E tabi bizim de bir okul hayatımız var. Sabah saat 06.00dı lanet olası alarmımın gürültülü sesiyle uyandım. Hira'nın uyanmadığını ümit ederek Hira'nın odasına gittim. Tam tahminnnn. Hira uyuyodu. Hain planımı gerçekleśtirmek için yavaşça yatağına yaklaştım. 1..2..3 HOBAAAA. Hira'nın üzerine atlamamla çığlık basması bir oldu."Ne bağırıyosun ikiz sadece seni uyandırmak için geldim". " Şimdi ben sana gösteririm " dedi. "Her neyse hadi kalk okula gitcez üzerine formanı giy bende giyinip gelcem " dedim. Ve bişe demesine zaman bırakmadan üstünden inip odama gittim. Hemen okul formamı giyindim altıma kısa eteğimi giydim ondan sonra makyaj malzemelerimi alıp Hira'nın odasına gittim ve resmen daldım yani. Hira daha eteğini giyiyodu. " Hadi giyin de nasıl bi makyaj yapacağımıza karar verelim." "Tamam sen benim elenierimi ama mavisini çıkar. Bugün mavi formaları giydik siyah olmaz" dedi." Ne çok şey istiyosun be sümüklü" " Sümüklüde yeni lakabım mı ?" " öff tammam bidaha söylemem giyindiysen gel" dedim. " Ben bugün kırmızı topuklularımı ya da kırmızı babetimi giycem" dedi Hira. Ya tamam topuklu filan fazla abartıyo olabiliriz ama bizim okul özel kolej olduğu için herkes öyle bizde bu yüzden böyle makyaj filan yapıyoruz topuklu giyiyoruz okula telefon götürüyoruz. Hira yanıma geldi.Ben elenierimi çekmiştim tabi Hira mavi dediği için mavisini sürdüm. En başta demiştim birimiz ne yapıyosak diğerimiz de aynısını yapıyoruz diye. " Meri bana o Kıvançın aldığı ruju versene" " Al". Aslında iyi anlaşırız ama bazen anlaşamayız."Meri ben babetleri getiriyim sen benim telefonumu şarzdan al ben geliyom.". Telefonum İphone6 daha doğrusu telefonlarımız İphone6. Ahh evet bizim herşeyimiz aynı olduğu için telefon kabımız telefonun içindeki uygulamalar oyunlarımızın levelleri fln da aynı. " Meriiii al babeti mi istiyon topukluyu mu??" dedi. "Topukluyu giyelim bugün" Topuklularımızı giydik. Çok hafif ruj sürdük ama tabi çok hafif dediysemde abartmayın ruj sürdüğümüz fazlasıyla belli oluyor. Aşşağıya inip kahvaltı yaptık.Abartmayın yediğiniz şeyler de mi aynı diyeceksiniz EVET. Kahvaltı bitince anneme eline sağlık dedik öpüşme fasılı falan anneyle babayla sonra rujumuzu tazeledik. Hazırdık. Servisi beklemek için ulu villanın önünde bekliyoduk. Bekledik bekledik ve bekledik. Sonunda gelebildi. Matt amcaya " ya neredesin sen Matt amca ya çok geç kaldın". " Geldim işte kızım uyuya kalmışım.
• • •
Okula daha baya vardı ki birden durduk Matt amca aşşağıya indi sorunu anlamaya filan çalıştı. Sonra servise gelip çocuklar korkmayın endişelenecek bişe yok teker patladı diye açıkladı.