六/ Ozel Bolum +18

8 0 0
                                    

Kucuk ama ikimize yetecek kadar olan mutfagimizda izleyecegimiz film icin atistirmaliklar hazirliyordum o sirada kapinin kenarindan beni izleyen Hyuck'u gordu gozlerim. Sevgilime bakip guzel bir gulumseme biraktiktan sonra tabaklari almak icin parmak uclarima kadar cikmistim. Boyum kisa oldugu icin tabaklara yetisemiyordul bile. Benim cirpindigimi goren Hyuck, sessiz bir sekilde bir elini belime koyup diger eliyle tavaklari cikarmisti. Bir anligina sicramistim cunku cok sessizdi. Tabaklari masaya birakip sacimi oksadi.
"Yeniden basketbola mi baslasak guzelim?"
Kaslarimi catmistim. Benimle ugrasiyordu yine
"Bence benim degil sizin ihtiyaciniz var Hyuck bey"
Gozlerimi devirerek tabaklarin icini tek tek doldurmaya basladim. Paketi bosaltirken Hyuck birden elleriyle belimi kavramisti.
"Benim kucuk bebegim sinirlenmis mi yoksa?" dedi burnuma kucuk opucukler dokundururken.
"Dalga gecmesen sinirlenmezdim." dedim ellerimle belime sarilmis elleri cozmeye calisirken.
"Guzelim saka yaptim birak da sarilayim sana." Yeniden gozlerimi devirdim ve beni birakmasini bekliyordum.
"Birakacak misin tabaklari daha doldurmadim."
"Birakmayacagim."
Gozlerimi buyutmustum.
"Derken?"
Birden dudaklariyla dudaklarimin bulustugunu fark ettim. Itmek istedim fakat kendime hakim olamamistim. Opucukler daha da hizlanmisti Hyuck'un azimli opucuklerine yetismek iyice zorlanmisti. Fakat bu opucuk cok da uzun surmemisti. Dudaklarimdan ayrilip boynumu opmeye baslamisti. O kadar cok gidiklaniyordum ki. Birden beni kucagina alip tezgaha otutturdu. Dudaklarimi operken ustumdeki gomlegin dugmelerini aciyordu. Ben ise sadece ellerimi omuzlarina atip opucuklerine karsilik veriyordum. Sonunda gomlegimin dugmelerini actiktan sonra opucuklerini yeniden boynuma daha sonra gogsume dogru hizlandirdi. O kadar cok gidiklaniyordum ki arada bir Hyuck'u ittiriyordum.
"Of boyle olmayacak" diyerek mirildanmaya basladi. Ne oldugunu anlayamamistim. Bir anda beni yeniden kucagina alip yolunu yatak odasina dogrultmustu. Beni kucagina aldiginda bile beni opmeye devam ediyordu. Odaya girdigimizde beni hafifce yataga yatirdi ve ustundeki kazagi cikarmisti. Birden yuzumun kizardigini fark edip yuzumu kapatmistim. Hyuck bu hareketime siritip bana yaklasmisti. Elleriyle ellerimi kavrayip geriye dogru ittirdi.
"Her halinizle nasil bu kadar tatli ve seksi olmayi basarabiliyorsunuz Renjun bey?"
O kadar cok kizarmistim ki ellerimle yuzumu bile kapatamiyordum. Hyuck benim ne kadar kizardigimi fark edince yanaklarimdan opmeye baslamisti, daha sonra boynum, daha sonra gogsum. Artik dayanamiyordum o kadar sicaklamistim ve kendimden gecmistim ki. Hyuck'un her bir opucugu beni deli ediyordu. Ellerini ellerimden cektigi an ellerimi hemen esorfmaninin ipligine goturmustum ve bagli olan ipi cozmeye calismistim. Hyuck bu hareketime sasirmis gibiydi cunku birden opucuklerini durdurup ipligi acmami bekliyordu. Ipligi actigim an Hyuck da benim pantalonumun dugmelerini acmaya baslamisti. Sonunda dugmeleri actiginda bir hizla pantolonumu