五-The Final-

4 1 0
                                    

Soldaki sokaga mi geleyim? Neyse cok sorgulamadan soldaki sokaga dogru yurudum. Sokaga geldigimde biraz ilerledim kimseyi gorememistim. Birden arkamdan biri beni durtmustu. Yerimden sicramistlm arkamu donunce Hyuck'u gormustum. "Bir sorun mu va-" Hyuck birden kolumdan tutup beni kendisine yakinlastirdi. Kendimi itmek istemistim fakat kokusu o kadar guzeldi ki sanki transa girmistim. Hyuck birden beni duvarla kendisi arasina almisti. Ne oldugunu hala idrak edememistim. Uzun bakislardan sonra birden Hyuck dudaklarini dudaklarimla birlestirdi. Bir saniye Hyuck,Mark'i aldatiyor muydu? Bana gelip uzgunum ama seninle asla cikmam demisti... Peki neden simdi opusuyoruz?..

Nasil oldu bilmiyorum ama birden kendimi Hyuck'un oturma odasinda buldum. Birden kendime gelip sonunda Hyuck'u ittirmeyi akil ettim. "Ne yapiyorsun? Mark'i aldatiyor musun? Bu yaptiklarinin amaci ne? Bana umut verip sonra beni yeniden birakacak misin? Gecen gun bana seninle asla sevgili olmam dememis miydin? Simdi neden beni yemeye calisiyorsun!? Insanlarin duygulari ile oynamak cok mu hos DongHyuck?!" Hyuck soylediklerim karsisinda cok mahcup kakmisti. Ne diyecegini bilemiyor gibiydi. Konusacakti, fakat konusamiyordu sanki." Konus Hyuck, dinliyorum" dedim Hyuck'un sakinlesmesini beklerken "Bak Renjun o zaman neden oyle konustugumu ben de bilmiyorum uzgunum ve ayrica Mark ile ben hic bir zaman sevgili olmadim sana yemin ederim ki asla sevgili olmadik." "Peki neden sinifin icinde gozlerime bakarak Mark'in dudaklarindan optun?" "Ne?" "Renjun ben Mark'i opmedim." "Ne" Ikimiz de ne oldugunu anlamamistik. Ya ben kendi hayallerime dalip halisunasyon gormustum ya da Hyuck yalan soyluyordu. Hyuck birden ellerimi tuttu "Bak Renjun ne sorun var bilmiyorum ama sana yemin ederim ki en son bahcede konustugumuzdan sonra Mark ile opusmedim veya Mark ile bulusmadim. Sana yemin ederim ki" O kadar sasirmistim ki saskinliktan gozlerim kocaman olmustu "Peki bahceden geldigimizden sonra ne yaptin.." ellerimi sıkıca tutarak "Bahceden geldikten sonra senin agladigini gordum. Kafani siraya gommustun o kadar icim parcalanmisti ki seni oyle gordukten sonra siniftan ayrilip Jeno'nun yanina gitmistim. Sana yemin ederim ki Mark ile opusmedim." Ben, yoksa ben o kadar olumsuz dusunce sonucu halisunasyon mu gormustum. Hala ne oldugunu idrak edememistim. Ama suan nedense cok ama cok mutluydum." Peki beni neden optun?" Bana yaklasarak." Hyuck bahcede soylediklerimi bir kere daha dusundum aslinda sadece 1 kere degil bayagi bir dusundum. Bana cok deger veriyordun,ben de degerlerini bosa cikarmak istemedim" bana daha cok yaklasmisti. Artik birbirimizin nefesini icimize cekiyorduk. Hyuck birden beni kucagina alip odasina goturdu. Beni yataga yatirip dudagima yapismisti.

Alarm sesiyle guzelim uykumdan uyanmistim. Yani basimda uyuyan Hyuck'u gorunce sevincten gozlerim dolmustu. Dun gece ne oldu hatirlamiyordum ama cok guzeldi. Yanimda yatan Hyuck'un saciyla oynamadan duramadim. Saclari yumusacikti. Uyumasi bile cok sirindi. Kalkip yanagina kucuk bir opucuk kondurdum ve geri yattim. Saclarini sevmeye devam ettim. Saclarini severken birden kolumdan tuttu ve beni kendisine dogru cekti. "Gunaydin bebegime" diyerek yanagimdan opmeye basladi "Sana da gunaydin Hyuck" "Hyuck mu? Biz sevgiliyiz farkindaysan ayip oluyor guzelim" "Sevgili mi, biz mi, sen ve ben?" "Evet bebegim sen ve ben" "Artik Hyuck demezsin diye dusunuyorum. Degil mi sevgilim" "Evet, evet sevgilim. Artik Hyuck demeyecegim."

Uyku // RenHyuckHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin