ကျွန်တော်နှင့်ယောင်္ကျား သုံးယောက်

23.3K 70 0
                                    


P-3

       ဇွဲရဲ့ ပါးစပ်ကို ခပ်ကြမ်းကြမ်းဆောင့်ရင်း ဦစိုးတစ်ယောက် ဖီးတွေ တက်နေတော့သည်...
"အား..ဆောက်ရမ်းမိုက်တယ်ကွာ...ဇွဲလေးက စောက်ရမ်းတော်တာပဲ...
ဇွဲရဲ့ နှုတ်ခမ်းတွေပူထူကာ မေးရိုးတွေ ပင် တောင့်နေသည့်အထိကို စောင့်သွင်းနေသည်...
ငါးမိနစ်လောက် Oral sexလုပ်ပြီးတဲ့အခါမှာ... ကျွန်တော့်ရဲ့ အတွင်းထဲကို ကျူးကျော်ဖို့ တိုက်စစ် စပြင်ပါတော့တယ်...
"ဇွဲ.....ပေါင်လေးကားထားနော်....
ဒီအချိန်ကျမှတော့ ဇွဲရဲ့ အရှက်တွေ သိက္ခာတွေလည်း ဘယ်ကို ပြောက်ကုန်မှန်းမသိ...
"ဟုတ်..ဦးစိုး.ဇွဲကို သိမ်းပိုက်ပါတော့....
နောက်ဘက်က နေ အတွင်းထဲသို့ တစ်ရစ်ချင်း ဝင်ရောက်လာသော ဦးစိုးရဲ့ တန်ဆာ...
မခံနိုင်လောက်အောင်နာသည်မို့ ဇွဲတစ်ယောက် ဒူးပင်ယိုင်ကျသွားရသည်...
"ကျွတ် ကျွတ်.... ခဏပဲ. ပြီးရင် ကောင်း..သွားမှာ...
နာကျင်နေသော ဇွဲကို ချော့ရင်း ဦးစိုးရဲ့ တန်ဆာကို အဆုံးအထိဖိသွင်းလိုက်သည်...
"အာ့...ဦးစိုး ကျေးဇူးပြုပြီး..မလှုပ်ပါနဲ့ဦး..ဒီတိုင်းလေးခဏနေပေးပါ..ဇွဲမခံနိုင်လို့.
"ဟုတ်ပြီ......
ဇွဲရဲ့တောင်းဆိုချက်ကြောင့် ဦးစိုး အသွင်း အထုတ်မလုပ်သေးဘဲ ခဏ စိမ်ထားရင်း ဇွဲရဲ့ လည်ဂုတ်သားလေးတွေကို သွားနဲ့ တတိတိ ကိုက်နေလိုက်သည်...
ခဏလောက်ကြာတော့ ဇွဲ အဆင်ပြေသွားလောက်မှ..
"ဇွဲလေး.. ဦးသွင်းပြီနော်....
ခပ်မှန်မှန်လေး သွင်းလိုက်နားလိုက်ဖြင့် ဇွဲလည်း အနည်းငယ် ေတာ့ ကောင်းလာသည်...
"အာ့...ဦးစိုးက စောက်ရမ်းပြုစုတာကောင်းတာပဲ....
"ဒါ့ကြောင့်လည်း ဦးစိုးကို စော်တွေ စောက်ရမ်းခိုက်ကြတာလေ.....ဇွဲလေးရော..ကြိုက်တယ်မို့လား....
"အင့်......ကြိုက်.....ကြိုက်တယ်.....အာ့....
၅မိနစ်လောက်ခပ်မြန်မြန်ဆောင့်လိုက်ပြီး နောက်တစ်မျိုးပြောင်းလိုက်ကြသည်..
"ဇွဲ... ဦး အပေါ် တက်ပြီး မြင်းစီးပေးကွာ...
" ဟုတ်..ဒါပေမယ့် ဦးဟာကြီးနဲ့မြင်းစီးရင်...အရမ်းနာမှာ...
"မနာတော့ပါဘူး ဇွဲလေးရ... မယုံရင် စီးကြည့်.. ဦးမြင်းကြီးက ဇွဲလေးစီးလိုက်ရင် အရမ်းမိုက်သွားမှာ...
ဦးစိုးရဲ့အပြောတွေကြောင့် ဇွဲလေးလည်း ဦးစိုးကို ပက်လက်အနေထားနေခိုင်းပြီး...
ဦးစိုးအပေါ်တက်ထိုင်လိုက်သည်....
"စိတ်လျော့ထားဇွဲလေး... ဟုတ်ပြီ.. အဆုံးထိ ဖိထိုင်ချလိုက်...ဟုတ်ပြီ.....ဟူး....လုံးဝ နိဗ္ဗာန်ပဲကွာ.....
"အင့်....အာ့..အဆုံးထိဝင်သွားပြီ ဦးစိုးရ...
"ဟုတ်ပြီ...ခဏနားလိုက်ဦး....
တခဏလောက် ငြိမ်ပြီးနားလိုက်ပြီးနောက်.. ဇွဲစပြီး လှုပ်ရှားလိုက်သည်....
