"මේහ් බං අරූට කියපන් අර මම කීව සීන් එක ඩුවට් සින්ගින් එක ගැන"
"මැසේජ් එකක් දැම්මා. රිප්ලයි නැනේ "
"සැහ් පගයා"
"අඩෝ ආවා ආවා... ඔයාට තෝරලා එවන්න කියන්නලු එයාත් බලලා සෙට් නෑ වගේ ඇඩ් කරන්නම්ලු"
"ඉදපන්... උබ මේ කියන ටික යවපන් ඇ"
"මොකද්ද හු#තෝ ඔය ඇති තරහ වෙලා හිටියා. මට තොපේ තෝල්ක වැඩේ කරලම හති බල්ලෝ. මොන හුයන්නක්ද මේ?"
"මං වෙනුවෙන් මේ වගේ කැප කිරිමක්වත් කරන්න බැරි නම් උබෙන් වැඩක් නෑ සුදු මහත්තයා. මේ පෞකාරයා වෙනුවෙන් ඉර හද උනත් දෙන්නම් කියල නේද ඉස්සර නං කිව්වේ?"
"ඒත් පෞකාර හාමු මහත්තයෝ ආදරේ නිසානේ මෙහෙම හරි කරන්නේ"
"එහෙනම් මගේ පෞකාර සුදු මහත්තයා මේ ටික ටයිප් කරන්නකෝ.
8 Letters
10000 Hours
Alejandro
Him and I
I Like Me Better
Mockingbird
Mama
Snap
Senorita
No Lieමේ ටිකට මං කැමතියි කියපන්. ඌටත් ඕන ඒවා තියනව නං ඇඩ් කරල එවන්න කියපන් "
"හරි යැව්වා"
"දැන් ඉදපන්කො රිප්ලයි කරනකල්. සැහ් උට්ට"
"මේහ් උබ ආන්ටිගෙන් ඇහුවද ට්රිප් එක ගැන?"
"අම්මටහු- අමතක උනා. වරෙන්කෝ පහලට යන්න අහල එමු"
"යමං යමං. දෙන්නම පහල ඇති. ශේප් එකෙ බටර් පාරක් ගාමු"
අපි දෙන්නා එක්ක පහලට යද්දි අපි වෙලාවේ හොදකමට අම්මයි සහේලි ආන්ටියි දෙන්නම ටිවි බලබල ඉන්නවා. මම ශේප් එකෙ ගිහින් අම්මගේ ලගින් වාඩි උනා.
"ආ මොකෝ ඉලන්දාරියෝ දෙන්නට අම්මල මතක් වෙලා"
"අන්න අන්න සහේලි ආන්ටි.... අපිට මතක් වෙනවා හැමතිස්සේම ඔයාලව. ඔයලා දෙන්නා ඉතින් රූප පෙට්ටිය කකා ඉන්නවා මිසක් උඩටවත් එන්නැනේ"
"බබා දැන් අම්මා හොයන් ආවේ මොකක් හරි දඩයක් දාන්න නෙවෙයි නේද?"
යකෝ.... ලක්කයි මමයි මුණට මූණ බලාගත්තා. අපේ අම්මට ඉව කියන දේ හොදටම තියනවා. පෙනේද කෙලින්ම කාරණාවට බැස්ස හැටි. දැන් මේකට බෑ කියයිද දන්නැ... අනේ උඩ ඉන්න දෙයියනි දේවතාවියනි පෙරේතයිනි, කුම්භාණ්ඩයිනි, යක්කුනි එකි මෙකි නොකී පිසාචයිනි ඔබලාගේ නාමයෙන් අපේ අම්මා මේකට පර්මිෂන් දෙත්වා... ඒස්වාහ් පුහ්.... අම්මා පර්මිශන් දුන්නොත් ඔය කියපු හැමෝම පල්ලා මම ට්රිප් එකේදි අභි අයියා එක්ක මුලින්ම කතා කරල සොරි කියල යාලුවෙනවා සත්තයි අනේව්...
YOU ARE READING
Aster Monarch
Non-Fiction.... ශ්රි කියලා කියන්නේ "මම ඔයාට ආදරෙයි ශේනූ අයියේ, ඒත්" කියලා කියන කෙනෙක් නෙවෙයි. "මම ඔයාට ආදරෙයි ශේනූ අයියේ, එච්චරයි " කියලා කියන කෙනෙක්. ජීවිතේ කොයිතරම් අමාරූ දවසක උනත් ඔයා මට ඉන්නවනේ කියලා දැනෙන එක පට්ට ෆීලින්ග් එකක්. විස්වාස කරන්න, ඒක තමයි මම...