Boş günlerimizde İstanbul'un altını üstünü getirmiştik ve sonunda konser günü gelip çatmıştı, Leo'nun yapımcısı ile arkada sohbet ederken konsere ilk defa eşofman ile çıkacaktım. Üzerimde Galatasaray'ın eşofman takımı vardı ve kafamda ise Kerem'in özel tasarımı olan şapka duruyordu, baştan aşağı siyah olmuştum.
"Gerçekten güzel bir şarkı oldu, ayrıca iş birliği için Leo'mu kullanmanız da gurur verici."
Gülerek konuşurken çıkma vakti gelmişti artık, ben stantta yerimi alırken introdan sonra yavaşça çıkmıştım. Kafamda ki şapkayı çıkartmıştım, büyük bir alkış ile çıktığım zaman gülerek selam vermiş ve konuşma yapmak için öne doğru koşarak gelmiştim. Gülerek önde ki Galatasaray takımına bakarak elimle onları göstermiştim, büyük ekranda göründükleri zaman yine büyük bir alkış kopmuştu.
"Galatasaray A takımı için büyük bir alkış."
Alkışlar ve ıslıklar devam ederken gülerek onları bekliyordum, alkışlar durulduğu zaman gülerek konuşmaya devam etmiştim.
"Aynı zamanda bugün Galatasaray'ın büyük bir parçası olan, kaptanımız Kerem Aktürkoğlu'nun doğum günü."
Alkışlar yükselirken 'iyi ki doğdun' ve 'doğum günün kutlu olsun' nidaları da çıkıyordu insanlardan, bende alkışlarken Leo yapımcısı üzerinde ki kostüm ile sahneye çıkarken alkışlara devam ediyorduk.
"Biz de kaptanımız için ufak bir şey yapmak istedik."
Diyerek göz kırparak şapkayı takmış ve çalmaya başlayan şarkı ile Leo'ya mikrofonu vermiştim. Şarkı'ya ilk o giriyordu.
"Kerem Aktürkoğlu, bir efsane doğdu.
Yerli Messi valla, Kerem Potter salla."Söylediği yerden tekrar şarkıya girmiştim, Leo ile beraber sahneden eğlenerek Kerem için yaptığım şarkıyı söylüyorduk.
"İki kez gol kralı, biz koyarız kuralı.
Kimseye laf edemem, kardeşimdir alayı.
Geçen sene 13 gol, 11 asist starboy.
Kerem Aktürk, cimbombom.
Nam-ı değer el patron."Beraber şarkıyı söylerken sahnede gülüşüp eğlenmiş ve şarkı bittiğinde güvenliğin verdiği pastayı alarak Kerem'e doğru gitmiştim.
"Doğum günün kutlu olsun, nice yaşlara kaptan."
Gülerek mumları üflerken herkes alkışlamıştı, pastayı tekrar içeri yollarken kulağına yaklaşmıştım.
"Bitince arkaya gelin pasta boşa gitmesin."
Gülerek tekrar sahneye çıkarken diğer şarkılara devam ediyordum, herkes gülüp eğlenirken konserin son anlarına yaklaşıyorduk.
(...)
Tekrar veda konuşması yaparak sahneden inmiş ve herkesi alkışlayarak odama gitmiştim, kızlarla sarılırken yapacağımız şarkı üzerinde konuşuyorduk. Galatasaray ekibi geldiğinde hepimiz kalkmıştık, koltuklara oturdukları zaman bizde kızlarla sandalyelere yerleşmiştik.
"Geldiğiniz için teşekkür ederiz."
"Asıl biz teşekkür ederiz davet için."
Konuşan Kaan Ayhan ile gülerek ona bakmıştım, bir süre böyle konuşurken içeri çalışanlar girmişti ellerinde pasta tabakları ile.
Kızlarla ayağa kalkarak onlara yardım ederken tek tek herkese dağıtmıştık, çalışanlara da sarılıp onlara da teşekkür ederken vedalaşmıştık onlarla.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Şarkısı - Kerem Aktürkoğlu
Fanfiction"O zaman bir gün bizim için bir aşk şarkısı yazarsın."