Selam ben kardelen. Klasik olarak kendimi tanıtmam lazım sanırım. Peki ben kardelen, 9. sınıf öğrencisiyim falan filan işte. Derslerde gerçekten başarılı bir ögrenciyim. Şimdi de türkçe dersinde kitap okuyoruz.Rs de olduğum için kitap okumak yerine sıra arkadaşım lale ve önümüzde ki yakın arkadaşlarımız olan cabbar ve nejati ile dedikodu yapıp cips,çekirdek gömüyorduk.
"Çocuklar bırakın yemeği!yemeyin!"Dedi Türkçe hocamız. Canım çok sıkılıyordu artık dedikodu da etmek istemiyordum. Nurdisina izlemek için Youtube'a girdim. Hemen kulaklıklarımı takıp nurdisina izlemeye başladım. Zilin çaldığını bile fark etmemiştim. Lale'nin benim belime vurduğunda bile anlamamıştım. "Lan mal zil çaldı istiklal marşı var hayde kalk kalk kalk!"Dedi lale. Hemen aşağıya sıraya indik ve istiklal marşını okuduk. Sonra lale ile kitaplar hakkında sohbet ede ede eve varmıştık. Eve girdiğim gibi kendimi yatağa attım ve saatlerce uyudum.
Gece uyandım ve ne yapacağımı bilmiyordum. Uyuyamıyordum ama çok uykum vardı saat gecenin üçüydü gidip lale'ye,ansel'e veya aysima'ya yazsam garip mi olurdu ki? Banane yaa gidip laleye yazayım.
Ben
A laleell
Naber canım
Laleyim🌷
Lan saat gecenin
Üçü neden
uyanıksınkine??Ben
Bana diyorsunda
sende uyanıksın???Laleyim🌷
Ya ben kitap okuyorumkine
ondan peki sen
niye
uyaniksinkine???Ben
Hee
Bende uyandım
Sonra uyuyamadım
HeheLaleyim🌷
Bok gibi bir şey
bu aradaBen
He wallaha canimLaleyim🌷
Neyse gülüm canim
bir danem çok
gusselelele bir
sahne de kaldim
Okumaya devam
edeyim
uyuyamazsan
yazarsın banaaa
İyi geceleerr🎀
Ben
Ay tamam
Video izlerim bende
İyi geceleer🌷
Mesajınıza 🎀 bıraktıLale'nin mesajları ile kafam rahatlamıştı.
Bari youtube'a gireyim de bir şeyler izleyeyim. Ya benim keşfetimde niye Müslümanlık ile alakalı video varki??? Ben Müslümanım neden olmasın ki? Bakayim bi.
Yorumlar
Haklı.
210 beğenme 20 yanıtGüzel bir video.
1 beğenme 3 yanıtAllah yok
0 beğenme 310 yanıtAllah Allah niye Allah yok demiş ki dur yanıtlara bakayım.
Allah yok
0 beğenme 310 yanıtYanıtlar
Mal.
Çarpılacaksın şimdi .
Öl .
Senin gibi bir arkadaşım olsun istemezdim.
Ateist pislik.
Bence haklısın.
《Bence haklısın》
Teşekkür ederimCehennemde görüşürüz bro
Geri kalan 302 yanıtı gör
Hemen diğer yanıtlara bakmak için tıkladım. Yine benzer şeyler yazılmıştı. Acaba çocugun hesabına bakmalı mıyım? Ne olacak ki ya bakayım hemen.
Çocuk Türkiye cumhuriyeti ve Osmanlı Devleti ile alakalı videolar yapıyordu. Hesabıda güzeldi. İlk başta çocuğa abone oldum. Sonra da çocuğun yorumuna tekrar gidip cevap yazmaya başladım
《Allah yok》
Allah vardır.☆
Yeni hikayeye basladikk
Her hafta 1 bölüm atmaya çalisacagim. Yazım yanlışları olabilir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ismin neydi senin?/texting
Teen Fictionyoutube da İslam ile alakalı kavgada ateist cocugun ve Müslüman kızın kavgası ile başlayan olaylar karışmaya başladı peki şimdi ne olacak?