konec +kecy na závěr (bude druhý díl)

21 3 0
                                    

Omlouvám se že včera nevyšel díl neměla sem náladu. Doufám že to pochopíte. :D

Gejmr:
,,Protože pojedeme na párty!" Řekl sem načeně.
,,Co a kam!"
,,No na párty Morry nás zve."
,,To vážně to je super, už se těším co zase provedou!" Odpověděl se smíchem Kelouš.
,,Jo to já taky."

Posun v čase (sobota)

Gejmr:
,,Dělej už máme vyjíždět!" Řval sem přes celý barák až na druhou stranu kde se Kelo oblíkal.
,,Nojo vždyť jdu!"
,,No hurá."
Otevřel sem dveře a zamknůl. Nasedli jseme do auta a vyrazili KONEČNĚ!
Cesta byla klidná skoro žádný provoz takže pohoda.

Kelo:
Když jsme dorazili na místo, přivítala nás celá KeX crew. Usedli jsme ke stolu a Morry se zvednul a pronesl přípitek.
,,Jsem rád že jsme se tu všichni sešli.
A že jsem si všichni udělaly čas na to aby jsme se tady mohli opít... tak na co čekat, na naše yutubové kariéry!" Zvolal a všichni si připili.
Vlastně jsem vám ani neřekl kde to jsme, byly jsme v klubu. Po chvíli se to rozjelo začla hrát hudba a většina se rozutekla. Mi s Gejmrem jsme si sedli k baru a povídali si.
Když jsme měli teprve třetí drink slyšeli jsme jak se všichni už opily do úplných sraček. Dělali úplný šílenosti byla hodně velká prdel ještě když jsme nebyli opilý jen jsme pozorovali jak se všichni smějí. Jenže se moje oči zastavili na Cukym který seděl na sedačce a v ruce posmutněle držel drink.
Otočil sem se na Gejmra a hlavou ukázal na Cukyho. Gejmr jen kývnul hlavou a tým my naznačil že mám za ním jít.
Tak sem šel. Jen sem se na něj podíval Cukr (Cuky) se podíval na mě vstal chytnul mě za ruku a odvedl ven.
Když jsme byly venku jen sem se na něj podíval sednul si na lavičku která byla před barem a hlavu si položit do dlaní.
Sednůl sem si vedle něj a ruku sem mu dal okolo ramen a opatrně sem se ho zeptal.
,,Co se děje Cukr?"
Vzdychnul a podíval sem my do očí měl je skleněné to my všechno řeklo.
Měl v očí vášeň lásku a strach bylo to poznat.
,,Kdo to je Cuky víš že to mě můžeš říct.
Vím že je to těžký taky sem to s Gejmrem prožíval..." Co prořekl sem se okamžitě sem se zarazil ještě sem to nechtěl nikomu říct.
Cukr se na mě podíval.
,,COOOŽEEEEE!!!" Vykřikl na plný hrdla.
,,Ty chodíš s Gejmrem?"
,,No... jo ale nikomu to neříkej ještě sem nechtěl aby to někdo věděl!" Zvíšil sem hals ale o mocne aby se Cuky nelek.
Asi Gejmr slyšel ten výkřik a okamžitě přiběhl.
,,Co se děje?" Odpověděl Gejmr zmateně.
,,Děje se to že ty a kelo spolu chodíte! Vyhrknul.
Gejmr se jen podíval na mě a přisedl si k nám, chytnul mě za ruku.
,,No je to pravda." Usmál sem se a podíval se na Cukyho. Byl furt zaraženej a asi to zpracovával.
Chvíli sem se na Cukra díval a hned co jsem viděl že se vzpamatoval sem se zeptal.
,,A koho teda miluješ?" Otázal sem se směrem na Cukra.
No víš není to tak jednoduché... a já vlastně ani nevím jestli ho miluju."
Snažil se to zakecat ale mě jen tak neodbije.
,,Cuky nelži my víš že to poznám a hlavně to jde poznat že někoho miluješ.V těch tvých očích jde poznat všechno." Zčervenal bylo to vidět ale to mě teď nezajímá.
,,No už my řekneš kdo to je,nemusíš se bát."
No dobře já ti to teda řeknu ale ani jeden nevišilujte." Kyvnuly jsme hlavou.
Nadechnul se a vydechnul.
,,Je to............

Zase byl díl celý o Kelovy.

No a to je konec Naschvál to napínám aby jste měli nutkání se podíval na druhý díl.

Ta písnička je nostalgie a hlavně když se mluvilo o tý párty tak sem to sem musela dát.<3 původně tady byl Rick roll.
Musím se zase podívat na videa z house party. :>

No vlastně co bych k tomu řekla stejně pochybuji že si někdo čte kecy na závěr ale to je jedo.
No tady to byla moje první fanfikce takže je tady toho spoustu, spoustu chyb ale věřím že druhý díl bude lepší...snad... :\
No uvidíme snad tento příběh nebyl tak špatný a že vlastně se to dalo číst.

No a zatím u dalšího dílu čau.







































Gratuluji došel si na konec tady máš za odměnu název druhého dílu.

Chceš mě druhý díl (Cuky X B.....

Nebudu vám prozrazovat kdo to je ale nápověda je že je to někdo z KeX crew.
Obdivuji všechny který si celý tady ten příběh přečetli.
🎀

Chceš mě?  /kelmr [Dokončeno]Kde žijí příběhy. Začni objevovat