလေးကြီး နဲ့ ရည်းစား တွေနဲ့ သုံးပါးသွားပုံ