P-5"ဟိုဗီဒိုထဲမှာ တော်မယ်ထင်တာ ရှာဝတ်လိုက်လေ.. နည်းနည်းတော့ကြီးနေမှာ....
"ဟုတ်...
ဇွဲရှက်ရှက်နဲ့ ဦးငယ်ရှေ့ကဖြတ်သွားတော့..သဘက်ကိုတက်နင်းမိပြီး ဦးငယ်ရဲ့ ပေါင်ပေါ်ထိုင်ရက်သားဖြစ်သွားရသည်...
ဦးငယ်လည်းရေချိုးမှာမို့ သဘက်တစ်ထည်သာပတ်ထားသည်..
ဇွဲရဲ့ကိုယ်မှာလည်း သဘက်တစ်ထည်သာ..ဇွဲရဲ့အောက်က အရာတစ်ခုက တဖြည်းဖြည်းတင်းမာလာသည်..
"ဟို...ဦးငယ်...သားကိုထောက်လှမ်းရေးလုပ်နေတာလား...
"ကလေးက..တက်ထိုင်လိုက်တာကိုး...သူ့ဘာသာအိပ်နေတာ....
ဇွဲလဲမျက်နှာပူစွာ ဝတ်တွေရွေးနေလိုက်သည်
"ဇွဲ..ဒီမှာကြည့်စမ်း..
"ဗျာ....
ဇွဲလှည့်ကြည့်လိုက်တော့...ဦးငယ်ရဲ့ အောက်ပိုင်းပတ်ထားတဲ့သဘက်က အပြင်ဘက်ထိုးထွက်နေသည်..
ဇွဲ ကြောင်အပြီး. ကြည့်နေမိသည်..
ဦးငယ်ဘာ သဘောနဲ့ပြတာလည်း...
"ဦး....ဦးငယ်...ရှက်စရာကြီးဗျာ....
ဦးငယ်က ဇွဲကို ရီဝေဝေကြည့်ကာ သဘက်ကို ဖြည်ချလိုက်သည်...
"အာ.....ကြောက်စရာကြီး.....
ဦးငယ်ကရှေ့တိုးလာပြီး..
"ချာတိတ်.... ဦးငယ်ကိုရော...မကြိုက်ဘူးလား...
"ဟို.... ဦးငယ်....သား.....
"တခြားဘာမှတွေးမနေနဲ့... ဦးကိုကြိုက်ရင်.. လက်ခံလိုက်နော်....ချာတိတ် ကောင်းစေရမယ်..ဦးငယ်အာမခံတယ်...
"ဟို....မဖြစ်သင့်ဘူးထင်တယ်...သား..သားက ဦးငယ်ရဲ့ညီရဲ့..ချစ်သူ......
"ဦးငယ်ဂရုမစိုက်နိုင်တော့ဘူး...ချာတိတ်ဦးကိုပြုစားထားတာ...ချာတိတ်ပြန်ပြီး ဖြေပေးမှရမယ်...
"သား...ဘာပြုစားလို့လဲဗျာ....
"ချာတိတ်ရဲ့ အကြည့်တွေ အပြောတွေ နဲ့ဦးငယ်ကို ပြုစားထားတာလေ..ဦးငယ်ဆက်ပြီး ထိန်းမထားနိုင်တော့လို့.....ချာတိတ်လည်း ဦးငယ်ကိုလိုချင်တယ်မလာ...ချာတိတ်ရဲ့အကြည့်တွေမှာ ကိုယ်သိတယ် ..
"ဟို.....
ဦးငယ်ရှေ့တိုးလာပြီး ဇွဲရဲ့လက်ကိုကိုင်ကာ သူ့တန်ဆာပေါ်တင်ပေးလိုက်သည်..
ဇွဲတစ်ယောက် ရင်ခုန်တာရော..ရင်တုန်တာရောကြောင့် ကတုန်ကယင်ပင်ဖြစ်နေမိသည်..
ဦးငယ်က အခန်းတံခါးကို ဂျက်ချလိုက်ကာ..ဇွဲရဲ့ ရှေ့ကိုရောက်တော့ ဇွဲကို သူ့ရှေ့ထိုင်စေသည်..
ဦးငယ်ရဲ့တန်ဆာဟာ ဇွဲရဲ့ မျက်နှာရှေ့မှာပေါ့...
"ချာတိတ်...ပါးစပ်ဟလိုက်....
ဇွဲလည်း တို့ဆေးမိထားသည့်နှယ် ဦးငယ်ခိုင်းသမျှလုပ်ပေးနေမိသည်...
"ကောင်းလိုက်တာ...ကွာ...ချာတိတ်ရဲ့လျှာလေးက နုညံ့နေတာပဲ....
ရှစ်လက်မကျော်ကျော်တန်ဆာကို ဇွဲရဲ့ လည်ချောင်းထဲအထိ ထိုးသွင်းပြီး...ဆီးခုံနဲ့ ကပ်ထားလိုက်သည်..
"အွတ်.....ဝွတ့်..အော့....ဝေါ့....
"ချာတိတ်...ဦးငယ်က အရမ်းတဏှာကြီးတာ..ဒါ့ကြောင့်သည်းခံနော်.....
"ဟုတ်......
ဇွဲကို..အိပ်ယာပေါ် ပက်လက်လှန် ခိုင်းပြီး.. ပါးစပ်ကို ဒိုက်ထိုးသလိုဆက်ဆံနေသည်....
"အာ့...စောက်ရမ်းမိုက်တယ် ချာတိတ်ရာ.... ပြီးတောင်ပြီးချင်သွားပြီ....
YOU ARE READING
ကျွန်တော်နှင့် ယောင်္ကျားသုံးယောက်
Short Storyရည်းစားရဲ့ အကို, ခြံစောင့်ဦးလေးကြီး နဲ့ ရည်းစား တွေနဲ့ သုံးပါးသွားပုံ