"ဟူးး...ဦးရူးတော့မှာပဲဇွဲလေးရာ....
"အာ့..အာ့...အာ့...ဦး..စိုး..ကောင်းလား...
"အင်း..ဟုတ်ပြီဇွဲလေး... အာ့တိုင်းလေး ဆက်လုပ်...ဦးအောက်ကပင့်ဆောင့်ပေးမယ်...
နှစ်ယောက်သား တက်ညီလက်ညီနဲ့ ပန်းတိုင်ကို ရောက်အောင် ခရီးဆက်ခဲ့ကြသည်...
"ဦးစိုး...ဇွဲလေးတော့..ဦးစိုးကိုစွဲသွားပြီ....
"ဦးစိုးလည်း ဇွဲနဲ့ အခွဲနိုင်တော့ဘူး...သူဌေးတို့ပြန်လာရင်ရော..ဦးနဲ့လာအိပ်မှာလား...
"ဟုတ်...ဦးစိုးရဲ့ ဂိုထောင်ထဲကို လာအိပ်မယ်..ညတိုင်းဦးစိုးရဲ သုတ်ရည်နဲ့ ပါးလုပ်ကျင်းပြီးမှ အိပ်မယ်....
"အာ...ချစ်လိုက်တာကွာ...ဦးစိုးတော့ အိုဇာတာကောင်းပြီထင်တယ်....
ဇွဲနဲ့ ဦးစိုးနှစ်ယောက်သား. အိပ်လိုက် တရေးနိုးထ လိုးလိုက်ဖြင့် တညတာကို ဘယ်နှစ်ချီမြှောက်မှန်းပင်မသိတော့....
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
နှစ်ရက်လောက် ဦးစိုးနဲ့ အိမ်ထဲမှာနေ့တိုင်း အမုန်းဆွဲကြသည်
အဖေနဲ့အမေတို့ ပြန်ရောက်တော့မှညဘက်ပဲ တွေ့ကြရတော့သည်....
ည ဆယ်နာရီထိုးလို့ အိမ်သားတွေအကုန်အိပ်ပြီဆိုလျှင် ဇွဲတစ်ယောက်ဦးစိုးရှိရာ ကားဂိုထောင်ဘက်ကိုသွားသည်..
ဦးစိုးကလည်း တခါးကိုအဆင်သင့်ဖွင့်ပေးထားသည်.
ဒီလိုနဲ့ နှစ်ယောက်သားအတူနေရင်း.. ရက်တွေပင်ကုန်ဆုံးလာခဲ့သည်
"တီ...တီ...တီ.....
"ဟလို ကိုကြီး.... အခုမှပဲဖုန်းခေါ်ဖော်ရတော့တယ်ဗျာ...
"ကိုကြီးအလုပ်ကိစ္စနဲ့ နယ်ကိုရောက်နေလို့ပါဇွဲရ..
နောက်ပြီးဖုန်းလိုင်းတွေကလည်း သိပ်မကောင်းတော့ အဆက်အသွယ်ပြတ်နေတာ...
"အခုကော..ပြန်ရောက်ပြီလား..
"အင်းရောက်ပြီဇွဲ အခုတောင်ဇွဲကိုသတိရနေလို့...
"အခုကတော့ မလာတော့ဘူး..မိုးချုပ်တော့မှာဆိုတော့... မနက်ဖြန်ကျမှပဲ ဒီတ်ကြမယ်လေ..
"ဟုတ်ပြီ ဇွဲ.. Good nIghtနော်....
"ဟုတ်ကဲ့ပါဗျ...Good Night.....
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
ဒီနေ့ကိုကြီးနဲ့ ဒိတ်ဖို့ချိန်းထားတာကြောင့် ဇွဲ ရေမိုးချိုးပြီး အပီအပြင်ကို သနေတော့သည်..
"ပြောပါစေ...လူတွေဝိုင်းပြောပါစေ...သိပ်ချစ်လွန်းလို့ ကိုကြီးနောက်လိုက်ခဲ့မယ်.....ခစ်....ခစ်..
အဆိုတော် ဂေးဂေးရဲ့သီချင်းကိုပင် Versionပြောင်းဆိုရင်း ကိုယ့်ဘာသာကိုယ်သဘောကျနေသည်...
"သား...ဒါဘယ်သွားမလို့လဲ...
"ဟို.... သူငယ်ချင်းတွေနဲ့ လျှောက်လည်ဖို့ချိန်းထားလို့..
"စောစောပြန်လာနော်..နင့်အ​ဖေအကြောင်းသိတယ်မလား....နောက်ကျမလာစေနဲ့
"ဟုတ်... ဒါဆို ဇွဲသွားပြီနော်... မေကြီး.....

ကျွန်တော်နှင့် ယောင်္ကျားသုံးယောက်Where stories live. Discover now