Okul niye bu kadar sıkıcıydı ki?? Bim'den çıktıktan sonra kızlarla parka doğru yürüyorduk açıkçası pek parka gidesim de yoktu hatta hiç yoktu. Gün boyu şu ateisti düşünmüştüm. Acaba gerçekten sevilmeyip dışlanıyor muydu? Yoksa kendini böyle nasıl diyeyim kendini mi acındırıyordu? Gerçekten bilmiyordum ama bilmek istiyordum. Acaba niye ateist olmuştu ki? Off ben niye bu çocuğu düşünüyorsam banane ya beni ilgilendirmez. Bari biraz instada dolaşayım kimlerin ne attıklarını bakayim.
Lalegeliyüüür:
Ablan bin yaşına da
Gelse taş taş taş
467 begeni Yorumlar kapalıEymensiim;
Burda çok yakışıklı
Cıkmışım yahu
900 Begeni 1000 yorumYorumları gör;
ATATÜRKÇÜateist;
Kim çekti sonuçta??
Eymensiim;sen🦍Lalegeliyüüür;
Selam ilerideki koocamm
eymensiim; nerde ilerideki kocan oluyorum ayol🦄
Lalegeliyüüür; ben istedim de ondan koocamX;Selam yakışıklı numaranı versene?
Lalegeliyüüür; bok ye🦍🖕🏿Emre.güzel; kanka bu yakışıklıgın sırrı ne?
Eymensiim; şımartma beni emre be
Emre.güzel; ben doğruları söylüyorum kankam sırrın ne?
Eymensiim; seninle arkadaş olmak🦄
ATATÜRKÇÜateist;
Arkadaşlarım birbirlerine yürüyor imdat!!Benim keşfetime ilk defa çıkan çocuk ve ona kocam diyen bir lale mi? LAN LALEE ELDEN GİDİYOOORRR!!
"Lale gelsene yanıma bir"
Dedim. Lale "Ay geliyorum kızz ne oldu?"
Dedi ve bende ona o yorumları gösterdim "ehe" diyip koşmaya başladı. Tabiki ondan daha hızlı koşuyordum💅🏿hemen onu yakalayıp sordum "Bu ne be yoksa aşık mı oldun seennn" dedim olmayan yanaklarını sıkıp ve beline vurarak. "Ya aşık olmak suçmu yaa"dedi diğerlerinin duymamasına özen göstererek. Galiba onların bilmesini istemiyordu ama neden? "Sen seviyorsan benim için bir şey alaka etmiyor canımıniçi ama seni üzerse onu öyle bir döverim ki anlayamazsın" dedim galiba utanmıştı. İnsanlar utanınca çok güzel oluyorlardı. "Diğerleri biliyor mu?" Dedim başını iki yana sallayarak "hayır" dedi "söyleyecek misin?" Dedim "bilmiyorum" dedi bende ona sarılarak "her zaman yanındayım mal unutma bunu ve yakisirsiniz"dedim kulağına doğru. Öyle bir bakmıştı ki.. çok farklı,çok güzel bakmıştı bakışlarından minnettar olduğunu anlamıştım. "Teşekkür ederim" dedi cevap veremeden ansel "Lan parka geldik gelsenize ne bekliyorsunuz???" Dedi.
"Benim hiç parka giresim yokkii" dedim aysima da bana katılarak "vallaha benimde giresim yok" dedi Lale ve ansel ise gireceğiz gireceğiz dediği için girdik ve hep oturduğumuz masaya otururken fark ettik ki alperler buradaydı. Alperlerle pek iyi anlaşamazdık hatta hiç anlaşamazdık. Ansel pek onlardan haz etmez hatta onlara düşmandı. Tabikide arkadaşımızın düşmanı bizim de düşmanımızdı birde arkadaşımız mi olacaktı yani. Bir anda anselin yüzü düştü ve "Ya gidelim mi ya okul daha iyidir" dedi. Lale "bence kalalım onlardan kaçtığımizi düşünurlerse onlardan korktugumuzu sanarlar biraz oturup gideriz" dedi
Bende laleye katıldım "bencede duralım"dedim. "E iyi madem oturalım" diyip unoyu çıkardı. Uno oynayacaktık çünkü neden olmasın ki yaw. Kağıtları karıştırıp dağıttım o sırada yemekleri de sohbet ede ede yemiştik.Parktan çıkma zamanları
Unoda ansel kazanmıştı. Şimdi de saat yaklaştığı için okula doğru gitmeye başlamıştık. O sırada birden ansel "YAPRAK KAFALILAARR" diye bağırıp hızlıca koşmaya başlamıştı. Ne olduğunu bile anlamadan Alper onun peşinden koşmaya başladı Alperin anseli yakalamaya çalışıp yakalayamamışına kahkahalarla gülmeye başladık. En sonunda ondan kurtulup yanımıza gelince baya anırmaya başladık. Bugün niye bu kadar gülüyorum ki?
(Uzatmayacağım okul çıkışı oldu)
Eve doğru tek başıma yürümeye başlamıştım lale yengesine gidecekti o sırada ise kulakligimda en sevdigim şarkılardan olan 'Yapma n'olursun' çalıyordu. Bu şarkıyı gerçekten seviyordum. O sırada aklıma ateist çocuk geldi bence ona yazmalıydım. Hemen hesabına girip hoşuma giden bir videosuna şöyle yazdım 'vay awq ha bu arada senin ismin neydi?' Yazdım ve cevabı beklemeye başladım.
☆
Biraz uzun zaman oldu ama unutmadım!!! Bölümü inşallah begenirsinizzz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ismin neydi senin?/texting
Teen Fictionyoutube da İslam ile alakalı kavgada ateist cocugun ve Müslüman kızın kavgası ile başlayan olaylar karışmaya başladı peki şimdi ne olacak?