Ayy bu bölümden sonra kitap başlıyor çok sukur😭
🌊
Jeongin
"Böyle işte arkadaşlar, demem o ki... Aşık olmuş bana."
"Sadece yanağına dokunduğu için mi bu kanıya vardı? Anlamadım ben."
"İlaç verdiği için olabilir."
"Yok be bence elini tuttuğu an aşık olduğunu anlamıştır."
Karşımdaki, bermuda şeytan üçgenine benzeyen arkadaşlarım, birlik olmuş benim hyunjin ile olan olaylarımı değerlendirmeye başlamışlardı.
Bunlar hiçbir zaman hyunjin'i sevemeyecek sanırım. Özellikle jisung! Lan adam jeno ile olmam için yapmadığı şey kalmadı. Arkadaşı olduğu için bu kadar ısrar ediyor ama bende arkadaşı değil miyim lan?
"Mesajlaşmaya başladınız mı?"
Mesaj atmama bir şey dememişti ama ne yazacağım ilk bilmiyorum. Bence ilk konuşma çok önemli bir ilişki için. O yüzden doğru hamleyi güzel yapmam lazım.
"Doğru vakti bekliyorum."
"Off! Yazma bence. Jeno çok daha iyi. Bak Instagram'a hemen, ne atmış gör."
Hiç merak etmediğim için somurtarak gözlerimle hyunjin'i aradım. Şu an dersi vardı ama her an bitmesi an meselesiydi o yüzden çocukları bizim fakültenin önüne getirmiş burada kahve içiyorduk. Ey aşk adama neler yaptırıyorsun ya!
"Oha! Jeongin bununla sevişmek nasıldı?"
Gösterdiği fotoğrafla birlikte bende telefonumu çıkarıp attığı fotoğrafa baktım.
♥️yong.lix ve 3.211 diğer kişi beğendi.
leejen_o_423: 🫀
Yorumlar kapalı
🌊🌊🌊
"Ne var bunda?" Dedim umursamamaya çalışarak ancak jeno'nun ne kadar yakışıklı ve etkileyici biri olduğunu biliyordum zaten. Benim sinir olduğum şey, arkadaşlarımın beni ona itmesi. İstemediğimi söylüyorum ve hayatımda hyunjin faktörü var artık. Bunu bilerek devam etmeleri gerçekten rahatsız edici bir hal almaya başladı.
Ciddiye almıyorlar hyunjin'i. Onu sevebilme ihtimalime alışamadılar.
"Jeongin ne sevişmişsinizdir be"
"Rahatsız oluyorum. Yeter artık."
İnsan gibi uyarmayı deneyeceğim. Umarım artık bu saçma yakıştırmayı kapatırlar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
aleksitimi, hyunin
Teen Fictionhisleri olmayan hyunjin'e aşık olan jeongin. Hwang Hyunjin Yang Jeongin