indirmisti. Birden nedense cok utanmistim. Butun vücudumu kip kirmizi olmustu. Hyuck beni oyle gorunce yerinde duramamisti. Hemen kendi eşofmanini da cikartmisti. Hyuck'u boyle gorecegimi hic dusunmemistim. O kadar guzel gorunuyordu ki. Kafayi yememek elde degildi. Bir anlik heyecanla Hyuck'u altima almistim. Gozleri buyumustu ve ne yapacagimi merak ediyordu. Bakislarindan belliydi. Birden dudaklarina yapistim. Sonra bana yaptigi gibi boynunu opmeye ve issirmaya baslamistim. Sonra karin kaslarini opmeye baslamistim. Hyuck yerinde duramiyordu. Birden beni tuttu.
"Zevk aldiysaniz artik icinize girebilir miyim guzellik?"
Benim ona yaptigim gibi beni altina almisti. O anlik hiz ve azginlik ile baksirimi indirmisti bile. Ciril ciplaktim. O kadar rahatsiz ve gergin hissediyordum ki. Ama Hyuck'un opucukleri beni sakinlestiriyordu bile. Hyuck da baksirini cikarmisti. Ellerini ellerime gecirmisti. Kulagima yaklasarak "Canini acitmayacagim bir tanem. Sadece biraz aciyacak. Cok acirsa beni uyarman yeterli."dedi ve dudagimi opmeye baslamisti. Dudagimi operken yavas yavas icime girmeye calisiyordu. O kadar gergindim ki gerginlikten asiri daralmistim. Hyuck icime giremedigini anlatinca parmaklari devreye girmisti. Acimiyordu sadece ilk oldugu icin gergindim ve korkuyordum. Hyuck sonunda genisledigimi anladiginda icime girmeye calismisti. O kadar buyuktu ki daha icime girmeden icimin yandigini fark etmistim. O kadar sicaklamistim ki bir an hemen icime girmesini dilemistim. "Lutfen, lutfen artik icime girebilir misin." konusurken bile nefes nefese kalmistim. "Cok darsin guzelim rahat ol." Butun ugraslar sonucu sonunda icime girebilmeyi basarmisti. Karnim kocaman olmustu. Neredeyse zevkten olecegimi dusunmustum. Hyuck elleriyle saclarimi oksuyordu. "Yoruldugunu biliyorum bebegim ama daha yeni basliyoruz disini biraz daha sık hemen bitecek."
Sadece hemen olup bitmesini diliyordum. Birden hareketlenmeye baslamisti. Odanin icinde inleme seslerim ve bir suru islak ses vardi. Arkam o kadar cok aciyordu ki artik durmamiz gerektigini dusunmustum." Hyuck, lutfen, aciyor."
Hyuck bu sozlerimi duyduktan sonra yavaslamisti. Beni kendisine cekip kucagina almisti. Ciplak bedenlerimiz birbirine degiyordu. Ikimiz de kan ter icinde kalmistik. Hyuck saclarimi oksuyordu ve ne kadar yoruldugumu var etmisti. "Begendin mi?" saclarimla oynamaya devam ediyordu. "Evet ama icimdeki devi cikarmayi ne zaman dusunuyorsun?" diye sordum acidan kivranirken. Beni yeniden yataga ittirdi ve birden icimden cikti. O kadar hizli oldu ki nasil oldugunu bile anlamamistim. Yanima uzandi ve elimi tuttu. "Bence atistirmaliga gerek kalmadi degil mi guzellik?" Hyuck'un oldugu tarafa dondum. Isaret parmagimla dudagina dokunmaya basladim. "Bencede sevgilim." birden dudaklarina yapismistim. "Ikinci tur?" "Hayir Hyuck, hala azginligin gecmedi mi yoksa?" "Seni boyle gordugum surece hayir."

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 20 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Uyku // RenHyuckHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin