" Seni salak" diye bağırdım başımın belası Hira'ya. Evet başımın belası çünkü ikizim olur kendisi. Ben Meri BULUT. İkizim Hira'dan başka kardeşim yok. İngilterede yaşıyoruz. Babam doktor annemse özel sektörde müdür. Eskiden yani işte Hira'yla ben 5 yaşındayken sebebini-sadece Hira ve brnim bilmrdiğim bir sebepten-dolayı taşınmışız İngiltere'ye. Sebebini sorduğumuzda sebebi olmadığını söyleyip bu konuyu kapatıyorlar.Ama ben ve Hira bu sebebi öğrenmek için birbirimize söz verdik...Bunun bir sebebi olduğunu biliyorduk fakat yaşımız daha küçük olduğu için söylemiyorlarmış.18 yaşımıza geldiğimizde bize bu sebebi söyleyeceklermiş.16 yaşındayız ve bu sebebi öğrenmek için iki yılımız var.nedeni ne olabilir ki bu kadar üzerimize düşüyorlar. Veya nedeni ne olabilir ki Türkiye'nin başka bir iline taşınmayıp da yurtdışına taşındık? İşte bu soruların cevabını öğrenmemize 2 yıl var. Aslında normal bir hayat sürüyoruz ama bazı günler ne oluyosa ayda bir veya iki ayda bir anneme gelen aramalarla hem annem hem babam hemde biz ürkülüyoruz her kim arıyorsa annem telefonu kapattıktan sonra ağlama krizlerine giriyor ve o gün Hira'yla bana sürekli "Sizi çok seviyorum" diye sayıkliyor.
• • •
Neyse gelelim Hira' ya neden salak diye bağıdığıma. Sebebi : sürekli benim en sevdiğim rujumu sürmesi. O kadar güzel bir rengi var ki kırmızı pembe karışımı ve pürüzsüz. "Ne var Meriiiiii" diye bağırdı kendi odasından benim odama."Çabuk yanıma gel" dedimbende ona bağırarak. " Öfffff bıktım senden Meri abuk subuk şeyler için beni taaaaaa odamdan çağırıyorsun ne yine ne oldu?" dedi söylene söylene.Kapıyı içeri girdikten sonra kapattım." Dudakların çok güzel canım kardeşim." dedim alayla." Offff çok beğenoyorum rujunun rengini, ayrıca çok güzel kokuyor." " Bunu biliyorum bayan sümüklü" dedim birden. Ama evet sümüklü lakabını sevdim ama onu herşeye karşı çok sevdiğim için bu lakabı bidaha kullanmicam." Bak Meri bu ruju nereden aldığını söylersen sana ve kendime bu rujdan bir kutu alıcam ama srn inatla söylemiyosun söylesene nereden aldın?" dedi. "Öğrenmek istiyo musun gerçekten?"dedim." Evet"diye bağırdı.Bende hemen ardından sessiz ve öfkeli bir şekilde" Kıvanç aldı duyunca rahatladın mı?". Yüzü buruştu ne diyeceğini bilemedi. Çünkü eskiden Hira Kıvanç'ı seviyordu. Ama sadece bir anlık duyguydu diye söylemişti bana. "Ciddi misin sen" diye sordu nazikçe ve boğuk bir ses tonuyla."Evet sevgililer gününde aldı ayrıca bizim çıktığımıza bu kadar üzülmemen lazım sen de Arda'yla çıkıyorsun"dedim. " Her neyse bi daha rujunu kullanmicam ama sende benim mavi farımdan bi daha sürmicen". " Bak Hira ben sana eskiden bu ruju sürme dememin nedeni bu ruju bana kimin aldığıydı fakat bana kimin aldığını öğrendiğin içim kullanmana izin veriyorum" dedim. "Canım ikizim" dedi bir solukta." Canımm"dedim bende aynı ses tonuyla."Sen de benim farımdan kullanabilirsin" dedi. Sonra kapıyı açıp çıktı. Benim odamın karşısındaki kendi odasına girdi. Bir ikizde olabilecek herşeyi yaşıyorduk; Sarı saçlıyız yeşil gözlüyüz Hira benim tıpa tıp aynım o yüzden ismimizi karıştırıyorlar. Zevklerimiz aynı bu yüzden de kıyafetlerimiz de aynı. Renkleri bile. Ayakkabılarımız aynı yani bizim eve gelirseniz ve görürseniz bende olan herşey Hira'da da var.Tam bir ikiziz.