Sabah sabah art arda çalınan zille kapıyı açtım.Karşımda duran kişiyi tanımlamayı denedim.
"Ooo naber!?"İçeriye dalan kişiye baktım.Tamam bu Shou'ydu.Salona geçip oturdum.
"Hayırdır?Sen Fransa da değil miydin?"Güldü.
"Ohoo 2 gün önce uçağa bindim ben.Hiç aramadığınızdan bilmiyorsunuz."Göz devirdim.
"Kahve ister misin?"
"Hayır.Onu boşver de ben buraya elbise için geldim.Ben takım alacağım sizde Reika ile elbise.Hadi git giyin."Sorgulamadan ayağa kalktım.Dolabımı açıp üstüme rastgele birşeyler giydim.Aşağı indiğimde Shou koltuğa yatmış horluyarak uyuyordu.
"KALK LAN!BİZİ SABAH SABAH UYANDIRIP KENDİN UYUYORSUN!"Bağırmamla Shou yerinden sıçradı.
"Tamam abla.Ne kızıyorsun?"Shou ayağa kalkıp hızla dışarı çıktı.Bende peşinden çıktım.Shou arabanın şoför koltuğuna oturdu.Bende arka tarafa geçtim.Reika'nın evine sürdü.Reika'yı da alıp bir AVM'ye girdik.Shou takım kısmına gitti.Bizde Reika ile elbise aramaya koyulduk.
"Bu nasıl?"Yanıma gelen Reika'nın üstüne tuttuğu elbiseye baktım.Beyaz ve düz bir elbiseydi.
"Rengi güzelmiş ama sana biraz büyü-"
"SEÇTİNİZ Mİ!?"Koşarak bize gelen Shou'ya baktım.Elinde ki telefonun kamerasını bize çevirmişti.Ryujii'nin sesini duymamızla anlamıştık görüntülü de olduğunu.
Ry-Ooo baloya elbise mi bakıyorsunuz?
Gülümsedim.Shou elinde ki telefonu selfie moduna alıp kendiyle beraber bizi çekmeye başladı.
"Eee sen elbise seçtin mi Erika?"Shou'nun sorusuyla başımı sağa sola salladım.
"Ben fazla umursamıyorum."Shou sanki öleceğim demişim gibi bir tepki verdi.Onun tersine Reika güldü.
"Bende erkek etkileme peşinde değilim Erika.Sadece kendime güzelleşiyorum."Başımı hafifçe sallayıp elbise reyonuna ilerledim.Biz Reika ile elbise seçerken Shou peşimizde telefonla konuşarak geziyordu.
"Shou.."Shou'nun omzundan tutup sarstığımda bana döndü.Gözlerimi alamadığım o mükemmel elbiseyi gösterdim.
"Oha mükemmel lan!"
"Ne dersin?Bende güzel durar mı?"Hala gözlerim elbisedeydi.
A-LAN SHOU!BİZE DE GÖSTERSENE ŞU MALUM ELBİSEYİ!
Shou kamerayı elbiseye çevirdi.
T-Erika aşık gibi bakıyor.
Reika koşarak yanımıza geldi.
"NASIL OLMUŞ???"Üstüne giydiği elbiseye baktım.Az önce gösterdiğiydi.Ve Reika'nın üstünde tek kelimeyle mükemmel duruyordu.
"Çok iyi lan!"Shou'nun bağırmasının peşine Kota'nın sesi duyuldu.
K-Herzaman ki gibi mükemmelsiniz hanımefendi.
Sonra Kota bir anda homurdanmaya başladı.
K-Ama işte o elbiseyle benim yanımda durmayacaksın.Başka erkeklerle dans edeceksin.
Reika elini havaya kaldırıp gülümsedi.
"Bu sene dansa kalkmayacağım kimseyle.Kota'ya görüşene kadar kimseye aşık olmama sözüm var."Güldüm ve göz devirdim.O anda aklıma benim de Ouzou'ya verdiğim söz geldi.Yapmadan bırakır mıydım?Hayır.
"Benim talebim çok valla.Ama ben en çok sarışın, yeşil gözlü ve uzun boylu çocuğu beğendim.Sanırım onunla kalkacağım."Reika olayı anlamış olacak ki güldü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Senden Başkasına Hayır-EriZou
Algemene fictieBilinmeyen Numara:Selam😘 Erika:Kimsiniz? Bilinmeyen Numara:Senin delin, aşığın, takıntılın, stalkerın, gelecekte ki kocan, gelecekte ki çocuklarının babası artık hangisini kullanırsan. Erika:Bana mı aşıksın? Bilinmeyen Numara:Yok abine aşığım Erika...